خوش آمدید

طرح کیفیت بخشی به عملکرد مدیریت مدرسه اولین اقدام تقویت مدارس دولتی/ ملاحظه شود

مطرح کیفیت بخشی به کارکرد مدیریت مدرسه اولین عمل تحکیم مدارس دولتی/ احتیاط شود_تاشکن


به گزارش تاشکن

مسعود بهرامی مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در او گفت و گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا، درمورد تحکیم مدارس دولتی در شهرستان های استان تهران اظهار کرد: فرایند خوبی را طی دوسال قبل در این عرصه اغاز کردیم و به جستوجو تحکیم مدارس دولتی بودیم.

بهرامی افزود: اولین کاری که این عرصه انجام گرفت، مطرح ابتکاری کیفیت بخشی به کارکرد مدیریت مدرسه می بود و معتقد هستیم که  اگر مدیر مدرسه به خوبی عمل کند، حتما اتفاق های خوبی رخ خواهد داد.

او همین طور گفت: برهمین مبنا فرایند انتخاب و انتصاب مدیران، برگزاری دوره توانمندسازی مدیران و برسی کارکرد را در یک سامانه اختصاصی انجام داده ایم، در نتیجه این فرایند مدیر مدرسه شهرستان آسمان تهران شهرستان ملارد به گفتن مدیر نمونه  کشوراز بین بیشتر از ۱۰۰ هزار مدرسه انتخاب شد.

ادامه مطلب
حسین وفایی از گردونه رقابت‌های آزاد انگلیس اسنوکر حذف شد

 مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های تهران گفت: باتوجه به تمرکز ما بر کیفیت بخشی آموزش دوره توانمندسازی معلم ها را برگزار و هم از ظرفیت های بیرونی منفعت گیری کردیم به گفتن مثال ما با مدرسین دبیرستان البرز تفاهم نامه ای منعقد کریم که آنها به طور مجازی و بعضا حضوری به دانش آموزان مناطق ملزوم التوجه آموزش دادند و این دانش آموزان از شرایط بهتری برخوددار شدند، در نهایت ورودی های ما به دانشگاه های معتبر سرزمین افزایش اشکار کرد و برای اولین بار  در تاریخ تاسیس اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های تهران میانگین نمرات امتحان نهایی در مدارس  دولتی از میانگین نمرات سرزمین بالاتر رفت.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
مصرف روزانه مولتی ویتامین برای مغز سالمندان سودمند است - تاشکن

 بهرامی فرمود: در تابستان دوره توانمندسازی برای معلمان برگزار می کنیم و برای اول مهر ماه  اجرای برنامه های حوزه تحکیم بخشی استمرار اشکار کنیم تا بتونیم شرایط بهتری برای دانش آموزان فراهم کنیم.

 انتهای مطلب/ 

دسته بندی مطالب

کسب وکار

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع