خوش آمدید

حسین طیبی از مایورکا پالمای اسپانیا جدا شد

حسین طیبی از مایورکا پالمای اسپانیا جدا شد_تاشکن


به گزارش تاشکن



باشگاه مایورکا پالمای اسپانیا خبرداد که حسین طیبی بازیکن باتجربه تیم ملی فوتسال ایران با آخر قرارداد خود به‌ صورت رسمی از این تیم جدا شد.

ادامه مطلب
اینفوگرافیک| سهم زنان و دختران ایرانی در دفاع مقدس


به گزارش

خبرگزاری موج


، خوسه تیرادو مدیر باشگاه مایورکا پالما در رابطه علت جدایی ملی‌پوش فوتسال کشورمان اظهار داشت: تلاش کردیم قرارداد طیبی را تمدید کنیم اما این بازیکن تصمیم گرفت در مسیر فرد دیگر حرکت کند و ما به این تصمیم احترام می‌گذاریم.

حسین طیبی که در تیر ماه ۱۴۰۱ با باشگاه مایورکا پالما قرارداد بسته می بود به همراه تیم فوتسال این باشگاه به دو قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا دست یافت. پیش‌تر سالار آقاپور دیگر بازیکن ایرانی پالما از این باشگاه جدا شده می بود که با این اوصاف هم‌اکنون مسلم اولادقباد تنها نماینده فوتسال ایران در قهرمانی اروپا به حساب می اید.

فصل تازه لیگ برتر فوتسال ایران قرار است به‌زودی اغاز شود و تیم‌های لیگ برتری با جدیت به جستوجو خریدهای تابستانی می باشند. در این بین تیم‌های متمول دست بازتری برای بستن تیم پرقدرت دارند و با پیشنهادهای مالی بهتر، بازیکنان نقل‌ را خریداری می‌کنند.

ادامه مطلب
آیا کنسرو ماهی بعد از باز شدن قابل نگهداری است - تاشکن

تیم فوتسال گهرزمین سیرجان که در فصل قبل گفتن سومی لیگ را به دست آورد به جستوجو آن است تا لژیونرهای شاغل در فوتسال اسپانیا را یک‌جا خریداری کند.




آیا این خبر سودمند می بود؟






دیدگاه های ارسال شده توسط شما، بعد از تایید توسط خبرگزاری موج در وب انتشار خواهد شد.


مطلب هایی که حاوی تهمت و افترا باشد انتشار نخواهد شد.


مطلب هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد انتشار نخواهد شد.

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی

ادامه مطلب
خوزستان همیشه با افتنیروهای درمانی روبه رو است - تاشکن



منبع