خوش آمدید

خدمات سئو سایت

وزیر نباید برای آبی و قرمز به جستوجو اسم و رسم خودش باشد_تاشکن


به گزارش تاشکن


به گزارش

خبرگزاری موج


، آیین گرامیداشت ۱۰۰ سال باشگاه‌داری ورزشی نوین در ایران توسط انجمن باشگاه‌داران ایران با وجود کیومرث هاشمی، محمد شروین اسبقیان معاونت گسترش ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش، علیرضا پسندیده مدیر کل دفتر حوزه وزارتی وزارت ورزش، سیروس احمدی، رضا شجیع، کاظم اولیایی، هادی طاووسی، محمدرضا طالقانی، حسن میرزا آقابیک و برخی دیگر از روسای فدراسیون ورزشی و نمایندگان باشگاه های ورزشی در سالن کنفرانس شماره یک نمایشگاه بین‌المللی برگزار شد.

وی او گفت: ورزش سرزمین یکی از حامیان مهم خود را از دست داد. طی ۱۰ ماهی که در راس ورزش سرزمین قرار دارم انصافا هر درخواستی که از آیت الله رئیسی داشتم به بهترین شکل ممکن دستور اجرای آن را صادر می کرد.

ادامه مطلب
حالت سرپرستی‌ فدراسیون‌های ورزشی را اشکار می‌کنیم

وی او گفت: باشگاه ها احتمالا در سرزمین ما ۱۰۰ سال قدمت داشته باشد اما تا به امروز که ما در خدمت شما هستیم ما تا این مدت نتوانسته ایم از این ظرفیت برای گسترش ورزش همگانی، قهرمانی و پشتیبانی به ورزش حرفه ای منفعت گیری کنیم. زیاد از هیات های ورزشی در سراسر سرزمین و بعضا فدراسیون های ورزشی باشگاه داری و تیمداری می کنند.

وزیر ورزش تصریح کرد: هنگامی ما به یک مجموعه ای در مدیریت شهرستان مراجعه می کنیم به گفتن مثال اولین خواست هیات شنا این است که استخر را در اختیار ما قرار دهند. آیا فدراسیون های ما ماموریت سالن داری و تیمداری دارند؟ هنگامی ما از ظرفیتی تحت گفتن باشگاه به خوبی منفعت گیری نمی کنیم طبیعی است که برای آن هیات و فدراسیون که بتواند قهرمانان خوبی را داشته باشد کند چاره ای ندارد که به سمت باشگاه داری برود.

وی ضمن تبریک به مناسبت یکصدمین سالگرد باشگاه‌داری نوین در سرزمین افزود: امیدواریم که این نوع مراسمات ادامه‌دار باشد و ناظر رشد و شکوفایی ورزش سرزمین باشیم. امروز در دنیای ورزش، ورزشکار به گفتن قلب مجموعه محسوب می‌شود. ورزشکار وقتی می‌تواند خوب کار کند که باشگاه دارای ما پویا و فعال باشد. متاسفانه تا این مدت نتوانسته‌ایم از ظرفیت باشگاه‌ها برای گسترش ورزش قهرمانی و همگانی منفعت گیری کنیم.

ادامه مطلب
بازدید کارکرد خوب پیکان در نیم‌فصل دوم_تاشکن

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

هاشمی خاطرنشان کرد: زیاد از فدراسیون‌ها و هیات‌های ما در سراسر سرزمین تیم‌داری و باشگاه‌داری می‌کنند که این کار اصولی نیست. فدراسیون‌های ما ماموریت سالن داری و تیم‌داری ندارند. هنگامی آموزش و پرورش در بین ۱۶ میلیون دانش‌آموز نتواند به جستوجو استعدادیابی برود طبیعی است که هیات‌ها به سمت تیم‌داری می‌روال.

هاشمی او گفت: باید از دو مسیر باشگاه‌داری و آموزش و پرورش پیش برویم که بتوانیم ورزش گسترش یافته داشته باشیم. تا به امروز بر پایه عمل های انجام شده ۳۳۷۰۰ باشگاه در سطح سرزمین داریم که با استانداردهای باشگاه‌داری در دنیا فاصله دارند. یکی از رسالت‌های مهم ما این است که به سمت گسترش باشگاه‌داری برویم.

ادامه مطلب
جواب محمد سلوکی به یک سوال/ فیک نیوزها تهدیدت کردند؟_تاشکن

هاشمی افزود: دو نوشته مهم را در کنار دیگر مسئولیت‌های خود جستوجو می‌کنیم و برای ما تکیلف شده است. مطرح آمایش یکی از برنامه‌های مهم ما محسوب می‌شود که حلقه گمشده ورزش سرزمین است. ما عرصه ملزوم را داریم ولی نتوانستیم از امکاناتی که داریم منفعت بگیریم. مشکل ورزش سرزمین ما این است که عدل مراعات نشده و با اجرای آمایش سرزمینی قطعا عدل را ناظر خواهیم می بود.

وزیر ورزش تصریح کرد: با دقت به نقطه‌زنی که در مطرح آمایش سرزمینی انجام شد مشخصا سه رشته فوتبال، بدنسازی و آمادگی جسمانی زیاد تر باشگاه‌های ما را شامل می‌شود و با اجرای مطرح آمایش سرزمینی که یکی از موارد آن گسترش باشگاه‌داری در سرزمین است می‌توان همه رشته‌های ورزش را گسترش داد.

وزیر ورزش در ادامه گفت: همه ما و مجموعه باشگاه‌داران ماموریت داریم که خود را به استانداردها نزدیک کنیم، ساختار مدیریت حرفه‌ای در باشگاه‌ها یکی از ملزومات باشگاه‌داری در دنیای امروز است و ما نیز باید به لحاظ ساختار مدیریت حرفه‌ای گسترش اشکار کنیم. نمی‌توانیم به جستوجو باشگاه حرفه‌ای باشیم ولی مدیر حرفه‌ای نداشته باشیم.

ادامه مطلب
جواب کمیسیون تبلیغات انتخابات به نامه عباس آخوندی_تاشکن

هاشمی خاطرنشان کرد: در قبل باشگاه‌ها در قسمت امکانات و تجهیزات ساده‌تر بودند ولی امروز ناظر تجهیزات مدرن در ورزشگاه‌ها هستیم که باید ما نیز به لحاظ تجهیزات به سمت جهانی شدن برویم. در او گفت و گو اسپانسر و حمایتکننده مالی تا به الان کوتاهی زیاد شده و از ورزش حمایتنشده است. باید همه انها پشتیبانی کنیم که نوشته اسپانسر به یک قانون تبدیل شود که بتوانیم به گسترش رشته‌های گوناگون پشتیبانی کنیم.

او گفت: او گفت و گو حق پخش تلویزیونی نیز یکی دیگر از مشکلات ورزش ماست. نوشته حق پخش باید از نمایندگان و مسئولان مطالبه شود و ما نیز ماموریت داریم که این نوشته را پیگیری کنیم. حق پخش می‌تواند به حیات باشگاه‌ها پشتیبانی کند.

هاشمی اصرار کرد: در سطح ورزش سرزمین یکی از مشکلاتی که داشتیم او گفت و گو دو باشگاه استقلال و پرسپولیس می بود. ما از روز اول اظهار کردیم که کار وزارت ورزش تیم‌داری نیست و دولت تمرکز خود را گذاشت که بتوانیم سرخابی‌ها را به قسمت خصوصی واگذار کنیم. وزیر نباید برای استقلال و پرسپولیس به جستوجو اسم و رسم خودش باشد تا رسیدن به حالت مطلوب این دو باشگاه نیاز به حمایتدارند. ماموریت وزارت ورزش سیاست‌گذاری است.

ادامه مطلب
بر توسعه تبادلات ورزشی ایران و چین تاکید شد

در آخر این مراسم از ۱۰ نفر از پیشکسوتان باشگاه‌داری در سرزمین با وجود وزیر ورزش و دیگر مسئولان تشکر و این چنین به علت پشتیبانی‌های وزیر ورزش از باشگاه‌ها توسط محمدرضا طالقانی و کاظم اولیایی از کیومرث هاشمی تشکر شد.

این چنین در آخر این مراسم  از باشگاه هایی همچون ابومسلم، آکادمی کاراته، آرارات، شاهین، راه آهن، برادران پهلوان شرق، کوه نوردی دماوند، پهلوان پور زورخانه، استخر سونای تهران، خانه ورزش و باشگاه جوان نو تشکر به عمل آمد.



آیا این خبر سودمند می بود؟




دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع