خوش آمدید

برنامه سلامت خانواده را بهیاران انجام می دهند - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

خدمات بیمارستان کودکان سودمند می تواند الگوی کشوری شود – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا زالی، در مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی و درمانی بیمارستان کودکان سودمند، اظهار کرد: بیمارستان کودکان سودمند، یکی از با اهمیت ترین بیمارستان‌های ارجاعی سطح سرزمین است.

وی با گفتن این که نحوه خدمت‌رسانی در بیمارستان کودکان سودمند می‌تواند به الگویی موفق در سرزمین مبدل شود، اصرار کرد: خدمات تخصصی، فوق‌تخصصی و تنوع وجود اساتید برجسته در این بیمارستان، علتشده این مرکز به گفتن یکی از مهم‌ترین مراکز درمان کودکان سرزمین برداشت شود.

زالی در ادامه گزارشی از روال پروژه‌های به منفعت‌برداری رسیده بیمارستان کودکان سودمند اراعه داد و افزود: با افتتاح مرکز جامع تصویربرداری این بیمارستان، گسترش خدمات در بیشترین سطح کیفی انجام شده است.

وی با اشاره به این که قسمت نفرولوژی بیمارستان کودکان سودمند یکی از قسمت‌های ممتاز کودکان در سرزمین است، از بازسازی این قسمت در مساحتی نزدیک به ۳۰۰ مترمربع خبر داد.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
اپل از تحول بزرگ سیستم عامل iPadOS در اتحادیه اروپا خبر داد_تاشکن

توضیح درمورد ساخت فضا و تجهیزات جانبی قسمت اکسیژن‌ساز قسمت فرد دیگر از سخنان رئیس دانشگاه را به خود تعلق داد.

زالی با اشاره به این که بیمارستان کودکان سودمند یکی از با اهمیت ترین مراکز خدمت رسان در حوزه هماتولوژی کودکان است، در ادامه گفت: اراعه خدمات به بیماران خاص خصوصاً در قسمت تزریقات و دارو و بالا بردن ایمنی بیمار از دیگر پروژه‌های منفعت‌برداری شده این بیمارستان است.

رئیس دانشگاه در ادامه یکپارچه‌سازی داروخانه بیمارستان کودکان سودمند را یکی دیگر از با اهمیت ترین پروژه‌های منفعت‌برداری شده این مراسم دانست و او گفت: این داروخانه متمرکز تجهیزبه خدمات تخصصی است که از بیشترین استانداردهای روز دنیا برخوردار است.

وی با گفتن این که قسمت حمایتتسکینی بیماران سرطانی از دیگر پروژه‌های مورد منفعت‌برداری در بیمارستان کودکان سودمند است، او گفت: دو بیمارستان شهدای تجریش و کودکان سودمند به گفتن قسمت‌های حمایتتسکینی بیماران سرطانی، نشانه‌گذاری شده‌اند که در صورت اجرای موفق به مدل و الگوی کشوری مبدل خواهند شد.

ادامه مطلب
۱۰ درصد از حق الزحمه پزشکان به گفتن مالیات علی الحساب کسر می بشود - تاشکن

زالی با گفتن این که کلینیک تخصصی تکاملی کودکان نیز در فضایی با متراژ ۴۰۰ مترمربع، در این بیمارستان افتتاح شده است، در ادامه گفت: دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برای خدمات تخصصی به کودکان انعقاد تفاهم‌نامه‌هایی نظیر تفاهم‌نامه با انجمن حمایتاوتیسم را در کارنامه کاری خود دارد.

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

وی در ادامه به تعرفه‌های بالای درمان اختلالات خواب در کودکان اشاره کرد و افتتاح کلینیک تخصصی خواب را راهکار مؤثری برای بهبود اراعه خدمات درمانی به کودکان گفت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ضمن سپاس از نگاه مسئولیت‌محور اساتید این بیمارستان، او گفت: بیمارستان کودکان سودمند اراعه خدمات تخصصی و فوق‌تخصصی را به طور ۱۰۰ درصد و ۲۴ ساعته در دستور کار دارد.

ادامه مطلب
رقابت دونده‌های ایران شروع شد

زالی با گفتن این که پرسنل خدوم و زحمت‌کش این بیمارستان، به طور شرافت‌مندانه و شبانه‌روزی به درمان کودکان مشغولند، فعالیت این افراد را در راستای خدمت به کودکان ستودنی توصیف کرد.

وی با گفتن این که درمان کودکان در قیاس با بزرگسالان کار دشوار و پیچیده‌ای است، یادآوری کرد: پرستاران خصوصاً گروه‌هایی که با کودکان کار می‌کنند، انسان‌های عطوفی می باشند که از نجابت حرفه‌ای برخوردارند.

زالی در ادامه به حجم بالای خدمات در بیمارستان کودکان سودمند اشاره کرد و گسترش فیزیکی این بیمارستان را الزامی دانست.

او همین طور گفت: در ضلع جنوبی این بیمارستان و در مجموعه مگالب، فضای فیزیکی برای گسترش تخت‌های بیمارستانی و منفعت گیری بهینه دیده شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اصرار کرد: باید در راستای گسترش قسمت‌های بیمارستانی از حداکثر منبع های منفعت ببریم.

ادامه مطلب
نامه اعتراضی باشگاه سپاهان به سازمان لیگ، در خصوص میزبانی فینال جام حذفی_تاشکن

زالی با اشاره به این که با مقصد تشکیل مجموعه بیمارستانی کودکان سودمند ۲، کالبد بیمارستانی در مطلوب‌ترین حالت امکان پذیر، از پشتیبانی‌های وزارت بهداشت و مجلس شورای اسلامی برای تشکیل این پروژه تازه سپاس کرد.

وی الزام اعمال تعرفه ترجیحی برای متخصصان و تعلق بسته‌های اختصاصی حمایتی پرستاران را با مقصد اراعه خدمت باکیفیت‌تر الزامی گفت.

لزوم پشتیبانی به جذب و نگه‌داشت نیروی انسانی خصوصاً در بیمارستان‌های خدمت دهنده به کودکان از دیگر مواردی می بود که رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به آن اشاره کرد.

زالی به ابتکار وزارت بهداشت در راستای درمان رایگان کودکان زیر هفت سال اشاره کرد و او گفت: سپس از اظهار رسمی این خبر بیمارستان کودکان سودمند اولین بیمارستانی می بود که خدمات رایگان به کودکان کمتر از هفت سال را اراعه داد.

وی با گفتن این که بیمارستان کودکان سودمند در همه سطوح، پذیرای بیماران از اقصی‌نقاط سرزمین و منطقه است، به سطح بالای دانش و توانایی متخصصان این بیمارستان اشاره کرد.

ادامه مطلب
چطور استرس را با تغذیه مناسب کنترل کنیم - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_تاشکن

زالی، تدوین گایدلاین‌های کاربردی خصوصاً در درمان کووید را کم‌نظیر توصیف کرد و او گفت: کادر درمان بیمارستان کودکان سودمند در همه روزهای سخت و بحرانی در کنار مردم بودند و در خدمت‌رسانی به مردم مدام کارنامه فوق الاده از خود به جای گذاشتند.

پروژه‌های افتتاح شده در این مرکز که مساحت آن‌ها مجموعاً به ۲ هزار و ۱۵۰ متر مربع می‌رسد، شامل مرکز جامع تصویربرداری تجهیزبه دستگاه‌های MRI و OPG، قسمت مراقبت‌های اختصاصی کودکان PICU، ساخت فضا و تجهیزات جانبی اکسیژن‌ساز، قسمت تزریقات داروهای بیماران خاص، داروخانه، آزمایشگاه اورژانس، قسمت حمایتتسکینی بیماران سرطانی، کلینیک تخصصی خواب، کلینیک تخصصی تکاملی کودکان، قسمت بازسازی شده نفرولوژی و تجهیز بیمارستان به دستگاه ساکشن مرکزی می‌شود.

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی