خوش آمدید

وزارت بهداشت چه وعده ای به شهید رییسی داده بود - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

وزارت بهداشت چه وعده ای به شهید رییسی داده می بود – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش خبرگزاری مهر، بهرام عین اللهی، روز یکشنبه در حاشیه همایش روز جهانی ایمنی غذا در مرکز همایش‌های صداو سیما، افزود: وزارت بهداشت با مقصد این که پنج دهک پایین جامعه در ربط با بیماری خود هیچ دغدغه‌ای به جز بیماری نداشته باشند، پنج دهک پایین جامعه را به طور رایگان تحت پوشش بیمه قرار داده است.

او همین طور گفت: افراد پنج دهک پایین جامعه با مراجعه به مراکز درمانی دولتی بدون داشتن دفترچه بیمه و فقط با اراعه کد ملی از خدمات درمانی پوشش بیمه‌ای برخوردار خواهد شد.

وزیر بهداشت با اشاره به اجرای مطرح درمان رایگان کودکان کمتر از ۷ سال، او گفت: سلامت کودکان حائز اهمیت قلمداد می‌شود؛ چرا که اگر یک کودک به بیماری دچار شود عوارض آن می‌تواند تا زمان‌ها گریبان او را می‌گیرد. دولت شهید رئیسی با دقت به اهمیت سلامت کودکان، نوشته درمان رایگان کودکان کمتر از ۷ سال را نقل و اجرا کرد. درمان رایگان کودکان کمتر از هفت سال هیچ ارتباطی با دهک افراد ندارد.

ادامه مطلب
آتش‌بس خطری جدی علیه مذاکرات حساس جاری است

عین‌الهی در ادامه گفت: علاوه بر درمان رایگان کودکان کمتر از ۷ سال در مراکز درمانی دولتی، درمان ناباروری به طور رایگان در مراکز سطح ۲ و ۳ انجام می‌شود.

وی با گفتن این که دولت سیزدهم ۱۷ هزار تخت بیمارستانی افتتاح کرده، افزود: ظرفیت تخت‌های بیمارستانی سرزمین معادل ۹۵۰ هزار مورد می بود که ۱۷۰۰۰ تخت به ظرفیت تخت‌های بیمارستانی سرزمین اضافه کردیم. به عبارت دیگر می‌توان او گفت دولت سیزدهم توانسته است ۱۳ درصد به ظرفیت تخت‌های بیمارستانی سرزمین اضافه کند.

ادامه مطلب
غلامرضا عنایتی سرمربی پیکان تهران شد

عین اللهی درمورد وعده وزارت بهداشت به شهید رئیسی او گفت: وزارت بهداشت به شهید رئیسی وعده داده می بود که ۹۰۰۰ تخت دیگر به ظرفیت بیمارستانی سرزمین اضافه کند. اکنون، تخت‌هایی که آماده منفعت‌برداری می باشند، افتتاح می‌کنیم و مابقی تخت‌ها به دولت آتی واگذار می‌شود.

دسته بندی مطالب

کسب وکار

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی