خوش آمدید

3 فیلم جدید برای پخش از تلویزیون دوبله شدند

۳ فیلم تازه برای پخش از تلویزیون دوبله شدند_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش ، فیلم سینمایی «دعوت به یک قتل» در گونه رازآمیز و اضطراب محصول فرانسه در سال ۲۰۲۳ قرار است از شبکه نمایش سیما پخش شود.

مدیر دوبله این سینمایی رزیتا یاراحمدی و صدابرداری آن به مسئولیت بهزاد توکلی است. مهوش افشاری، دانیال الیاسی، محمد تنهایی، مریم جلینی، ارسلان جولایی، امیر حکیمی، زویا خلیل آذر، منوچهر زنده‌دل، زهره شکوفنده، نسرین کوچک خانی، اکبر منانی، علی همت مومیوند، آزیتا یاراحمدی و رزیتا یاراحمدی صداپیشه‌های این تاثییر می باشند.

این فیلم درمورد میراندا گرین، زن جوانی است که سال‌ها است به کتاب‌های کارآگاهی علاقه دارد. او توسط یک فرد ناشناس به یک جزیره دعوت می‌شود. در آنجا نه تنها با ذکاوتش یک پرونده قتل را حل می‌کند بلکه می‌فهمد که دعوت از طرف پدرش بوده است، مردی ثروتمند که به جستوجو انتخاب وارث خود است اما با قتل ناگهانی او، ارثیه بر باد می‌رود.

ادامه مطلب
آشفتگی به واردات تویوتا کرولا رسید، چهار شرکت واردکننده و یک مدل ماشین!

«دعوت به یک قتل» درامی کارآگاهی که ادای احترامی به آگاتا کریستی است با این تفاوت که یک زن جوان گل فروش نقش کاراگاه تاثییر را ایفا می‌کند.

واحد جستجوی اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل، مسئولیت رصد این تاثییر را بر مسئولیت داشته و بعد از طی مرحله های تایید و تخصیص، نسخه مهم را تهیه و فراهم کرده و اکنون بعد از طی شدن روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله قرار است بعد از آماده سازی از شبکه‌ نمایش پخش شود.

فیلم سینمایی «جنگجوی بزرگ» در گونه اکشن، کمدی و درام محصول هند در سال ۲۰۲۲ قرار است از شبکه تهران پخش شود.

ادامه مطلب
وزیر بهداشت امشب عازم قطر می بشود - تاشکن

مدیر دوبله این سینمایی ناهید امیریان و صدابرداری آن به مسئولیت فرشید فرجی است.

مهناز آبادیان، رضا الماسی، دانیال الیاسی، آرزو امیربدری، محمد بهاریان، کریم بیانی، علی بیگ محمدی، محمد تنهایی، ارسلان جولایی، امیر حکیمی، شیرین روستایی، حسین سرآبادانی، لادن سلطان پناه، ابوالفضل شاه بهرامی، مریم شاهرودی، داود شعبانی نصر، پریا شفیعیان، محمد صادقیان، بهروز علیمحمدی، کوروش فهیمی، پویا فهیمی، حسن کاخی، امیربهرام کاویانپور، مریم معینیان، علی منصوری راد، علی همت مومیوند، نازنین پشتیبانی و ناهید امیریان گویندگان این تاثییر می باشند.

این فیلم درمورد یک طراح کتاب های مصور به نام ساتیا است که به طور اتفاقی از ساختمان پایین می افتد و سپس از آن صدایی از درون ذهنش او را کنترل می‌کند و به او قدرتی می دهد که از این طریق با مردی مبارزه کند که مسئول ساخت ساختمانی است که کیفیت نامرغوب آن علتبه خطر افتادن جان مردم شده است و در نهایت موفق می‌شود بر او تسلط کند.

ادامه مطلب
فدراسیون دوومیدانی به مدال آوران ایران در غرب آسیا سکه طلا پاداش می‌دهد_تاشکن

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

واحد جستجوی اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل، مسئولیت رصد این تاثییر را بر مسئولیت داشته و بعد از طی مرحله های تایید و تخصیص، نسخه مهم را تهیه و فراهم کرده و اکنون بعد از طی شدن روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله قرار است بعد از آماده سازی از شبکه تهران پخش شود.

فیلم سینمایی «ورود سگ و ایتالیایی ممنوع» در گونه انیمیشن، درام و خانوادگی محصول ایتالیا و فرانسه در سال ۲۰۲۲ قرار است از شبکه چهار سیما پخش شود.

مدیر دوبله این سینمایی مهوش افشاری و صدابرداری آن علی شریفی است. شیلا آژیر، بابک اشکبوس، آزاده اکبری، رضا الماسی، علی بیگ محمدی، جواد پزشکیان، ارسلان جولایی، زویا خلیل آذر، سمیه رهنمون، افشین زی نوری، داود شعبانی نصر، پریا شفیعیان، سعید شیخ زاده، امیرصالح کسروی، نسرین کوچک خانی، ملیکا ملک نیا، اردشیر منظم، عباس نباتی، صنم نکواقبال و مهوش افشاری صداپیشه های این تاثییر می باشند.

ادامه مطلب
ناراحتی «قوت الله ایزدی» از تهیه کنندگانی که بازیگر اسپانسر می آورند/ زمان به عقب هم برگردد باز رشید می شوم

این فیلم درمورد فردی به نام آلن اوگیتو است که داستان زندگی و مهاجرت‌های پیاپی پدربزرگ و مادربزرگش، لوئیجی و سزیرا، از ایتالیا به فرانسه را در طول نزدیک به یک سده تعریف می‌کند.

انیمیشنی سه‌بعدی، استاپ موشن با سبک روایتیِ منحصر به فرد، داستان زندگی یگ خانواده ایتالیایی را در در فاصله سال‌های ۱۸۹۰ تا ۱۹۶۲ روایت می‌کند. خانواده‌ای که دچار سه جنگ خواهد شد، چندین دفعه مهاجرت می‌کنند و رنج‌های بسیاری را علاوه بر فقر متحمل خواهد شد. کارگردان این تاثییر، نوه‌ی این خانواده است که با جان بخشیدن به پدر بزرگ و مادربزرگش، با لحنی گرم و صمیمی روایتی شخصی و در عین حال جهانی را به عکس می‌کِشد. فیلم برنده و نامزد نزدیک به ۲۰ جایزه از جشنواره ها و جوایز سینمایی گوناگون از جمله سزار، جوایز سینمای اروپا، لومیر و … شده است.

ادامه مطلب
فهرست برندگان توپ طلا لو رفت!

شبکه‌ چهار مسئولیت رصد این تاثییر را بر مسئولیت داشته است و بعد از طی مرحله های تایید و روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله پخش خواهد شد.

انتهای مطلب/

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع