خوش آمدید

شرکت آمبولانس خصوصی متخلف در ورزشگاه آزادی پلمب شد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

شرکت آمبولانس خصوصی متخلف در ورزشگاه آزادی پلمب شد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش خبرگزاری مهر، محمداسماعیل توکلی، با اشاره به این که همزمان با آخر بازی تیم فوتبال پرسپولیس و انتشار کردن تصاویری از منفعت گیری دو نفر از پیشکسوتان فوتبال کشورمان برای خروج از ورزشگاه از یک دستگاه آمبولانس تحت مالکیت یک شرکت خصوصی، او گفت: بلافاصله با دریافت این گزارش اداره نظارت بر آمبولانس‌های غیر ۱۱۵ اورژانس‌استان تهران بازدید نوشته را در دستور کار قرار داد.

او گفت: با انتشار کردن تصاویر این تخلف در شبکه‌های اجتماعی ضمن مطالبه عمومی مردم برای برخورد با این عمل غیرقانونی و غیراخلاقی و جهت نگه داری مطمعن جامعه به آمبولانس‌ها که این ماشین فقط برای انتقال بیمار است، با هماهنگی‌های ملزوم، این شرکت پلمب و همه آمبولانس‌های آن تا تعیین تکلیف، به پارکینگ هدایت شد.

رئیس سازمان اورژانس استان تهران تصریح کرد: این سازمان با هیچ مرکز آمبولانس خصوصی، شرکت‌های تابعه و هر نهاد غیردولتی که از آمبولانس خصوصی منفعت گیری می‌کند مماشاتی نداشته و هرکس دستورالعمل‌ها را نقض کند با برخورد قاطع و قانونی روبه رو خواهد شد.

ادامه مطلب
استعلام سیم کارت ایرانسل | کد دستوری + آموزش جامع تصویری

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

سلامتی

اخبار تکنولوژی