خوش آمدید

خدمات سئو سایت

عدد خوبی با ۷۲ باشگاه در قایقرانی ثبت شده است_تاشکن


به گزارش تاشکن

وزیر ورزش و جوانان در اختتامیه لیگ های قایقرانی:

وزیر ورزش و جوانان وجود ۷۲ باشگاه در رشته قایقرانی را عدد خوبی قلمداد کرد و او گفت: تنها راه نجات ورزش سرزمین دقت به باشگاه داری است.

ادامه مطلب
شرایط امروز ورزشگاه آزادی خوب است


به گزارش

خبرگزاری موج


، مراسم اختتامیه لیگ های قایقرانی ایران عصر امروز جمعه یازدهم خردادماه با وجود وزیر ورزش و جوانان، رئیس فدراسیون قایقرانی و اهالی ورزش و باشگاه های این رشته ورزشی در محل سالن همایش های هتل المپیک تهران برگزار شد.

علیرضا سهرابیان رییس فدراسیون قایقرانی در مراسم فرمود: جزء معدود فدراسیون هایی هستیم که ۷۴ تیم مردان و زنان در لیگ داشتیم. ۶۴ مربی که بخشی از آنها ورزشکار بودند، مشغول به کار شدند و مطابق فرمایشات مقام معظم رهبری کارآفرینی کردیم. ۱۰۷ داور نیز مشغول به فعالیت بودند. خیرینی که کنار من بودند و پشتیبانی کردند، سپاس می‌کنم.

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان هم در این مراسم فرمود: شهادت رییس جمهور گرامی که انصافاً پشتوانه ورزش ایران می بود و یاران او را تسلیت می‌گویم. ورزش پشتوانه بزرگی را از دست داد. تقریباً کمتر از ۲۰ روز پیش می بود که رییس جمهور در جمع قهرمانان وجود اشکار کرد و کمتر از هفت ماه دو بار مراسم تشکر از قهرمانان برگزار شد. اصرار او همیشه این می بود خدمتگزاری به ورزشکاران و جامعه پیشکسوتان نباید فراموش شود و امیدوارم بتوانیم خدمتگزار مردم و جامعه ورزش باشیم.

ادامه مطلب
زمان برگزاری انتخابات فدراسیون ژیمناستیک اشکار شد_تاشکن

وی با تبریک پیروزی های این رشته ورزشی او گفت: به رییس فدراسیون قایقرانی و هیات های استانی و جامعه قایقرانی تبریک میگویم که هفت سهمیه المپیک و پارالمپیک را گرفتند. این مشخص می کند قایقرانی حرکت رو به رشدی دارد و این اتفاق قابل تقدیر است.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه گفت: برای ورزشکاران که در المپیک و پارالمپیک پاریس وجود دارند، آرزوی پیروزی داریم.

وی در ادامه به آئین اختتامیه رقابت های لیگ قایقرانی هم اشاره کرد و او گفت: مراسم امروز به واسطه اختتامیه لیگ‌ها بوده است. این که ۷۴ تیم باشگاهی در این رویدادها حاضر می باشند عدد خوبی است. قطعاً هر چه سیستم باشگاه‌داری تحکیم شود به ورزش قهرمانی پشتیبانی می‌شود.

وی اصرار کرد: تنها راه نجات ورزش ایران در کنار دقت آموزش و پرورش، باشگاه داری است و فدراسیون با برگزاری لیگ، استعدادها را شناسایی کنند و در نهایت تیم های ملی قوی داشته باشند. وزارت ورزش دقت اختصاصی ای به باشگاه‌داری دارد. تا امروز نزدیک به ۳۳ هزار و ۷۰۰ باشگاه ورزشی به طور ثبت شده در وزارت ورزش داریم. سه رشته فوتبال، آمادگی جسمانی و بدنسازی بیشترین باشگاه را دارند.

ادامه مطلب
برزیل و آمریکا در دیداری دوستانه مساوی کردند_تاشکن

هاشمی در ادامه با اشاره به اجرای مطرح آمایش سرزمین در ورزش افزود: در مطرح آمایش سرزمین جستوجو شناسایی توانایی ها و تشکیل تشکیلات و ساختار وابسته هستیم. امیدوارم با پشتیبانی یکدیگر بتوانیم شرایطی برای گسترش ورزش ایران فراهم کنیم و باید همه کنار هم باشیم و دولت ها هم ماموریت دارند در دو قسمت سخت افزاری و مالی کنار ورزش باشند. امیدوارم در روزهای آینده ناظر سهمیه‌های زیاد تر درالمپیک و پارالمپیک باشیم.

 




آیا این خبر سودمند می بود؟




دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع