خوش آمدید

با ۱۰ جاسوس حرفه‌ای در دنیای بازی‌های ویدئویی آشنا شوید

با ۱۰ جاسوس حرفه‌ای در دنیای بازی‌های ویدئویی آشنا شوید_تاشکن


به گزارش تاشکن

جاسوس‌ها قسمت جدایی ناپذیری از صنعت بازی‌های ویدئویی و فیلم‌های سینمایی‌اند. جاسوس‌ها تاثییر مستقیمی در صنعت سینما داشتند و محبوبیت بیشتر از حد آن‌ها نیز، پای این افراد دوست داشتنی را حتی به دنیای بازی‌های ویدئویی نیز باز کرد. امروزه بازی‌های مختلفی را می‌توان اشکار کرد که از شما یک جاسوس می‌سازند و ماموریت‌های غیرممکن را به شما واگذار می‌کنند. به این علت اگر طرفدار دنیای جاسوس‌ها و انجام کارهای محرمانه هستید، در این نوشته از ویجیاتو همراه ما باشید تا نگاهی به ۱۰ جاسوس برتر در دنیای بازی‌های ویدئویی بیندازیم!

Joanna Dark – بازی  Perfect Dark


با ۱۰ جاسوس حرفه‌ای در دنیای بازی‌های ویدئویی آشنا شوید_تاشکن ۶۸

Perfect Dark یکی از بهترین بازی‌های اکشن تاریخ است که روایتی متفاوت از دنیای جاسوس‌ها داشت. به این علت چندان جای تعجبی ندارد که ما بخواهیم از کاراکتر مهم این بازی در این چنین لیستی یاد کنیم. پروتاگونیست مهم Perfect Dark یا همان Joanna Dark؛ جاسوسی خبره و ماهر می بود که برخلاف چیزی که ما از جاسوس‌ها فکر می‌کنیم، چندان هم به مخفی‌کاری باور نداشت و کارهایشان را با ریخت و پاش‌های اضافی و المان‌های اکشن پیش می‌برد.

Joanna Dark مو به موی دستوراتی که به او داده می‌شدند را انجام می‌داد. او که جاسوسی قوی و ماهر می بود، ماموریت‌های بسیاری را با پیروزی به آخر رساند و طولی نیز نکشید که به گفتن یکی از بهترین جاسوس‌های دنیای ویدئوگیم شناخته شد که در سری بازی‌های Perfect Dark وجود داشت.

ادامه مطلب
سطح کربن دی‌اکسید اتمسفر به بیشترین حد در 14 میلیون سال قبل رسیده است!

Solitaire – بازی The Solitaire Conspiracy


1717899213 547 با ۱۰ جاسوس حرفه‌ای در دنیای بازی‌های ویدئویی آشنا شوید تاشکن
با ۱۰ جاسوس حرفه‌ای در دنیای بازی‌های ویدئویی آشنا شوید_تاشکن ۶۹

در بازی دلنشین The Solitaire Conspiracy، فرد مرموزی به نام Solitaire وجود دارد که در ابتدای بازی با چهره صمیمانه‌ای بازی را به ما یاد می‌دهد و خودش را دوست ما معارفه می‌کند. اما هرچقدر که در بازی پیش‌روی می‌کنید، فهمید می‌شوید که این فرد نه‌تنها دوست ما نیست، بلکه آنتاگونیست و دشمن مهم بازی محسوب می‌شود و ما چاره‌ای جز ناکامی او نداریم.

این چنین دلنشین است بدانید که بازی دوست داشتنی The Solitaire Conspiracy توسط بازی‌سازی جدا گانه به نام Mike Bithell در سال ۲۰۲۰ ساخته شد و استودیوی ناشر آن نیز Ant Workshop می بود. یک بازی جدا گانه کارتی که داستانی دلنشین داشت و شخصیت‌پردازی آن بقدری خوب می بود که می‌توانست تا زمان‌ها هر گیمری را سرگرم کند.

Ada Wong – سری Resident Evil


1717899213 600 با ۱۰ جاسوس حرفه‌ای در دنیای بازی‌های ویدئویی آشنا شوید تاشکن
با ۱۰ جاسوس حرفه‌ای در دنیای بازی‌های ویدئویی آشنا شوید_تاشکن ۷۰

فرنچایز رزیدنت اویل شخصیت‌های مرموز تعداد بسیاری دارد. برخی از آن‌ها هیچوقت قبل‌شان را نقل نمی‌کنند و برخی دیگر نیز، برای همیشه در تاریکی به دست فراموشی سپرده خواهد شد. اما در بین همه کاراکترهایی که این سری تا بحال معارفه کرده، Ada Wong یکی از بهترین آن‌ها است. این چنین Ada Wong نه‌تنها یکی از بهترین جاسوس‌ها در دنیای عناوین ویدئویی محسوب می‌شود، بلکه لقب به یادماندنی‌ترین کاراکتر بازی رزیدنت اویل را نیز به دوش می‌کشد. کاراکترهای که ما با او چندین دفعه و چندین دفعه در نسخه‌های مختلفی از این فرنچایز، رو به رو شدیم.

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

ادامه مطلب
مشخصات کامل و تصاویر گلکسی A35 سامسونگ آشکار شد

شخصیت Ada Wong بقدری مرموز است که ما عملا هیچ چیزی درمورد او نمی‌دانیم. این چنین خون‌سردی و کاراکتر مرموزی که Ada Wong دارد، علتشده تا او در هر بازی از سری رزیدنت اویل، عملکردی دوست داشتنی داشته باشد و جایگاهش را در بین گیمرها اشکار کند.

Spy – بازی Team Fortress 2


1717899213 38 با ۱۰ جاسوس حرفه‌ای در دنیای بازی‌های ویدئویی آشنا شوید تاشکن
با ۱۰ جاسوس حرفه‌ای در دنیای بازی‌های ویدئویی آشنا شوید_تاشکن ۷۱

Team Fortress 2 از آن دسته از بازی‌های شوتر آنلاینی است که چندان خودش را جدی نمی‌گیرد و کاراکترهای متنوع آن نیز، طبق معمول شخصیت‌هایی کمدی‌اند که Team Fortress 2 از آن کالبد جدی، خارج کرده‌اند. اما این چیزی نیست که بتوان درمورد کاراکتر Spy او گفت. او برخلاف همه شخصیت‌های این بازی، کاراکتری مرموز و کاملا جدی است و انگار همین وجه اختلاف، از Spy یک جاسوس توانمند و ماهر ساخته.

توانمندیهای زیاد زیاد و قابلیت‌های مختلفی که Spy در بازی Team Fortress 2 دارد، علتشده است تا این شخصیت جزو کلیدی‌ترین کاراکترهای این بازی باشد. او اثری کلیدی در بازی Team Fortress 2 دارد و همین نوشته علتشده است تا Spy کاراکتری قابل احترام برای همه گیمرها به شما برود.

Richard Conway – بازی Gunpoint


1717899213 60 با ۱۰ جاسوس حرفه‌ای در دنیای بازی‌های ویدئویی آشنا شوید تاشکن
با ۱۰ جاسوس حرفه‌ای در دنیای بازی‌های ویدئویی آشنا شوید_تاشکن ۷۲

همه ما کاراکتر کارتونی کارآگاه گجت را می‌شناسیم و وقتی که کودک بودیم، کارتون‌های این انیمیشن دوست داشتنی را تماشا می‌کردیم! راستش را بخواهید، Richard Conway ورژن ویدئوگیمی شده کارآگاه گجت است! جاسوسی که هرآن‌چیزی که فکرش را می‌کنید، دارد. از کتی ضد گلوله بگیرید، تا آبشش برای شنا در زیر آب! اما این همه ماجرا نیست. Richard Conway شلواری دارد که درست همانند یک چتر نجات عمل می‌کند و به او اجازه می‌دهد تا از مرتفع‌ترین ساختمان‌ها به پایین بپرد و این چنین؛ کلاهی دارد که هیچ زمان از سرش نمی‌افتد.

ادامه مطلب
غفلت از ظرفیت ماساژ درمانی در ایران/ تدوین دوره آموزشی - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_تاشکن

اما اگر این ویژگی‌ها شما را شگفت‌زده نکرده‌اند، باید بدانید که Richard Conway قابلیت‌های تعداد بسیاری در منفعت گیری از کامپیوتر و هک کردن چیزهای گوناگون دارد. موضوعاتی که دست به دست هم داده‌اند تا Richard Conway از بازی Gunpoint، تبدیل به یکی از بهترین جاسوس‌ها در دنیای بازی‌های ویدئویی شود.

Robert Locksley – بازی  Volume


1717899213 242 با ۱۰ جاسوس حرفه‌ای در دنیای بازی‌های ویدئویی آشنا شوید تاشکن
با ۱۰ جاسوس حرفه‌ای در دنیای بازی‌های ویدئویی آشنا شوید_تاشکن ۷۳

Volume یکی دیگر از بازی‌های ساخته شده توسط Mike Bithell است که ما پیش‌تر با بازی The Solitaire Conspiracy با او آشنا شده بودیم. Volume کاراکترهای گوناگون تعداد بسیاری داشت که یکی از بهترین آن‌ها، Robert Locksley می بود. جاسوسی مرموز که شخصیتش هیچ زمان آشکار نشد. اما همین مرموز بودن این کاراکتر، علتشد تا Robert Locksley تبدیل به یکی از بهترین‌ها شود و لقب بهترین جاسوس دنیای ویدئو گیمی را از آن خود کرد.

آمنتهی درست در کنار این شخصیت مرموز، Robert Locksley یک وجه کمدی نیز داشت. وجهی که علتمی‌شد تا Robert Locksley تبدیل به یکی از بهترین کاراکترهای ویدئوگیمی شود و قیمت توانایی این بازی را چندین برابر کرد.

James Bond  – بازی  GoldenEye 007


1717899214 156 با ۱۰ جاسوس حرفه‌ای در دنیای بازی‌های ویدئویی آشنا شوید تاشکن
با ۱۰ جاسوس حرفه‌ای در دنیای بازی‌های ویدئویی آشنا شوید_تاشکن ۷۴

فکر دنیای جاسوس‌ها بدون وجود جیمز باند، غیرممکن است. هرچند که این کاراکتر افسانه‌ای زیاد تر در صنعت سینما موفق بوده تا دنیای بازی‌های ویدئویی، اما وقتی‌که بازی GoldenEye 007 اراعه شد، این بازی به موفقیتی بزرگ دست اشکار کرد ‌و اکنون گیمرها بیشتر از هر زمان فرد دیگر با جیمز باند آشنا شده بودند. این بازی شاهکاری می بود که گذر زمان نه‌تنها آن را کسل‌کننده نکرد، بلکه به محبوبیت آن نیز افزود. همه‌چیز درمورد این بازی دوست داشتنی می بود، از داستان شاهکار این بازی بگیرید، تا موسیقی‌‌متن و گیم‌پلی شاهکار آن.

ادامه مطلب
نرخ بلیت‌های جام ملت‌های آسیا از ۳۵۰ هزار تومان اغاز می‌بشود

بازی GoldenEye 007 در سال ۱۹۹۷ اراعه شد و استودیوی Rare سازنده آن می بود. اما این همه ماجرا نبوده است و نینتندو به گفتن ناشر این بازی، GoldenEye 007 را برای نینتندو ۶۴ اراعه کرد.‌ پیروزی ایم بازی بقدری شد که حتی این بازی در دسترس گیمرهای نسل تازه نیز قرار گرفت و اکنون شما می‌توانید GoldenEye 007 را روی کنسول‌های نسل جدیدتر نیز توانایی کنید.

Agent 47 – سری Hitman


1717899214 26 با ۱۰ جاسوس حرفه‌ای در دنیای بازی‌های ویدئویی آشنا شوید تاشکن
با ۱۰ جاسوس حرفه‌ای در دنیای بازی‌های ویدئویی آشنا شوید_تاشکن ۷۵

شما را نمی‌دانم، اما وقتی‌که سخن بگویید از سری هیتمن می‌شود؛ اولین چیزی‌که به ذهن من می‌رسد، یک سری جدی است! حتی اگر در هیتمن شما لباس دلقک بپوشید و با ماهی به بقیه دعوا کنید، بازهم هیتمن یک بازی جدی خواهد شد. مامور ۴۷، یکی از نمادین‌ترین کاراکترهای دنیای ویدئوگیمی است. سری هیتمن همیشه گیمرها را شگفت‌زده کرده و حال؛ نوبت مامور ۴۷ است که خودش را به گفتن یکی از بهترین جاسوس‌های دنیای ویدئوگیم معارفه کند. اما شخصیت مامور ۴۷، عمیق‌تر از این حرفاست!

یکی از بهترین تکه‌های مامور ۴۷، این است که او هرچقدر هم که جدی باشد، اما اعتدال مناسبی بین وجه جدی او و این چنین وجه کمدی‌اش وجود دارد ‌ این، همان‌چیزیست که جهت جذابیت سری هیتمن شده است. نظر شما چیست؟

Sam Fisher  – سری  Splinter Cell


1717899214 972 با ۱۰ جاسوس حرفه‌ای در دنیای بازی‌های ویدئویی آشنا شوید تاشکن
با ۱۰ جاسوس حرفه‌ای در دنیای بازی‌های ویدئویی آشنا شوید_تاشکن ۷۶

با وجود این که ما هیچ نسخه جدیدی از اسپلینتر سل ندیدیم و آخرین نسخه از این بازی در سال ۲۰۱۳ انتشار شده، اما تا این مدت هم سم فیشر به گفتن یکی از نمادین‌ترین کاراکترهای دنیای ویدئوگیمی است. سم فیشر نه‌تنها بهترین و دلنشین‌ترین جاسوس دنیای ویدئوگیمی هست، بلکه زیاد خوب می‌داند که چطور باید ماموریت‌های غیرممکنی که فردی از بعد‌ آن‌ها بر نمی‌آید را با پیروزی به آخر رساند و این، همان موضوعی است که از سم فیشر، کاراکتری دوست داشتنی ساخته.

ادامه مطلب
فراهم شدن بستر تماشای آثار سینمایی برای مخاطبان در محروم ترین نقاط سرزمین

فرنچایز اسپلینتر سل، احتمالا سال‌ها از روزهای طلایی‌اش فاصله گرفته باشد، اما همانطوری که می‌دانید، این فرنچایز تا این مدت هم سخن برای گفتن دارد و به جهت شخصیت‌پردازی دوست داشتنی، داستان دلنشین و گیم‌پلی شوق‌انگیزش، تا این مدت هم یک بازی دلنشین و دوست داشتنی است.

Snake – سری  Metal Gear Solid


1717899214 457 با ۱۰ جاسوس حرفه‌ای در دنیای بازی‌های ویدئویی آشنا شوید تاشکن
با ۱۰ جاسوس حرفه‌ای در دنیای بازی‌های ویدئویی آشنا شوید_تاشکن ۷۷

اجازه دهید که لیست بهترین جاسوس‌های ویدئوگیمی را با فرنچایز Metal Gear Solid به آخر برسانیم. هرچند که نسخه آخر این بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain که ۲۰۱۵ اراعه شد، حواشی بسیاری به جستوجو داشت، اما تا این مدت هم یکی از بهترین فرنچایزهای ویدئویی تاریخ محسوب می‌شود. یک بازی اکشن که داستان بسیار آن، تاثییر بسزایی در جذابیتش داشت.

منتهی این فقط داستان بسیار Metal Gear Solid نبوده است که این بازی را دلنشین می‌کرد. داستان شخصیت‌ پردازی بسیار این بازی یعنی سالید اسنیک و بیگ باس هم نقش مهمی در دوست داشتنی‌تر شدن این فرنچایز داشت و اگر طرفدار بازی‌های ویدئویی هستید، این بازی را نادیده نگیرید.

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی