خوش آمدید

راه حل پیشنهادی برای فروش تک نسخه‌ای تجهیزات پزشکی - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

وجود ۶۵۵ پروانه صادرات تجهیزات پزشکی – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش خبرگزاری مهر، سعیدرضا شاهمرادی، با اشاره به این که تعداد پروانه صادرات معتبر در حوزه تجهیزت پزشکی به ۶۵۵ می‌رسد، او گفت: تجهیزات پزشکی خط مقدم نظام سلامت است چون از مرحله مراقبت و پیش گیری تا پایش سلامتی و تشخیص و درمان کاربرد حیاتی دارد و در دو قسمت مهم مصرفی و اندوخته‌ای تعریف شده است.

او گفت: مواردی از تجهیزات پزشکی که در جراحی کاربرد دارند از حیث مداخله در سه دسته غیر تهاجمی، نیمه تهاجمی و تهاجمی در درمان بیماران منفعت گیری خواهد شد و با گسترش هوش مصنوعی و افزایش دقت تجهیزات پزشکی تشخیصی پشتیبانی شایانی به تشخیص دقیق بیماری‌ها کرده است.

مدیرکل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو خاطرنشان کرد: نزدیک به ۱۷۰۰ تولیدکننده تجهیزات پزشکی و بیشتر از ۵۰۰۰ شرکت فعال در حوزه تجهیزات پزشکی داریم.

ادامه مطلب
ماجرای ترور علی اکبر صالحی که از آن جان سالم به در برد

به حرف های وی، تسهیل صدور پروانه‌های تشکیل از طریق تفویض اختیار به معاونت‌های غذا و دارو و برون سپاری برخی فعالیت‌های مرتبط با برسی خطوط تشکیل و ممیزی‌های جاری بر پایه آئین نامه تفویض و برون سپاری سازمان، در راستای حمایتاز این حوزه جستوجو شده است.

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

ادامه مطلب
دربی با تکنولوژی‌های روز آشنا می‌بشود/ داوران هدست‌دار شدند

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی