خوش آمدید

طرح تبدیل حواله رنو ساندرو

مطرح تبدیل حواله رنو ساندرو و برلیانس به کوییک اظهار شد [خرداد ۱۴۰۳]_تاشکن


به گزارش تاشکن

سایپا بعد از گذشت چندین سال از توقف تشکیل رنو ساندرو و خانواده برلیانس، مطرح تبدیل حواله‌های این خودروها به کوییک را خبرداد. مطرح تبدیل حواله رنو ساندرو و برلیانس به کوییک برای حواله‌داران این ماشین است که پیش از سال ۱۳۹۸ عمل به پیش‌خرید یا خرید این خودروها کرده بودند.

سایپا در مطرح تبدیل حواله‌های رنو ساندرو و برلیانس، تعداد خودروهای حاضر در هر قسمت را به‌صورت تفکیکی اشکار کرده است. به‌گفتن مثال در ازای رنو ساندرو استپ وی اتوماتیک، شش دستگاه کوییک به حواله‌داران تعلق می‌گیرد. جزئیات این بخشنامه را در جدول‌های زیر می‌توانید مشاهده کنید:

مطرح تبدیل حواله رنو ساندرو و برلیانس به کوییک:

مطرح تبدیل حواله رنو ساندرو و برلیانس به کوییک اظهار شد [خرداد ۱۴۰۳]_تاشکن ۱۹
شرایط فروش سایپا
مطرح تبدیل حواله رنو ساندرو و برلیانس به کوییک اظهار شد [خرداد ۱۴۰۳]_تاشکن ۲۰

سایپا پیش از این و در زمان توقف تشکیل رنو ساندرو نیز مطرح شبیهی را برای تبدیل حواله خودروها به تیبا و کوییک اظهار کرده می بود. در آن مطرح نیز به ازای هر دستگاه رنو ساندرو، چند دستگاه کوییک و تیبا به حواله‌داران تعلق می‌گرفت.

ادامه مطلب
جناب خان یلدا به تلویزیون برمی گردد

امکان پذیر در نگاه اول نگهداری حواله رنو ساندرو بعد از هفت سال شگفت به نظر برسد اما هنگامی که به حالت بازار ماشین نگاه می‌کنیم، فهمید جذابیت این ماشین برای مصرف‌کنندگان می‌شویم. در بازاری که از خودروهای چینی انباشته شده است، وجود یک ماشین اقتصادی از برند غیرچینی برای همه مخاطبین جذابیت دارد. همین قضیه را بعد از آخر تشکیل رنو ساندرو و رنو تندر ۹۰ در کشورمان ناظر بودیم؛ چرا که قیمت نسخه‌های کارکرده این دو ماشین در بازار به‌شدت افزایش یافته است.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
افزایش ظرفیت گازی با بهره برداری تماما ایرانی از فاز 11 پارس جنوبی پس از 20 سال معطلی

به همین علت برخی حواله‌داران رنو ساندرو، حواله‌های خود را با نیت کسب سود به زمان چندین سال نگهداری کرده‌اند. سایپا چندین دفعه تلاش کرد تا این گروه از مشتریان را به خرید خودروهای جانشین نظیر تیبا و کوییک تشویق کند اما گروهی از حواله‌داران هم چنان بر خواسته خود پافشاری می‌کنند. طی روزهای آینده مقدار استقبال مشتریان از مطرح تبدیل حواله‌های رنو ساندرو و برلیانس به کوییک در خرداد ۱۴۰۳، اشکار خواهد شد.

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی