خوش آمدید

رویداد WWDC 2024 اپل [دوشنبه ساعت ۲۰:۰۰]

اتفاقات WWDC 2024 اپل [دوشنبه ساعت ۲۰:۰۰]_تاشکن


به گزارش تاشکن

اپل فردا شب میزبان اتفاقات WWDC 2024 خواهد می بود؛ مراسمی که در آن از تازه ترین نرم‌افزارهای خود ازجمله سیستم‌عامل iOS 18 رونمایی خواهد کرد. علاوه‌براین، هوش مصنوعی اپل هم معارفه خواهد شد. ما همانند همیشه، این اتفاقات را در دیجیاتو به‌صورت زنده پوشش خواهیم داد.

زمان‌ها است اپل از برگزاری اتفاقات WWDC 2024 در تاریخ ۲۱ خردادماه خبر داده است. اپل مدام در رویدادهای WWDC از تازه ترین دستاوردهای نرم‌افزاری‌اش رونمایی کرده است و امسال هم ناظر این چنین موضوعی خواهیم می بود.

امسال در کنار رونمایی از سیستم‌عامل‌هایی همانند iOS 18 و iPadOS 18، اپل به گمان زیادً از هوش مصنوعی‌اش هم رونمایی خواهد کرد. درحقیقت انتظار می‌رود کوپرتینویی‌ها از قابلیت‌های هوش مصنوعی با نام Apple Intelligence رونمایی کنند.

پوشش زنده اتفاقات WWDC 2024 اپل

دیجیاتو مراسم فردا شب را به‌صورت زنده پوشش خواهد داد. در این مراسم «مانی قاسمی» و «کورش چایچی» همراه شما خواهند می بود. برای مشاهده این مراسم کافیست ساعت ۲۰:۰۰ روز دوشنبه به همین نوشته مراجعه کنید.

ادامه مطلب
برنامه ای با قالب یوتیوپ در تلویزیون/ «مکث» به چه کار می آید؟
آخرین مطالب


اسپانسر این اتفاقات در وب‌سایت دیجیاتو، زیتل است؛ زیتل، اراعه‌کننده اینترنت نامحدود

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی