خوش آمدید

ماجرای نامه درباره واکسنHPV به دفتر رهبری/ادعایی که عالمانه نبود - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

ماجرای نامه درمورد واکسنHPV به دفتر رهبری/ادعایی که عالمانه نبوده است – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_تاشکن


به گزارش تاشکن

سیدعلیرضا مرندی، در گفتگو با خبرنگار مهر، او گفت: چندی قبل نامه‌ای از دفتر رهبری به شورای عالی انقلاب فرهنگی ارجاع شد که حوالی واکسن HPV می بود و این شورا نامه را به فرهنگستان علوم پزشکی ارجاع داد تا جواب بدهیم.

وی در ربط با محتوای نامه ارسالی به دفتر رهبری اظهار داشت: متن نامه، کارکرد واکسن HPV را زیر سوال برده می بود و غیر عادی می بود.

مرندی با گفتن این نوشته که نویسنده نامه از جامعه پزشکی است، اصرار کرد: مواضع نویسنده نامه در دو سه سال تازه با آنچه در قبل ناظر بودیم، تا حدودی تحول کرده و از همین رو، نکاتی را حوالی واکسن HPV نقل کرده است که انتظار نمی‌رفت.

رئیس فرهنگستان علوم پزشکی ایران، با اصرار بر تحلیل‌های کارشناسی در وزارت بهداشت برای تصمیم گیری در این چنین موضوعاتی، تصریح کرد: ما نباید خود را در موضوعاتی که اشراف نداریم، صاحب نظر بدانیم و بهتر است اجازه بدهیم متخصصین امر نظر بدهند.

ادامه مطلب
«اسکار» مهران مدیری مجوز گرفت
آخرین مطالب

مرندی افزود: شائبه‌هایی در نامه نقل شده می بود که غیرعادی به نظر می‌رسد و از نظر دیگر، ماجرای واکسن HPV هم سیاسی شده است.

وی او گفت: آنچه فرهنگستان علوم پزشکی در جواب نامه به دفتر رهبری ارسال کرده است، این می بود که نامه مورد اشاره عالمانه نبوده و وزارت بهداشت باید تصمیم بگیرد.

مرندی در جواب به این سوال که چه موضوعاتی در نامه به دفتر رهبری نقل شده می بود که شائبه دار بوده است، افزود: همین قدر می‌توانم بگویم، نکاتی که گفتن شده می بود، سپس علمی نداشت.

ادامه مطلب
یک فوتبالیست به علت دوپینگ ۴ سال محروم شد

دسته بندی مطالب

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی