خوش آمدید

خدمات سئو سایت

۴ آزادکار ایران در دور نخست تورنمنت مجارستان پیروز شدند_تاشکن


به گزارش تاشکن

رقابت‌های کشتی آزاد تورنمنت مجارستان با پیروزی ۴ آزادکار ایران در دور نخست اغاز شد.


به گزارش

خبرگزاری موج


، در اغاز رقابت‌های روز نخست کشتی آزاد تورنمنت رنکینگ در بوداپست مجارستان، در وزن ۵۷ کیلوگرم که ۹ کشتی گیر وجود دارند، علی مومنی در دور نخست روبه رو عبدالله یف از ازبکستان با نتیجه ۶ بر ۲ ناکامی خورد.مومنی برای وجود در گروه بازنده‌ها باید چشم به راه صعود رقیبش به فینال باشد.

ادامه مطلب
پیش‌بینی مدال در المپیک پاریس آسان نیست_تاشکن

در وزن ۶۱ کیلوگرم، شهداد خسروی بعد از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر نیلز لوترت از سوئیس را مغلوب کرد. وی در دور سپس به مصاف آرسن هاراتونیان دارنده مدال برنز جهان و قهرمان اروپا از ارمنستان می رود.

در وزن ۶۵ کیلوگرم که مسابقات آن با وجود ۷ کشتی گیر و در دو گروه به طور دوره ای برگزار می شود، عباس ابراهیم زاده در مبارزه نخست با نتیجه ۱۰ بر صفر گئورگی زیلاگی از مجارستان را ناکامی داد. وی در مبارزه بعدی به مصاف آستین گومز از مکزیک می رود.

در این وزن اسماعیل موسوکایف دارنده مدال طلای جهان ۲۰۲۳ و ۲ مدال نقره جهان در مبارزه نخست روبه رو کیوکا از ژاپن که چندی پیش در مسابقات کسب سهمیه المپیک در قرقیزستان به گفتن قهرمانی رسیده می بود با نتیجه سنگین ۷ بر ۲ تن به ناکامی داد.

ادامه مطلب
چهره آزادکاران عازم المپیک پاریس اشکار شد_تاشکن

در وزن ۷۰ کیلوگرم که ۸ کشتی گیر وجود دارند، محمدعلی عموزاد در دور نخست و در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف کورتدلیدزه از گرجستان رفت و در زمان زمان ۳ دقیقه و ۴۶ ثانیه با نتیجه ۱۰ بر صفر ناکامی خورد. عموزاد برای وجود در گروه بازنده‌ها باید چشم به راه صعود رقیبش به فینال باشد.

در وزن ۷۹ کیلوگرم که با وجود ۶ کشتی گیر و در دو گروه به طور دوره ای برگزار می شود، عادل پناهیان در دور اول با نتیجه ۱۱ بر صفر میهایل گئورگیف از بغارستان را ناکامی داد وی در مبارزه بعدی به مصاف شمس الدین فتایریا از الجزایر می رود.

️در وزن ۹۷ کیلوگرم ابوالفضل بابالو بعد از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر ریچارد وگ از مجارستان را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف برنده کشتی بین یرگالی از قزاقستان و برادزه از گرجستان می رود.

ادامه مطلب
قهرمانی رقابت های کشتی آزاد جوانان ایران به لرستان رسید




آیا این خبر سودمند می بود؟




دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع