خوش آمدید

ناگفته‌های روانشناسی بازی همستر کامبت - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

ناگفته‌های روانشناسی بازی همستر کامبت – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش خبرگزاری مهر، سجاد رستمی، روانشناس سلامت در یادداشتی درمورد بازی همستر کامبت او گفت: ورود بازی hamster combat در بستر مطلب رسان تلگرام یک تب اجتماعی گسترده را در بین مردم مردم به خصوص جوانان تشکیل کرده این تب چنان بالاست که زیاد از افرادی که حتی معتقد به منفعت گیری از تلگرام در سرزمین نبودند فعالیت خود را در حالت گسترده‌ای خود را اغاز کردند.

در ظاهر به نظر می‌رسد مطلب رسان تلگرام با دقت به مشوق‌های که برای دعوت از افراد دیگر برای سکه اندوزی زیاد تر در نظر گرفته در فکر افزایش مخاطبان خود یا مرجعیت زیاد تر است. یا این چنین شنیده می‌شود برخی از رمز ارزها برای تبلیغات و معارفه خود نسبت به این دست و دل بازی‌ها عمل می‌کنند.

ادامه مطلب
منچستریونایتد قهرمان جام حذفی انگلیس شد_تاشکن

هر چه هست مردم ما فارغ از همه محدودیت‌های اعمال شده بر روی مطلب رسان تلگرام با شوق بیشتری برای تهیه پروکسی‌های نیرومندتر و وجود دائمی در این فضا در حال تکاپو می باشند.

در این بین اما افراد محتاط‌تر با رد هر گونه منفعت در این بازی با بکاربردن ضرب‌المثل هایی همانند [پنیر مفت فقط در تله موش پیدا می‌شود] زنگ خطرهایی را به دوستداران پر شمار این بازی سکه اندوزی گوشزد می‌کند.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
دومین بیمار دریافت‌کننده قلب خوک به‌دلیل نارسایی قلبی درگذشت

اینجانب نوعاً اطلاعات بسیاری در قبول یا رد این بازی ندارم ولی صرف نظر از همه اظهار نظرها بدیهیاتی وجود دارد که دقت به آنها می‌تواند از صدمه‌های احتمالی آن جلوگیری کند.

لطفاً معادله روانی با ترکیبی (فعالیت کم> سکه اندوزی> حس پاداش> ترشح دوپامین در مغز> عادت سازی روانی) را در نظر بگیریم و به رابطه این گزاره‌ها بیندیشیم

حال با اذعان نظر در این که هیچ ناکامی یا حرکت رو به عقبی در این بازی وجود ندارد یعنی یا سکه به دست می‌آوری یا با خرج کردن سکه شدت جذب زیاد تر در زمان به دست می‌آوری و توانایی موفق نات کوین این سکه اندوزی نیز به گمان زیادً وابسته به دلار است و امیدآفرینی ذهنی که به وجود آمده است.

می‌توان نتیجه گرفت که معادله فوق با در نظرگیری این ۲ عامل چند صدمه جدی را می‌تواند از لحاظ روحی و روانی در پی داشته باشد، اول این که مطابق این فرمول مغز ما به یک روال رو به جلو عادت سازی روانی وابسته به مسائل مالی اعتیاد اشکار می‌کند و هر گونه خلل یا از دسترس خارج شدن این بازی و یا کلاً فیک بودن ماهیت یا درآمد متصور می‌تواند یک سرخوردگی شخصی و عمومی را در جامعه فراگیر نماید که بسته به سابقه روانی فرد یا مقدار حسابی که شخص روی این درآمد باز کرده متغیر است.

ادامه مطلب
چرا صدای انتقادها به «جوکر2» و «در انتهای شب» بلند شده است؟_تاشکن

دوم؛ در صورت مساعد بودن شرایط و واقعی شدن سکه اندوزی در مرحله اول یک بستر آماده اجتماعی برای حرکت گسترده‌تر به سمت در آمد زیاد تر مهیاست که هم معادله ذهنی آنها در رابطه زحمت کشیدن و عرق ریختن و در آمد زایی تحول کرده و هم در صورت ناکامی در سطحی بالاتر از مورد قبلی تأثیرات منفی آن در خانواده و جامعه پدیدار می‌شود.

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

سوم؛ فارغ از عرصه شناسی علل گرایش مردم به این بازی که قطعاً مسائل اقتصادی زیربنای قوی آن می باشند غرق شدن بدون ذهن آگاهی می‌تواند تکانه‌های اجتماعی و فرهنگی مؤثری را در دراز زمان برای توده‌های مردمی داشته باشد که دقت به مسئله پایانی خالی از لطف نیست
با دقت به گزاره‌های ناقص فرا تحلیلی در رابطه این بازی و تا زمان تکمیل شدن اطلاعات رسمی ملزوم، نیاز هست که ضمن دقت به فرمول پیش حرف های با احتیاط ملزوم از هر گونه دچار شدن ذهنی و حساب باز کردن مالی حتی در صورت پیروزی در مرحله های ابتدایی احتمالی خودداری گردد و با نوعی ذهن آگاهی و کنترل اضطراب نسبت به این عادت سازی عکس العمل آگاهانه داشته باشیم.

ادامه مطلب
چرا تلویزیون برای برنامه سحر مجری زن انتخاب کرد؟_تاشکن

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی