خوش آمدید

نیسان قشقایی 2024

قیمت و مشخصات فنی نیسان قشقایی ۲۰۲۴ اظهار شد_تاشکن


به گزارش تاشکن

فیس‌لیفت نیسان قشقایی تازه در ماه ژوئن با قیمت اولیه ۳۰۱۳۵ پوند اراعه خواهد شد. مدل پایین‌رده دقیقاً ۳۰۰۰ پوند گران‌تر از نسل قبلی است، چون مدل ارزان‌تر ویزیا از خط تشکیل حذف شده است.

خانواده به‌‌روزشده نیسان قشقایی از پنج تیپ راه اندازی می‌شود: آسنتا پریمیوم، N-کانکتا (با قیمت اولیه ۳۲۳۰۵ پوند)، تکنا و N-دیزاین (هر دو با قیمت اولیه ۳۴۸۴۵ پوند) و در نهایت تکنا پلاس (با قیمت اولیه ۳۸۸۷۵ پوند).

N-دیزاین مدل تازه خانواده قشقایی است، که به لطف پنل‌های همرنگ بدنه و مجموعه رینگ‌های آلیاژی ۲۰ اینچی، ظاهر دلنشین‌تری نسبت به دیگر مدل‌ها اراعه می‌دهد. این مدل این چنین از صندلی‌های آلکانتارا و نورپردازی محیطی منفعت می‌برد.

قیمت و مشخصات فنی نیسان قشقایی ۲۰۲۴ اظهار شد_تاشکن ۱۹

در نمای جلوی فیس‌لیفت قشقایی ناظر جلوپنجره تازه با الگوی الهام گرفته‌شده از زره ژاپنی، چراغ‌های روز تازه و سپر جلویی اصلاح‌شده هستیم. شیشه‌های جانبی نیز برای افت نویز در کابین ضخیم‌تر شد‌‌ه‌اند. سیستم چندرسانه‌ای مبتنی بر گوگل خدماتی همانند گوگل مپس داخلی و دستیار صوتی گوگل با فهمیدن زبان طبیعی را اراعه می‌دهد. این امکانات علتشده قشقایی بتواند با محصولات محبوبی همانند پژو ۳۰۰۸، کیا اسپورتیج و هیوندای توسان رقابت کند.

ادامه مطلب
یورو 2024 آلمان/ دستانِ نجات‌قسمت کاستا به داد پرتغال و رونالدو رسید_تاشکن
آخرین مطالب

 مشخصات فنی نیسان قشقایی ۲۰۲۴

پیشرانه‌های فیس‌لیفت نیسان قشقایی بدون تحول باقی مانده است. نسخه‌های پایه با موتور ۱.۳ لیتری بنزینی هیبریدی خفیف با قوت ۱۳۸ اسب بخار همراه با گیربکس شش سرعته دستی اراعه خواهد شد. نسخه ۱۵۶ اسب بخار از همین موتور نیز در دسترس خواهد می بود. این نسخه می‌تواند با گیربکس دستی یا جعبه‌دنده متغیر مدام اتوماتیک به علاوه سیستم چهارچرخ محرک خواست داده شود.

nissan
قیمت و مشخصات فنی نیسان قشقایی ۲۰۲۴ اظهار شد_تاشکن ۲۰

از طرفی امکان خواست این مدل با فناوری هیبریدی e-Power نیسان نیز وجود دارد. این سیستم از یک موتور الکتریکی ۱۸۷ اسب بخار برای به حرکت درآوردن چرخ‌های جلو منفعت گیری می‌کند، در حالی که موتور ۱.۵ لیتری بنزینی برای تشکیل انرژی منفعت گیری می‌شود که آن را به موتور الکتریکی، باتری لیتیوم یونی ۱.۸ کیلووات ساعتی یا هر دو ارسال می‌کند. قشقایی e-Power که قیمت آن نزدیک به ۲۰۰۰ پوند زیاد تر از نسخه هیبریدی خفیف است، می‌تواند توانایی رانندگی همانند خودروهای برقی را بدون نیاز به شارژ کردن اراعه دهد.  

ادامه مطلب
گوگل خواستار رد شکایت وزارت دادگستری آمریکا علیه قسمت تبلیغات خود شد_تاشکن

تشکیل نیسان قشقایی ۲۰۲۴ در کارخانه این شرکت ژاپنی در ساندرلند انگلستان اغاز شده است.

دسته بندی مطالب

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی