خوش آمدید

برگزاری 5 ویژه برنامه شهادت امام جواد(ع) در حرم موسی مبرقع(ع)

برگزاری ۵ اختصاصی برنامه شهادت امام جواد(ع) در حرم موسی مبرقع(ع)_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حجت‌الاسلام نورالدین صمدانی با اشاره به فرا رسیدن سالروز شهادت امام جواد(ع) اظهار کرد: بر این مبنا اختصاصی برنامه‌های مختلفی در تنها حرم فرزند آن حضرت در ایران اسلامی، حضرت موسی مبرقع (علیه السلام) تدارک دیده شده است.

او گفت: پنج اختصاصی برنامه گوناگون از پنجشنبه ۱۷ خردادماه تا غروب جمعه در این مکان مقدس پیش‌بینی شده که اغاز آنها از ساعت ۱۳ روز پنجشنبه است.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان قم با گفتن این که همان شب و از ساعت ۲۰:۳۰ هم مراسم عزاداری شب شهادت امام جواد(ع) در بقعه متبرکه امامزاده موسی مبرقع(ع) برقرار خواهد شد او گفت: نماز جماعت هم به امامت آیت‌الله حسینی خراسانی اقامه می‌شود.

او همین طور گفت: صبح روز جمعه هجدهم خردادماه نیز مراسم قرائت دعای پرفیض ندبه در این مکان مقدس برگزار می‌شود.

ادامه مطلب
تهدید اروپا با بیماری های منتقله از پشه - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_تاشکن
آخرین مطالب

صمدانی خاطرنشان کرد: ظهر همان روز و از ساعت ۱۳:۳۰ مراسم فرد دیگر در حرم حضرت موسی مبرقع(ع) تدارک دیده شده و غروب شهادت و از ساعت ۱۷ نیز ناظر وجود دسته جات مذهبی و برگزاری مراسم سوگواری در صحن مهم حرم خواهیم می بود.

گفتنی است حرم مطهر امامزادگان موسی مبرقع و چهل اختران (علیهم السلام) در خیابان طالقانی (آذر)، کوی ۵۹ واقع شده و در شب شهادت امام جواد(ع) تا صبح به روی زائران باز خواهد می بود. 

ادامه مطلب
تیم فوتبال پرسپولیس، امروز با وجود اوسمار ویرا تمرین خود را برگزار کرد_تاشکن

حضرت موسی مبرقع(ع) فرزند بلافصل امام جواد(ع) و برادر تنی امام هادی(ع) بوده و جزو راویان حدیث و عالمان و فقهای بزرگ عصر به شمار می‌رفتند.

ایشان بیشتر از ۴۰ سال از عمر با برکت خود را در شهر قم سپری کرده و منشأ خدمات مختلفی بودند.

انتهای مطلب

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع