خوش آمدید

آزمون دوره ای وسايل توزين و سنجش سبک در آبیک انجام شد

آزمون دوره ای وسایل توزین و سنجش سبک در آبیک انجام شد_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ میترا عقیلی در این باره اظهار کرد: مطابق با بند ۷ ماده ۷ قانون «تحکیم و گسترش نظام استاندارد»، برنامه‌ریزی و نظارت بر امور اندازه‌شناسی قانونی سرزمین، از جمله ماموریت های و ماموریت‌های سازمان ملی استاندارد ایران بوده و بر همین مبنا، اداره اندازه‌شناسی‌، اوزان و مقیاس‌های اداره کل استاندارد استان قزوین نیز ماموریت اجرای آزمون دوره‌ای همه وسایل سنجش اعم از ترازوها، باسکول‌های مورد منفعت گیری در داد و ستد عمومی حاضر در سطح بازار استان را برعهده دارد.

عقیلی افزود: آزمون دوره ای وسایل توزین و سنجش سبک توسط آزمایشگاه همکار تایید صلاحیت شده در حوزه اندازه شناسی قانونی به گفتن مجری آزمون دوره ای در شهرستان آبیک از هفته دوم خرداد ماه اغاز و بر پایه این آزمون ها، تمامی ترازوها، وزنه ها که در داد و ستدهای عمومی به کار برده می شوند توسط مجری مطرح آزمون دوره ای مورد بررسی و آزمون قرار گرفت و برای وسایلی توزینی مطابق با استاندارد های مرتبط ،گواهی صحت عملکرد صادرشده و همچنین بر چسب صحت عملکرد الصاق شد. 

ادامه مطلب
هابل تصویری از کهکشان میزبان یک اختروش ثبت کرد_تاشکن

مدیر کل استاندارد قزوین او گفت: جهت اجرای این آزمون‌ها، بازرس مجری آزمون، ضمن بازدید و آزمون وسیله توزین و سنجش، در صورت تایید صحت کارکرد آن، نسبت به تنظیم صورتجلسه آزمون، تکمیل برچسب و الصاق بر روی وسیله عمل می‌نماید. این چنین در صورت عدم تایید صحت کارکرد وسیله سنجش و توزین، بازرس مذکور نسبت به تکمیل فرم «تعهدنامه اصلاح و تعمیر» وسیله و تعیین زمان ملزوم جهت تعمیر عمل نموده و به مسئول واحد صنفی اراعه می‌‌کند.  

او گفت: در شهرستان آبیک از ۱۹۵ ترازوی مورد بازدید ۱۰ دستگاه نیاز به تعمیر و اصلاح داشتند که به واحد صنفی مهلت داده شده است و ۵ واحد صنفی نیز همکاری نکردند که به مراجع ذیربط معارفه شده اند.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
استرالیا از قدرتمندترین سلاح لیزری قابل‌حمل جهان رونمایی کرد + عکس_تاشکن

عقیلی ضمن سپاس از همکاری و برخورد زیاد مناسب مسئولین واحدهای صنفی استان افزود: با دقت باینکه این مطرح در استان قزوین در حال اجرا است به منظور اجرای قانون و جلوگیری از تضییع حقوق خود و شهروندان محترم، ملزوم است همانند سال‌های قبل همکاری مناسب و با لیاقت‌ای را با مجری آزمون داشته باشند.

همشهریان محترم در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موارد را از طریق سامانه تلفنی ۱۵۱۷ و سامانه الکترونیکی مردم دار به نشانی https://1517.inso.gov.ir/1517/index.html گزارش دهند تا در اسرع زمان رسیدگی ملزوم صورت گیرد.

انتهای مطلب 

دسته بندی مطالب

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی

ادامه مطلب
دوران لیونل مسی و رونالدو هنوز تمام نشده است



منبع