خوش آمدید

«آقای رئیس‌جمهور» در راه صدا و سیما

«آقای رئیس جمهور» در راه صدا و سیما_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش خبرنگار فرهنگی ، سیدهادی موسوی‌نژاد تهیه‌کننده برنامه انتخاباتی «آقای رئیس‌جمهور» پافشاری کرد برنامه «آقای رئیس‌جمهور» با مقصد وجود حداکثری مردم درپای صندوق‌های رأی از ۱۵ خرداد به زمان یک ساعت از شبکه رادیویی فرهنگ پخش می‌شود. تکرار برنامه فردای آن روز از ساعت ۱۷ تا ۱۸ شنیده می‌شود.

او گفت: این برنامه شامل سه قسمت با دانشجویان، مطلب‌ها و دیدگاه‌های این قشر تحصیل کرده و نخبه جوان جامعه در حوزه ریاست‌جمهوری آینده به خصوص در چالش‌های فرهنگی است. دانشجویان درمورد این مبحث سخن بگویید و مطالبات فرهنگی خود را پیگیری خواهند کرد.

موسوی‌نژاد تصریح کرد: در قسمت فرد دیگر مطالبات عمومی مردم در قالب پخش گزارش‌های مردمی، پیگیری خواهد شد. مردم نظرات خود را در خصوص ریاست جمهوری گفتن می‌کنند. علاوه بر آن در قسمت فرد دیگر با متخصصان فرهنگی و کارشناسان فرهنگی و دست‌اندرکاران در حوزه سیاست‌های فرهنگی او مباحثه می‌شود.

ادامه مطلب
باشگاه پرسپولیس درمورد پرونده لوکادیا اطلاعیه صادر کرد

این تهیه‌کننده برنامه‌های انتخاباتی ریاست جمهوری در ادامه گفت: در قسمت اختصاصی‌ای به نام “رئیسی همانند ابراهیم” به خصوصیات و ویژگی‌های شخصیت آیت‌الله ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور شهید می‌پردازیم. تلاش می‌کنیم از این منظر به مردم بگوییم که به شخصی همانند رئیس‌جمهور رای بدهند که حائز ویژگی‌هایی همچون ولایت پذیری، خستگی ناپذیری  و اخلاص و…داشته باشند.

برنامه «آقای رئیس جمهور» با اجرای کارشناسی محسن شریف‌زاده، گویندگی سکینه ارجمندی از گروه کتاب و جامعه شبکه رادیویی فرهنگ پخش می‌شود.

انتهای مطلب/

ادامه مطلب
قهوه برای خانم‌ها مفید است یا مضر؟

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع