خوش آمدید

درمان اضطراب خطرات قلبی را نیز کاهش می دهد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

شربت زعفران و سنبل الطیب برای تسلط بر استرس و اضطراب – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش خبرگزاری مهر، آزاده زارعی اظهار داشت: در طب سنتی اصول ۶ گانه داریم که او گفت و گو تغذیه فقط یکی از این اصول را در بر می‌گیرد و خواب و بیداری، آب و هوا و حالت‌های روحی و روانی از دیگر اصول سلامتی می باشند.

وی خاطرنشان کرد: درمورد تغذیه که شامل خوردنی‌ها و آشامیدنی‌ها می‌شود عموماً طب ایرانی بر پایه مزاج افراد نسخه می پیچد اما یکسری از خوردنی‌ها و آشامیدنی‌ها می باشند که خواص عمومی دارند همانند مصرف بادام و مویز که مقوی مغز می باشند.

زارعی خاطرنشان کرد: برخی از نوشیدنی‌ها همانند شربت زعفران و نوشیدنی‌هایی که حاوی زنجبیل یا دارچین باشند انرژی بدن را در زمان مطالعه بالا می‌برند و فرد کمتر حس خستگی می‌کند و علتافزایش منفعت وری دانش آموزان می‌شود.

ادامه مطلب
فراهم شدن بستر تماشای آثار سینمایی برای مخاطبان در محروم ترین نقاط سرزمین

متخصص طب ایرانی او گفت: مصرف برخی خوردنی‌ها همانند رب انار و رب سیب که با میخک و یا دارچین مخلوط شده باشند نیز می‌تواند انرژی افراد را افزایش دهند.

زارعی در ادامه، خواب کافی و مناسب را نیز در منفعت‌وری دانشجویان و دانش آموزان زیاد مناسب گفت.

وی این چنین به دانشجویان و دانش آموزان پیشنهاد کرد برای تسلط بر استرس و اضطراب که برخی‌ها شب قبل از امتحان به آن دچار خواهد شد، از شربت زعفران و شربت سنبل الطیب در زمان نزدیک به خواب و استراحت منفعت گیری کنند.

ادامه مطلب
سرمایه‌گذاری هنگفت آمریکا برای توسعه فیبر نوری

دسته بندی مطالب

کسب وکار

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی