خوش آمدید

نظام تشویق و تنبیه مناسب و منطقی نیست

نظام تشویق و تنبیه مناسب و منطقی نیست_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس،  محمدهادی ایمانیه در نشست شورای راهبری گسترش مدیریت استان فارس با گفتن اهمیت جایگاه شورای راهبری گسترش مدیریت از منظرهای گوناگون، کارکرد این شورا را یکی از مصادیق بارز افزایش منفعت‌وری دانست و او گفت: منفعت‌وری فقط در مسائل سخت‌افزاری خلاصه نمی‌شود؛ مادامی که منفعت‌وری نیروی انسانی لحاظ نمی‌شود، می‌توان او گفت که از اصل ماجرا فاصله گرفته و دچار مسائل کم اهمیت‌تر شده‌ایم.

 او گفت: هر تصمیمی که در این عرصه می‌خواهد اتخاذ شود نیازمند اطلاعات دقیق استt بعد با دقت و با حساسیت باید آمارهای این حوزه را در اختیار داشته باشید و با دقت به نیروی انسانی حاضر، ردیف‌های اشغال شده، ردیف‌های خالی و این چنین این که چند نفر در پست‌های غیرمرتبط مشغول به کار می باشند، عمل به تصمیم‌گیری کنید؛ بعد در زمان اشکار همه دستگاه‌ها در این عرصه همکاری کامل را داشته باشند.

ادامه مطلب
طغیان‌ چشمه آق سو دلیل افت فشار و کدورت آب در کلاله است

ایمانیه با اصرار بر این که نظام پیشنهادات سرزمین را منقلب می‌کند، او گفت: چه تعداد افراد با سلیقه و خوش فکر داریم که شناخته شده نیستند و با منفعت‌گیری مناسب از نظام پیشنهادات، برجسته خواهند شد و می‌توانند در مرحله های سپس در پست‌های مدیریتی مورد منفعت گیری قرار بگیرند.

 وی به شائبه اعمال نظر در برسی‌های دستگاهی هم اشاره کرد و او گفت: یک نفر از سازمان برنامه‌ریزی و مدیریت استان، یک نفر از معاونت گسترش و مدیریت منبع های استانداری و یک نفر نیز به نمایندگی از دیگر دستگاه‌های اجرایی به گفتن شورای نظارت در این عرصه راه اندازی شوند تا از تشکیل شبهه بر اعمال برسی‌ها جلوگیری شود.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
همه چیز درمورد دربی ۱۰۳

استاندار فارس بر اهمیت منفعت گیری از کدهای دوبعدی هم اشاره کرد و او گفت: برای درج کد دوبعدی همه دستگاه‌ها همکاری کامل داشته باشند؛ در آخرین رتبه‌بندی که توسط دفتر ریاست جمهوری انجام شد فارس در تعداد بسیاری از شاخص‌ها جایگاه مناسبی را پیدا کرده است اما در این حوزه رتبه خوبی نداشتیم و این علتشد رتبه متوسط استان نیز افت یابد.

وی مجدداً برپایی منظم و مستمر میز خدمت و تشکیل و گسترش دفاتر ربط با مردم را مورد دقت قرار داد و خواستار اهتمام جدی همه سازمان‌ها به این نوشته شد و بر ربط مستقیم با مردم و حل مشکلات ایشان اصرار کرد.

ایمانیه با گفتن این که از مسئولان خواست برای ارتقاء رتبه فارس در جشنواره شهید رجایی و دیگر برسی‌ها پیشنهادات خود را اراعه دهند در ادامه اظهار کرد: مقصد از برسی‌ها ارتقاء همه مجموعه‌های سرزمین است، بعد نواقص دستگاه‌ها بعد از برسی، باید با آموزش مناسب مرتفع شود.

ادامه مطلب
گزینه‌های روی میز خارجی برای اتفاق فوتبال ایران

نماینده عالی دولت در فارس در قسمت دیگر سخنان خود بر الزام تحول نظام اداری از روز مزدی به کارمزدی اصرار کرد و او گفت: باید با مراجع دانشگاهی برای رسیدن به این مهم مشورت کرد؛ هنگامی که امور به طور کارمزدی انجام شود انگیزه‌ها تحول و کیفیت و شدت انجام کار نیز جهش اشکار می‌کند.

انتهای مطلب 

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع