خوش آمدید

سریال , صدا و سیما , تلویزیون , عکس ,

سریال «مادر سوجان» به آنتن تلویزیون نزدیک می شود + عکس_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش خبرنگار فرهنگی ، چند سال قبل سخن بگویید از ساخت سریالی به نام «مادر سوجان» می بود که حرف های می‌شد قرار است در ۳۰۰ تکه ویژگی‌های یک زن ایرانی شمالی را به عکس بکشد. 

این چنین مسئله شاخص و اختصاصی‌ای که در این سریال وجود داشت این می بود که علاوه بر طویل بودن «مادر سوجان»، داستان هیچ‌کدام از اپیزودهای این سریال تکراری نباشد و در واقع هر بار، موضوعات جدیدی مخاطب را دچار کند.

بیشتر از یک سال است که این سریال تحت گفتن «سوجان» فیلمبرداری‌اش اغاز شده و به تعبیر حسین تبریزی کارگردان این سریال یکی دو ماه از فیلمبرداری آن باقی مانده است. او این چنین درمورد پخش این سریال به خبرنگار تسنیم او گفت: «مادر سوجان» در ۶۰ تکه ساخته می‌شود و می‌توان تا دو ماه آینده آماده پخش خواهد می بود.

ادامه مطلب
دوره آموزشی مقدماتی «یادگیری ماشین کوانتومی» برگزار شد

وی خاطرنشان کرد: این سریال قرار است با قصه‌هایش مخاطبان را به دل سه نسل از یک خانواده ببرد؛ مادربزرگ، مادر و نوه که همان سوجان نام دارد. نقش مادربزرگ را خانم ثریا قاسمی به نحو با لیاقت‌ای ایفا کرده‌اند؛ مادر را حدیث نیک‌رو و سوجان را که نوه داستان است غزاله اکرمی بازی می‌کند. 

به حرف های تبریزی، هنرمندان این سریال بی‌شمارند و خوشبختانه همه از کاربلدها و حرفه‌ای‌های سینما و تلویزیون‌اند. بخشی از داستان به دوره تاریخی ۵۰ ساله برمی‌گردد که بازیگرانی همچون بهمن دان، مهدی علی‌پور، نگار بابایی، فریده دریامج و اتابک نادری در آن ایفای نقش می‌کنند. 

ادامه مطلب
چرا خواب ناکافی می‌تواند احساس درد را در بدن ما افزایش دهد؟

سریال , صدا و سیما , تلویزیون , عکس ,

قصه و دورانی که به آن پرداخته شده روایت‌هایش کششِ آن را دارد مخاطب را با خودش بکشاند. تقریباً همه لوکیشن‌ها در استان گیلان است و یقیناً قسمت‌هایی از قصه به تهران قدیم برمی‌گردد.  پیش از این تهیه‌کننده سریال به خبرنگار تسنیم حرف های می بود «سوجان» در ۵ فصل درنظر گرفته شده می بود که فعلاً یک فصل تشکیل خواهد شد. 

سریال , صدا و سیما , تلویزیون , عکس ,

در فصل اول، وقایع تاریخی سال‌های ۱۳۱۰ تا ۱۳۵۷ در گیلان در یک مجموعه ۶۳ قسمتی روایت می‌شود و با اهمیت ترین نوشته آن نقش و اهمیت زن در خانواده و جامعه است. این مجموعه تلویزیونی را حسین تبریزی کارگردانی می‌کند و در ۶۰ تکه به آنتن تلویزیون خواهد رسید. 

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

ادامه مطلب
«کابوسو»، سگ الهام قسمت دوج‌کوین درگذشت_تاشکن

سریال , صدا و سیما , تلویزیون , عکس ,

غزال اکرمی بازیگر جوانی است که نقش مهم این سریال با نام سوجان را دارد. قسمت مهمی از قصه بر محور شخصیت او می‌گردد. ثریا قاسمی، بازیگر پیشکسوت که به تازگی در سریال عشق کوفی دیده‌شد در این سریال نقش مادرجان (مادربزرگ سوجان) را ایفا می‌کند. 

علی مرادی را احتمالا زیاد تر برای اجراهایش در قامت مجری تلویزیونی بشناسید. این بازیگر در سریال سوجان نقش (قربان) پسرعموی سوجان را دارد. حدیث نیکرو بازیگری که اخیرا او را با نقش سوده در سریال تب و تاب دیدیم، نقش مادرحوا (مادر سوجان) را در سریال بر مسئولیت دارد. 

سریال , صدا و سیما , تلویزیون , عکس ,

حمیدرضا نعیمی، بازیگر و کارگردان باسابقه سینما، تئاتر و تلویزیون در سریال مادر سوجان نقش پدر سوجان را بازی می‌کند و وجود پررنگی در سریال دارد.  مهران رجبی، بازیگر تلویزیون و سینما و مجری تلویزیون در این سریال نقش عموی سوجان (پدر قربان) را بازی می‌کند.  زهرا جهرمی بازیگر نقش طلا در سریال سوجان یکی از شخصیت‌های شهری قصه است که جزو نقش‌های مهم به حساب می اید. 

ادامه مطلب
مدیران بیمارستان لاکچری طلبکار شدند! - تاشکن

سریال , صدا و سیما , تلویزیون , عکس ,

در این بین مهدی صبایی هم نقش پیچیده غلام در سریال سوجان را برعهده دارد.

سریال , صدا و سیما , تلویزیون , عکس ,

ثریا قاسمی، سیدمهرداد ضیایی، حمیدرضا نعیمی، مهران رجبی، مهدی صبایی، بهادر وقتی، علی مرادی، غزاله اکرمی، افشین غیاثی، رامین راستاد، حدیث نیکرو، ساغر عزیزی، شیرین محسنی، زهرا جهرمی، پریسا دوستی، فرج گل‌سفیدی، رضا عباسی، بهمن دان، اتابک نادری، فریده دریامج، علی علیپور، نگار بابایی، امین چنارانی، مهران ضیغمی، فرخنده طالبی، مرجان متقی، بهمن صادق حسنی، مرتضی عالم، فاطمه حاجوی، منیره حسین‌زاده، معصومه محمدپور، دلسا معجزی، مرسده جهانی، باقر یکتا، فریبرز زیده‌سرایی و عادل علیزاده از جمله بازیگران این سریال تلویزیونی‌اند.

سریال , صدا و سیما , تلویزیون , عکس ,

داستان این سریال قصه زندگی «سوجان» دختری گیلانی، از دوره نوجوانی تا دوران مادری و مادربزرگی اوست و در همین دوران قسمت‌های مهمی از تاریخ معاصر ایران و گیلان روایت می‌شود. سریال «مادر سوجان» به حالت تاریخی، سیاسی و اجتماعی آن دوران اشاره می‌کند و آداب و رسوم اصیل گیلانی با وجود بازیگران نقل ملی و استانی به عکس کشیده خواهد شد.

ادامه مطلب
خانواده ها نوشته فرزندآوری را جدی بگیرند

انتهای مطلب/

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع