خوش آمدید

درخواست تشکیل جلسه فوری برای آلودگی هوا در خوزستان - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

۱۵ پروژه بهداشتی و درمانی در خوزستان افتتاح خواهد شد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین سرمست سپس از ظهر امروز جمعه در او گفت‌وگویی رسانه‌ای فرمود: در اغاز سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به استان خوزستان، ۱۵ پروژه بهداشتی، درمانی، حمایتو تجهیزاتی دانشگاه علوم پزشکی اهواز با اعتباری در نزدیک به یک هزار میلیارد تومان به منفعت‌برداری می‌رسند.

او گفت: این پروژه‌ها شامل بیمارستان نوید بندر امام خمینی(ره) در شهرستان ماهشهر، قسمت‌های NICU نوزادان و سوختگی کودکان بیمارستان سوانح و سوختگی طالقانی اهواز، قسمت‌های جراحی زنان، اورژانس زنان و درمانگاه عمومی بیمارستان علامه کرمی اهواز، مرکز غربالگری سرطان شهرستان ایذه، ستاد شبکه بهداشت و درمان شهرستان لالی، خانه‌های بهداشت مویلحه علیا رامشیر، صالح داوود شوش، ام البنین (ع) و امام حسین (ع) و سویسی صالح شهرستان کارون و فراهم تجهیزات پزشکی و وسایل تجهیزاتی و حمایتدر سطح شهرستان‌های تابعه دانشگاه می‌شود.

ادامه مطلب
مبتلایان به اختلال دوقطبی زیاد تر از افراد سیگاری در خطر مرگ قرار دارند

سرمست با گفتن این که این پروژه‌ها نقش مهمی در ترقی سطح خدمات بهداشتی و درمانی به مردم استان خوزستان ایفا خواهند کرد، افزود: با افتتاح این پروژه‌ها، ناظر افزایش ۸۰ تخت بیمارستانی، گسترش خدمات تخصصی و فوق تخصصی، تجهیز مراکز درمانی و این چنین ترقی سطح بهداشت عمومی در مناطق گوناگون استان خواهیم می بود.

به گزارش مهر، بیمارستان نوید بندر امام خمینی (ره) با مساحت ۱۲ هزار متر مربع و اعتبار ۶۳۰ میلیارد ریال در شهرستان ماهشهر احداث شده است.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
بیچاره ترین افراد در ماه مبارک رمضان چه افرادی می باشند؟

قسمت‌های NICU نوزادان و سوختگی کودکان بیمارستان سوانح و سوختگی طالقانی اهواز با ۳۰ تخت و اعتبار ۲۳۰ میلیارد ریال احداث شده‌اند.

قسمت‌های جراحی و اورژانس زنان بیمارستان علامه کرمی اهواز با ۵۰ تخت و درمانگاه عمومی بیمارستان با مساحت ۲۹۰ متر مربع و مجموعاً اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریال احداث شده‌اند.

مرکز غربالگری سرطان شهرستان ایذه با مساحت ۷۰۴ متر مربع و اعتبار ۱۲۰ میلیارد ریال احداث شده است.

تجهیزات پزشکی با اعتبار یک هزار و ۳۲۲ میلیارد ریال و وسایل تجهیزاتی و حمایتفراهم با اعتبار ۵۵۰ میلیارد ریال در سطح شهرستان‌های تابعه دانشگاه فراهم شده‌اند.

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

ادامه مطلب
بسته خبری صدا و سیما| انتصاب جدیدی در شبکه یک و پخش محافل قرآنی با شعار «غزه آیه مقاومت»

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی