خوش آمدید

Jeep

جیپ برقی ۲۵ هزار دلاری در ایالات متحده اراعه خواهد شد_تاشکن


به گزارش تاشکن

جیپ به طور کامل از برقی‌سازی خط تشکیل خودش استقبال می‌کند. این شرکت اکنون چند مدل هیبریدی را در ایالات متحده اراعه کرده است. جیپ این چنین به تازگی اولین خودروی باتری-برقی خود یعنی واگونیر S را برای آمریکا معارفه کرده است. این برند خط تشکیل خود را با یک جیپ برقی ۲۵۰۰۰ دلاری گسترش خواهد داد، که به حرف های کارلوس تاوارس مدیرعامل استلانتیس «زیاد سریع» داخل بازار خواهد شد.

جیپ برقی ۲۵ هزار دلاری در ایالات متحده اراعه خواهد شد_تاشکن ۱۹

تاوارس این خبر را در چهلمین کنفرانس تصمیمات استراتژیک سالانه برنشتاین در روز چهارشنبه خبرداد. او او گفت که این شرکت از تخصص خود در طراحی سیتروئن e-C3 (با قیمت ۲۰ هزار یورو) برای پشتیبانی به اراعه جیپ برقی مقرون به صرفه در آمریکا منفعت گیری خواهد کرد، چون «ما یک شرکت جهانی هستیم و این نوشته در سراسر جهان مهندسی استلانتیس کاملاً جریان دارد.»

ادامه مطلب
توانایی زندگی مدرن با کلیدهای لمسی هوشمند_تاشکن

جیپ برقی ۲۵ هزار دلاری،  سومین مدل الکتریکی آمریکایی‌ها

جیپ برقی ۲۵۰۰۰ دلاری سومین خودروی الکتریکی این برند در ایالات متحده، بعد از واگونیر S  خواهد می بود. این ماشین خریداران گرند چروکی را مقصد قرار داده و ریکان آفرود نیز به زودی داخل بازار خواهد شد. در طراحی جعبه‌ای ریکان، الهام‌گیری از رانگلر شامل درهای قابل جداشدن و دیگر ویژگی‌های آفرودی آشکار می باشند.

تاوارس جزئیاتی به جز قیمت و تاریخ اراعه مبهم این مدل تازه را اراعه نکرده است. استلانتیس طیف وسیعی از پلتفرم‌های تازه را در اختیار دارد که می‌تواند این خودروی برقی را روی آن بسازد، اما اگر از توانایی ساخت سیتروئن منفعت گیری کند، به گمان زیاد برای افت هزینه‌ها اشتراک‌هایی با e-C3 تازه خواهد داشت.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
نیویورک از اینستاگرام با تهمت صدمه‌رساندن به روان جوانان شکایت کرد
جیپ برقی
جیپ برقی ۲۵ هزار دلاری در ایالات متحده اراعه خواهد شد_تاشکن ۲۰

مدل سیتروئن قوی نیست و با موتور برقی ۱۱۱ اسب بخار روی پلتفرم خودروی هوشمند استلانتیس تشکیل شده است. سیتروئن e-C3 بر پایه چرخه تست اروپایی برد حرکتی ۱۹۹ مایل دارد. یقیناً تا این مدت اشکار نیست که جیپ برقی تازه روی این پلتفرم ساخته خواهد شد یا خیر. ریکان و واگونیر S روی پلتفرم بزرگ STLA استلانتیس تشکیل خواهد شد.

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی