خوش آمدید

«پستکس» جایزه فناوری صنعت‌ساز جشنواره «شیخ‌بهایی» را کسب کرد

«پستکس» جایزه فناوری صنعت‌ساز جشنواره «شیخ‌بهایی» را کسب کرد_تاشکن


به گزارش تاشکن

با اظهار اسامی برگزیدگان ‌قسمت‌های گوناگون در هجدهمین «جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی»، شرکت «پستکس» نیز توانست جایزه فناوری صنعت‌ساز این جشنواره را از آن خود کند.

آیین اختتامیه و اهدای جوایز هجدهمین جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی، روز پنج شنبه، ۲۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در هتل عباسی اصفهان برگزار شد و شرکت پستکس به‌گفتن برگزیده جایزه فناوری صنعت‌ساز، ۳۰۰ میلیون تومان جایزه نقدی و ۲ میلیارد تومان تسهیلات از صندوق نوآوری و شکوفایی را کسب کرد.

جایزه قسمت فناوری صنعت‌ساز با تقدیر از بهرنگ و بابک عقیلی‌نسب به این شرکت اهدا شد.

بابک عقیلی‌نسب

مقصد از برگزاری جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی شناسایی توانمندی، مذاکرات اندوخته‌گذاری و سپاس از برترین شرکت‌های دانش‌بنیان سرزمین اظهار شده می بود.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
رئیس مؤسسه فرهنگی اکو: قوت های غربی به جای تهاجم مستقیم بر دیپلماسی فرهنگی متمرکز شده اند

پستکس به‌گفتن اولین سامانه جامع خدمات حمل‌ونقل سرزمین، انواع خدمات پستی داخلی و خارجی اکسپرس را به‌صورت «درب تا درب» به مشتریان خود اراعه می‌کند.

پستکس در سال‌ قبل نیز رشد پرشتابی داشته و آمارها مشخص می کند کل فروش این شرکت در سال قبل با رشد نزدیک به ۵ برابری، به ۶۱۹ میلیارد و ۶۵۸ میلیون ریال رسیده است.

تعداد مرسوله‌های جابه‌جاشده از طریق پستکس نیز در سال ۱۴۰۲ از یک میلیون و ۳۲۰ هزار مرسوله به ۲ میلیون ۶۴۰ هزار مرسوله رسیده که نشان از رشد ۱۰۰ درصدی تعداد مرسولات دارد.

دسته بندی مطالب

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

ادامه مطلب
نشاط دل مؤمنین و غم معاندین و کافران در گرو وجود در پای صندوق رأی است + فیلم

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی