خوش آمدید

رئیس کل گمرک: نصِ صریحِ مصوبه دولت، ممنوعیت واردات برند اپل است

نصِ صریحِ مصوبه دولت، ممنوعیت واردات برند اپل است_تاشکن


به گزارش تاشکن

رئیس کل گمرک در خصوص ابهامات ممنوعیت برند اپل او گفت: آنچه که فعلا در نص صریح (مصوبه هییت دولت) است ممنوعیت واردات تلفن همراه هوشمند با این نشان تجاری است و در صورت لغو ممنوعیت آن، سود بازرگانی آن به مقدار ۹۶ درصد خواهد می بود.

به گزارش خبرگزاری برنا، محمد رضوانی فر در خصوص واردات گوشی تلفن همراه تصریح کرد: بر پایه مصوبه اول خرداد هیئت دولت که به تازگی ابلاغ شد در ضمائم آن، در ردیف ۲۲۶، در خصوص واردات گوشی تلفن اپل اتخاذ تصمیم شده و ممنوعیتی برای آن تعریف شده است و نص صریح دارد که اگر این محدودیت برداشته شود تعرفه و عوارض آن ۹۶ درصد خواهد می بود.

او گفت، بر این مبنا بخشنامه‌ای تنظیم شد ولی بر پایه ابهاماتی که به آن داخل شد گمرک استعلامی را از وزارت صمت به عمل آورده؛ آنچه که جواب این استعلام باشد مبنای قانونی خواهد می بود، اما تا آن زمان فعلا همین روال تا روز‌های آتی ادامه می‌یابد.

ادامه مطلب
شرمنده مردم هستیم، قول می‌دهم جبران کنیم

رئیس کل گمرک اصرار کرد آنچه که فعلا در نص صریح است ممنوعیت واردات تلفن همراه هوشمند با این نشان تجاری است و در صورت لغو ممنوعیت آن، سود بازرگانی آن به مقدار ۹۶ درصد خواهد می بود.

انتهای مطلب/

دسته بندی مطالب

کسب وکار

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع