خوش آمدید

برخی تغییرات احتمالی در iMessage و کنترل سنتر iOS 18 فاش شد

برخی تغییرات احتمالی در iMessage و کنترل سنتر iOS 18 آشکار شد_تاشکن


به گزارش تاشکن

دوشنبه این هفته، اپل قرار است از iOS 18 در کنفرانس WWDC 2024 رونمایی کند و اکنون شایعاتی در رابطه تغییرات برنامه‌ریزی‌شده برای این سیستم عامل انتشار شده است. ازجمله این تغییرات به اصلاح قسمت Control Center و این چنین اضافه‌شدن قابلیت‌های جدیدی به iMessages همانند امکان ثبت عکس العمل با ایموجی به مطلب‌ها اشاره شده است.

«مارک گرمن»، خبرنگار بلومبرگ به فاصله چند روز تا زمان معارفه iOS 18، گزارش جامعی درمورد کنفرانس WWDC 2024 نوشته است. در قسمت‌هایی از این گزارش به تغییرات احتمالی iOS 18 نیز اشاره شده است. به حرف های گرمن، iOS 18 حداقل دو تحول در ویژگی Tapback برنامه iMessages به همراه خواهد داشت.

برخی تغییرات احتمالی در iMessage و کنترل سنتر iOS 18 آشکار شد_تاشکن ۱۷

Tapback با iOS 10 اضافه شد و یک راه سریع و آسان برای جواب‌دادن به مطلب‌ها اراعه می‌کند. به‌گفتن مثال، از طریق این قابلیت می‌توانید در مطلب‌های خود از استیکرهایی همانند قلب، شست رو‌به بالا، شست رو‌به پایین، علامت شگفتی و علامت سوال منفعت گیری کنید.

ادامه مطلب
تصویری از کاور رسمی هدست اپل ویژن پرو آشکار شد

اکنون گرمن می‌گوید که در iOS 18، از همه ایموجی‌ها می‌توان برای ثبت عکس العمل منفعت گیری کرد و این چنین این ایموجی‌ها رنگارنگ‌تر به‌نظر می‌رسند. با این حساب، اپل ارسال عکس العمل با ایموجی را به برنامه مطلب‌رسانی خود اضافه خواهد کرد، قابلیتی که دیگر برنامه‌های مطلب‌رسان، همانند واتس‌اپ و تلگرام از زمان‌ها قبل آن را اراعه کرده‌اند.

ویژگی فرد دیگر که انگارً با iOS 18 به اپلیکیشن iMessages اضافه خواهد شد، امکان زمان‌بندی مطلب‌ها برای ارسال در آینده است. تا بحال کاربران بسیاری این ویژگی را از اپل خواست کرده‌اند.

ادامه مطلب
معاون اپل استراتژی‌های این شرکت درمورد مدل‌های گوناگون آیپد را توضیح داد_تاشکن

تغییرات Control Center در iOS 18

برخی تغییرات احتمالی در iMessage و کنترل سنتر iOS 18.webp

گرمن این چنین به برخی تغییرات مربوط به Control Center اشاره کرده است و می‌گوید که کاربران می‌توانند کنترل‌های آن را مستقیماً از طریق خود Control Center تنظیم کنند. خبرنگار بلومبرگ این چنین آشکار کرده که Control Center به گزینه‌های بیشتری تجهیزخواهد شد که اجازه می‌دهد کاربران بتوانند کنترل‌های آن را برای اولین‌بار در چندین صفحه دسته‌بندی کنند.

در نهایت، گرمن اشاره می‌کند که در Control Center تازه این چنین یک ویجت موسیقی تازه وجود خواهد داشت.

انتظار می‌رود تا اولین نسخه بتا iOS 18 بلافاصله بعد از سخنرانی مهم اپل در WWDC برای گسترش‌دهندگان اراعه شود و به‌روزرسانی رسمی آن به گمان زیادً در ماه سپتامبر انتشار خواهد شد.

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

ادامه مطلب
بارش سنگین برف در شرق ژاپن

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی