خوش آمدید

فردی مومن و خستگی‌ناپذیر را برای ریاست جمهوری انتخاب کنیم

فردی مومن و خستگی‌ناپذیر را برای ریاست جمهوری انتخاب کنیم_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قزوین که در مسجدالنبی قزوین برگزار شد اظهارداشت: مدام یکدیگر را به تقوای الهی خواست می‌کنیم تا برای اقامه تقوا یار و یاور هم باشیم، همان گونه که برای اقامه نماز باید به همدیگر پشتیبانی کنیم در عبادت نیز یاورهم باتشیم.

وی او گفت: هنگامی سخن بگویید از تقوا می‌کنیم باید به سراغ افرادی برویم که قله‌های تقوا را فتح کرده و حقیقت تقوا را با زندگی، فداکاری، آزادگی و حریت‌شان برای ما تفسیر کردند که یکی از آن چهره‌های نورانی اهل تقوا امام عظیم‌الشأن و بنیان‌گذار انقلاب اسلامی بودند که تقوا را با همه وجود به ما نشان دادند.

امام جمعه قزوین یادآورشد: امام خمینی (ره) با خدا عهد و پیمان بسته می بود تا با دشمنان خدا مبارزه کند و بصیرت و بینایی آن‌چنان به وجودش روشنایی بخشیده می بود که آینده‌ را می‌دید و شکستن کاخ‌های ظلم و ستم شرق و غرب را پیش‌بینی کرده می بود، به برچیده شدن بساط ظلم صهیونیستی پشتیبانی کرد و همه برنامه ها به نتیجه رسید.

وی فرمود: حمایتاز محرومان و مستضعفان عالم با اهمیت ترین دغدغه امام می بود، صدور اسلام، معارف قرآنی و حقایق مکتب اهل بیت صمت و طهارت (ع) به همه دنیا مورد نظر امام (ره) می بود.

ادامه مطلب
اسطوره های ورزشی حمایتکننده فلسطین از امشب در تلویزیون_تاشکن
آخرین مطالب

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین فرمود: امام (ره) فرمود ما انقلابمان یعنی دین، قرآن و مکتب اهل بیت (ع) را به همه جهان صادر می‌کنیم، مستضعفان عالم مورد نظر امام (ره) بودند، نجات مستضعفان مقصد ایشان می بود و فرمودند تا بانگ لااله‌الاالله و محمدرسول‌الله (ص) در جهان طنین نیفکند مبارزه هست و هر جا که مبارزه هست ما هم هستیم.

وی خاطرنشان کرد: نامه‌ای که این روز‌ها رهبر حکیم انقلاب اسلامی برای جوانان آمریکایی و دانشگاهیان و دانشجویان آنان ارسال کردند، یعنی هر کجا مبارزه هست ما هم هستیم، آنها با دعوت ما قیام کردند، نامه‌های چند سال پیش رهبر ما به آنها جهت داد و حس حمایتکردند، امروز هم به پا خاسته‌اند، ما هم حمایتشان می‌کنیم و همراهشان هستیم.

ادامه مطلب
تخمینی تازه درمورد سیارک‌های منظومه شمسی_تاشکن

آیت الله عابدینی اظهارداشت: امام (ره) به وحدت کلمه اصرار و اصرار داشتند، چه مقدار آن زمان در ایام قبل از انقلاب و اغاز انقلاب اختلافات خانمان‌سوز در بین مردم وجود داشت، چه مقدار امام (ره) دل‌های آحاد جامعه را به هم نزدیک کرد و ریشه‌های وحدت را مستحکم فرمود.

خطیب نماز جمعه قزوین تصریح کرد: امام راحل مبارزه با رژیم اشغالگر قدس را به‌گفتن یکی از راه‌های جدی پیش‌روی خود می‌دید و مردم را به این معنی تشویق می‌کرد، امام خمینی (ره) بر این معنی اصرار داشت که سرزمین را باید بسازیم و نشان دادن حقیقت دین به جهانیان مدنظرشان می بود.

وی یادآور شد: خدای متعال بعد از رحلت امام (ره) دل‌ها را آماده کرد و خدا به دل اعضای خبرگان رهبری انداخت که سراغ رهبر حکیم انقلاب رفتند و ایشان را انتخاب کردند و در آن مجلس و محفل یک ناموافق جدی برای این کار وجود داشت، آن هم خود رهبر فرزانه انقلاب بودند و می‌انها گفتند بگردید فرد فرد دیگر را برای این مسئولیت خطیر اشکار کنید، اما اصرار خبرگان رهبری علتشد ایشان در همان جایگاهی قرار بگیرند که خدا به سود همه ملت‌ها اعم از ملت ایران، سرزمین‌های اسلامی، مستضعفان جهان و به زیان صهیونیست‌ها و مستکبران می‌خواست.

ادامه مطلب
نظافت روزانه 2 میلیون و ۸۱۰ هزار مترمربع در پردیسان قم

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین اظهار کرد: رهبر حکیم انقلاب فرمودند دنیای پر از ظلمات جور، طغیان و نکبت حاکمیت ستمگران، قلدران و زورگویان در سایه تلاش و فعالیت بی‌وقفه ما به جهانی تبدیل خواهد شد که در آن انسانیت و قیمت‌های انسانی محترم است.

وی فرمود: به لطف الهی بزودی بساط ظلم و جور برچیده خواهد شد و عرصه‌های ظهور منجی عالم بشریت مهیا می‌شود، وجود منحوس صهیونیست‌ها و اربابان آنها اعم از آمریکایی‌ها، مستکبران، مکاران انگلیسی و منافقان به سر خواهد آمد و جهان از این آلودگی‌ها پاک خواهد شد.

ایت الله عابدینی در خصوص سالگرد ارتحال امام نیز اظهارداشت: سالگرد قیام ۱۵ خرداد و ایام ارتحال امام عظیم‌الشأن را در پیش داریم، و در این روز‌ها از استان‌های غربی سرزمین دسته‌های عزاداری به سمت حرم امام راحل حرکت کرده‌اند که بتدریج داخل قزوین می شوند که باید از آنها پذیرایی کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین پافشاری کرد: امام خمینی (ره) فرمودند ۱۵ خرداد در عین حالی که مصیبتی می بود، اما مبارک می بود برای ملت که به استقلال و آزادی ملت منتهی شد و امروز مقاومت اسلامی یکی از ثمرات آن است.

ادامه مطلب
درویش استعفای گل محمدی را نپذیرفت

عابدینی با اشاره به اغاز به کار مجلس نیز تصریح کرد: بگفته رهبر معظم انقلاب مجلس نقطه امید مردم و نقطه اتکای مجریان و به معنی حقیقی در رأس امور خواهد می بود و نقش بسزایی برای رساندن سرزمین به اهداف والای خود دارد.

خطیب نماز جمعه قزوین فرمود: دولت قوانین را باید از مجلس بگیرد، مردم امیدشان به مجلس است و مجلس برای رساندن سرزمین به اهداف والا نقش بسزایی خواهد داشت و از خداوند برای همه نمایندگان مجلس توفیق خدمت صادقانه و مؤمنانه داریم.

انسانی مؤمن و خستگی‌ناپذیر را برای ریاست جمهوری انتخاب کنیم

امام جمعه قزوین در خصوص انتخابات ریاست جمهوری هم او گفت: در خصوص ریاست جمهوری داوطلبانی در حال ثبت نام می باشند که باید از امروز با بصیرت و دقت و تحقیق و بازدید یک انسان مؤمن، قرآنی، دوستدار اهل بیت، اهل خدمت و کار و خستگی ناپذیر را انتخاب کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: دولت شهید رئیسی نهال‌های تعداد بسیاری کاشت و اگر این نهال‌ها به ثمر بنشیند در زندگی مردم زیاد تاثییر می‌گذارد.

وی اظهارداشت: امروز ناظر ناکامی و رسوایی در جنگ رژیم صهیونیستی هستیم و افرادی که مانور پیروزی دادند و خواستند نشان دهند غزه را ناکامی داده اند اما اخیرا رزمندگان از صهیونیست‌ها کشته، اسیر و مجروح گرفتند و یک ضربه شکننده سپس از طوفان الاقصی به پیکر ورشکسته صهیونیست‌ها داخل کردند.

ادامه مطلب
چطور کسب و کار خود را برای Black Friday آماده کنیم

فردی مومن و خستگی‌ناپذیر را برای ریاست جمهوری انتخاب کنیم

عابدینی تصریح کرد: در عرصه‌های سیاسی صهیونیست‌ها ناکامی خورده اند، به شدت اختلافات آنها هر روز زیاد تر می‌شود، نفرت روز افزون جهانی در بین ملت‌های دنیا علیه آنها تشکیل شده، سختی اقتصادی امانشان را بریده است، انزوای سیاسی و بین المللی اشکار کرده اند و سرزمین‌های تعداد بسیاری فلسطین را به رسمیت می‌شناسند، حمایتجهانی از حکم بازداشت نتانیاهو توسط دیوان کیفری بین المللی در صدد اجراست و این حالت آنها را دلواپس کرده است.

خطیب نماز جمعه قزوین افزود: امیدواریم به زودی ناظر پیروزی، افتخار، عزت و اقتدار مسلمانان و عزیزانمان در فلسطین باشیم.

وی فرمود: از شب قبل سهم آب کشاورزی استان قزوین به ۱۵ متر مکعب در ثانیه افزایش اشکار کرده و این هم خبر خوبی برای کشاورزان و باغداران است و از دست اندرکاران سپاس می‌کنیم و شکرگزار خدای متعال هستیم.

انتهای مطلب

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع