خوش آمدید

سیاست را در بالاترین سطح خود با ورزش عجین کردند

خدمات بی‌سابقه بیمه‌ای به قهرمانان ورزشی اراعه می‌شود_تاشکن


به گزارش تاشکن

، کیومرث هاشمی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) و تاکیدات رییس جمهور شهید درمورد گسترش مقداری و کیفی اراعه خدمات به قهرمانان، ورزشکاران و پیشکسوتان اظهار کرد: همزمان با ایام فرخنده نورانی‌ترین پیوند هستی، ازدواج حضرت علی و فاطمه (صلوات الله علیه)، صندوق حمایتاز قهرمانان و پیشکسوتان ورزش سرزمین خدمات اختصاصی‌ای را در قالب بیمه تکمیلی درمان، عمر و حادثه به ورزشکاران و همسران گرامی آنها اراعه می‌دهد.

وی در توضیح جزییات این خدمات او گفت: خدمات برای کلیه گروه‌های عضویت صندوق در قالب دو مطرح عادی و اختصاصی اراعه خواهد شد و در حالی که در هر دو مطرح سقف تعهدات بیمه‌گر نسبت به سال قبل دو برابر شده سهم ورزشکاران و پیشکسوتان در پرداخت هزینه ها (فرانشیز) از ۳۰ درصد در سال قبل به ۱۰ درصد در سال‌جاری افت یافته است.

ادامه مطلب
نگاهی به کم کاری های تصویری در قبال بهزیستی/ قهرمان هایی که جای شان در سینما و تلویزیون خالی است

وزیر ورزش و جوانان افزود: گروه یک یعنی مدال‌آوران بازی‌های المپیک و پارالمپیک هیچگونه حق بیمه‌ای در هر دو مطرح عادی و اختصاصی پرداخت نخواهند کرد و ۱۰ درصد سهم آنان از هزینه‌های درمان (فرانشیز) نیز توسط صندوق پرداخت می‌شود. به عبارتی دیگر کلیه خدمات درمانی به این عزیزان در سال جاری مطابق تعرفه‌های مصوب رایگان خواهد می بود. این در حالی است که در سال قبل علاوه بر پرداخت ۳۰ درصدی هزینه‌های درمان، درصد قابل توجهی از حق بیمه و بعضاً ۱۰۰ درصد آن توسط ایشان پرداخت می‌شد.

هاشمی در ادامه توضیحات خدمات تازه صندوق حمایتاز قهرمان و پیشکسوتان اظهار کرد: برای گروه‌های دو، سه و چهار حق بیمه در مطرح عادی رایگان بوده و گروه ۲ در مطرح اختصاصی ۲۰ درصد حق بیمه و گروه‌های سه و چهار ۳۰ درصد آن را پرداخت خواهند کرد.

ادامه مطلب
تأسیس یک شبکه تازه در صدا و سیما/ مأموریت «سحاب» چیست؟
آخرین مطالب

او گفت: حق بیمه پرداختی برای گروه پنج در مطرح‌های عادی و اختصاصی به ترتیب ۲۰ و ۳۵ درصد و برای گروه شش ۲۵ و ۴۰ درصد است.

وزیر ورزش و جوانان در آخر او گفت: با دقت به توضیحات اراعه شده از جمله ویژگی‌های مطرح مذکور افزایش دو برابری سقف تعهدات و خدمات بیمه‌گر، رایگان شدن حق بیمه و هزینه های درمان برای گروه یک، افت سهم هزینه‌های درمان برای دیگر گروه‌ها از ۳۰ درصد به ۱۰ درصد (فرانشیز)، رایگان شدن حق بیمه در مطرح عادی برای گروه‌های ۲ تا ۴ و افت مبلغ پرداختی حق بیمه برای کلیه گروه‌ها در هر دو مطرح نسبت به سال قبل به رغم افزایش دو برابری تعهدات بیمه‌گر خواهد می بود.

ادامه مطلب
پاداش مدال آوران هانگژو چقدر است؟

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع