خوش آمدید

مدت زمان شارژ شدن پاوربانک

پاوربانک چه مقدار باید شارژ شود؟_تاشکن


به گزارش تاشکن

پاوربانک‌ها از گجت‌های تجهیزبه باتری می باشند که عدم مراعات برخی موارد میانه پروسه شارژ می‌تواند از عمر آن‌ها بکاهد. در این نوشته به‌شما می‌گوییم که پاوربانک چه مقدار باید شارژ شود و چطور پاوربانک را شارژ کنیم. با دیجیاتو همراه شوید.

زمان زمان شارژ شدن پاوربانک چطور است؟

پاوربانک چه مقدار باید شارژ شود؟_تاشکن ۱۹

قبل از هرچیز، مسلماً اولین فاکتور در پروسه شارژ پاوربانک، ظرفیت آن است. پاوربانک‌ها در انواع و اقسام ظرفیت‌های گوناگون اراعه می‌‌شوند و به‌همین‌ترتیب زمان شارژ آن‌ها با زیاد تر شدن ظرفیت باتری افزایش اشکار می‌کند. از طرفی برخی پاوربانک‌ها پروسه شارژ متغیری دارند و می‌توانند به‌صورت مستقیم به پریز برق وصل شوند. به‌طور کلی زمان زمان شارژ شدن پاوربانک ١۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی نزدیک به ٢ تا ٣ ساعت و زمان زمان شارژ شدن پاوربانک ۲۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی نزدیک به ۴ تا ۵ ساعت است.

ادامه مطلب
گوش‌‌ها و چشم‌های شما می‌توانند با یکدیگر سخن بگویید ‌کنند

نکات حیاتی در شارژ پاوربانک

مدت زمان شارژ شدن پاوربانک
پاوربانک چه مقدار باید شارژ شود؟_تاشکن ۲۰

برخی نکات اساسی در شارژ کردن پاوربانک وجود دارند که مراعات آن‌ها عمر دستگاه را افزایش می‌دهد. پیش‌ از هرچیز، ابتدا نظر می‌شود که دفترچه راهنمای پاوربانک را مطالعه کنید. در این دفترچه، اطلاعات فنی پاوربانک قید شده تا باتوجه به آن‌ها، شارژ پاوربانک را به روشی بهینه انجام دهید. به‌گفتن مثال باید شارژری مطابق با استانداردهای پاوربانک خود را تهیه کنید. مهم‌ترین فاکتور این استاندارد، تطابق ورودی پاوربانک با خروجی آن شارژر خواهد می بود.

این چنین باید در نظر داشته باشید که محیط شارژ پاوربانک کاملاً خشک و خنک باشد. باتری‌ها به گرما زیاد حساس می باشند و اگر دمای محیط بالا باشد، عمر باتری دستگاه افت اشکار می‌کند. محیط‌های مرطوب نیز به‌سادگی پاوربانک شما را خراب خواهند کرد. درنهایت حتماً از شارژر و کابل برندهای معتبر منفعت گیری کنید تا پاوربانک بیشترین بازدهی را داشته باشد.

ادامه مطلب
اگر با دهه هشتادی ها سر و کار دارید، این کتاب را بخوانیداگر با دهه هشتادی ها سر و کار دارید، این کتاب را بخوانید
آخرین مطالب

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی