خوش آمدید

پخش «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» در نیمه خرداد

پخش «احتمالا برای شما هم اتفاق بیفتد» در نیمه خرداد_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش ، اپیزودهای «کنترل»، «تنهایی»، «تا آرام گیرد» و «آخر خط» از مجموعه «احتمالا برای شما هم اتفاق بیفتد» در روزهای ۱۴ و ۱۵ خردادماه از شبکه تهران بازپخش می‌شود.

اپیزود «کنترل» از مجموعه «احتمالا برای شما هم اتفاق بیفتد» به تهیه‌کنندگی اکبر تحویلیان دوشنبه (۱۴ خرداد ماه) ساعت هشت صبح از شبکه تهران بازپخش می‌شود.

این اپیزود به قلم طلا معتضدی نگارش شده و پوریا سیار، ارسطو خوش رزم، خشایار راد، یلدا قشقایی، مرتضی کاظمی، فربد تجویدی در ان به ایفای نقش پرداخته‌اند.

اپیزود «کنترل» روایتی از زندگی پدری به نام عزتی است که آرش پسرش را مدام کنترل می‌کند. آرش از این حرکت پدرش عصبی است و به پیشنهاد دوست خلافکارش از مغازه او دزدی می‌کند. پلیس آنها را دستگیر می‌کند و عزتی برای آزادی پسرش به پلیس مراجعه می‌کند و تصمیم می‌گیرد که از این سپس …  

ادامه مطلب
ضمیر اینستاگرام چیست | آموزش فعال سازی pronouns در بیو اینستاگرام_تاشکن
آخرین مطالب

اپیزود «تنهایی» به کارگردانی محمود معظمی و نویسندگی طلا معتضدی دوشنبه ۱۶:۳۰ روی آنتن می‌رود. در این اپیزود ثریا قاسمی، فرداد صفاخو، لیلا عزیزی و … بازی کرده‌اند.

این تکه داستان زن و شوهر مسنی است که به دور از فرزندان‌شان زندگی می‌کنند. این دو برای رهایی از تنهایی سرپرستی مادر و فرزندی را بر مسئولیت می‌گیرند و … .

اپیزود «تا آرام گیرد» به کارگردانی احمد معظمی و نویسندگی طلا معتضدی داستان مردی با مشکلات مالی است که این مشکلات علتزندانی شدن همسرش می‌شود. در جریان کوششهای مرد برای تهیه پول با رخ دادن اتفاقاتی حال روحی او دگرگون می‌شود. رضا مولایی، بهار نوحیان، بهزاد رحیم‌خانی و … از بازیگران این تکه می باشند.

ادامه مطلب
تفاوت زمان اغاز آلرژی بهاره در سرزمین/ شایع‌ترین علام آلرژی فصلی - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_تاشکن

این اپیزود سه شنبه ۱۵ خرداد ساعت ۱۶:۳۰ بازپخش خواهد شد.

«آخر خط» به کارگردانی امیرحسین ترابی و نویسندگی طلا معتضدی جمعه ۱۸ خرداد ماه ساعت ۱۷ روانه آنتن می‌شود. در این اپیزود بازیگرانی چون آزاده ریاضی، افشین کتانچی، محمدپارسا قراخانلو و … ایفای نقش می‌کنند. این تکه از مجموعه «احتمالا برای شما …» داستان هدیه است که در جریان فروش طلاهایش با دعوا ناگهانی سارقان به طلافروشی پسرش کشته می‌شود و … .

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

انتهای مطلب/ 

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع