خوش آمدید

شهید آیت‌الله رئیسی را نماد پاکدستی و فسادستیزی است

شهید آیت‌الله رئیسی را نماد پاکدستی و فسادستیزی است_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس،  علی بهادری جهرمی در مراسم هفتمین روز شهادت شهدای خدمت، شهید آیت‌الله رئیسی، شهید جمهور و همراهانش در شیراز که در حرم مطهر حضرت علی‌بن حمزه(ع) برگزار شد، با اشاره به وجود میلیونی اقشار گوناگون مردم در مراسم تشییع شهید آیت‌الله رئیسی و همراهانش، شهدای خدمت او گفت: اگر مردم این‌گونه شهید جمهور را تکریم کردند، باید ببینیم ویژگی‌های بارز و مهم ایشان بوده است تا هم ما مسئولان این‌ها را در خودمان تحکیم، زنده و تثبیت کنیم و هم مردم در انتخاب‌هایشان به این ویژگی‌ها دقت کنند که در نهایت این مسیر خدمت گم نشود و این راه استمرار داشته باشد.

او گفت: اولین، با اهمیت ترین و بارزترین خصیصه راهی که شهید آیت‌الله رئیسی پیمودند این می بود که از مردم بودند، برای مردم زندگی کردند و در بین مردم هم ماندند و در همین راه جان خود را فدا کردند.

سخنگوی دولت در ادامه گفت: شهید آیت‌الله رئیسی ۳٠ سال جایگاه و سمت حاکمیتی داشت ولی مردم او را خود می‌دانستند. مردم او را یک چهره مردمی می‌دانستند، نه یک چهره حاکمیتی یا مسئولی که جنسش با مردم فرق داشته باشد.

ادامه مطلب
هرآنچه که باید پیش از خرید میکروفن تشکیل محتوا بدانید

او همین طور گفت: چرا مردم او را از خود می‌دانستند، چون از عمق جان به مردم باور داشت و ذاتش مردمی می بود. نگاهش در موضوعات گوناگون یک لحظه هم از مردم منحرف نشد و هر مساله‌ای که گفتن می‌کردیم، کلیدش را در دست مردم می‌دید. باور واقعی و ایمان به مردم داشت، ایمانی که امام راحل به ما یاد داده می بود.

سخنگوی دولت با گفتن این که باید ببینیم چه فردی از عمق جان به مردم باور دارد و خدمت به خلق را نوعی عبادت حق و اطاعت از ولی امر می‌داند، او گفت: شهید آیت‌الله رئیسی حتی سربازی ولایت را در گرو خدمت به مردم می‌دانست.

ادامه مطلب
خدمات بیمه سلامت به ۴۵ میلیون ایرانی/ هزینه های درمان ناباروری - تاشکن

بهادری جهرمی با تصریح این که دومین ویژگی ذاتی و درونی شهید آیت‌الله رئیسی این می بود که جنس حساب و کتابش خداباورانه می بود، افزود: شهید جمهور عبادت حق را در خدمت به خلق جست‌وجو می‌کرد. نه ترسی از قوت‌های ظاهری و مادی و جهانی داشت و نه امدادی از آن‌ها می‌خواست. هراس را از خدا داشت و امداد را هم از خدا می‌خواست.

وی یادآور شد: در دنیای سیاست عادت کرده بودیم که جستوجو فردی بگردیم که زیاد تر بی‌اخلاقی می‌کند، اما شهید آیت‌الله رئیسی به همه یاد داد که می‌توان در عالی‌ترین سطوح سیاسی داخل شد و حد اعلای مراعات اخلاق را به همه نشان داد. به همه ما یاد داد که می‌توان همانند مسیر شهدا و امام، تقوای سیاسی داشت و اخلاق حکمرانی در عالی‌ترین درجه داشت و وسط گود دعواهای سیاسی هم رفت. ذائقه مردم هم همین جنس را می‌پسندند.

ادامه مطلب
فشارخون بالا و دیابت عامل مرگ ۲۱۵ هزار ایرانی - تاشکن

سخنگوی دولت با گفتن این که شهید جمهور تلنگری به همه مقامات زد و کار بعدی‌ها را سخت کرد، افزود: مردم مدام بقیه را با شهید جمهور قیاس می‌کنند. اگر نفر بعدی متلک انداخت و بی‌اخلاقی کرد، ناخودآگاه با شخصیت بزرگ آیت‌الله رئیسی قیاس خواهد شد که در هر جایگاهی که می بود، اخلاق را مراعات می‌کرد. امروز مردم اخلاق سیاسی را می‌خواهند و هر فردی بیاید، اولین مطالبه‌ای که می‌کنند، در همین مورد است.

بهادری جهرمی، ویژگی مهم و نماد آیت‌الله رئیسی را پاکدستی و فسادستیزی دانست و او گفت: در این ۳۰ سال خدمت ذره‌ای غبار و لکه از ایشان، در مخیله فردی نمی‌گنجد.  اگر فردی به ایشان می‌خواست نزدیک شود، اولین چیزی که باید از آن برخوردار می‌می بود، کارنامه‌ای پاک و بدون فساد می بود.

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

ادامه مطلب
فقط یک سوم تعرفه‌ها به جیب پزشک و پرستار می رود - تاشکن

سخنگوی دولت در ادامه گفت: ایشان یکی از قضات عالی رتبه سرزمین یعنی رئیس سازمان بازرسی کل سرزمین را درون دستگاه اجرایی قرار داد تا به کار دولت و خود او نظارت کند. برعکس برخی‌ها که می‌خواهند برخی کارهایشان پنهانی انجام شود. این پاکدستی بسیار، مردم را این‌گونه عادت داده است که اکنون رئیس جمهوری بخواهند که ذره ی غبار روی پرونده‌شان نباشد.

وی فرمود: یکی از با اهمیت ترین ویژگی‌های آیت‌الله رئیسی این می بود که در عین جدیت زیاد در کار، در عین این که ارامش زیاد محکمی در مسیر حق داشت، این ارامش و جدیت و استقامت در مسیر حق به هیچ وجه علتنمی‌شد که تعاملی با شخصیت‌ها، جناح‌ها و نهادهای گوناگون سیاسی نداشته باشد. ایشان با همه ارگان‌ها تعامل داشت.

بهادری جهرمی تصریح کرد: همه انقلابیون می‌گویند آیت‌الله رئیسی از ابتدا تا انتها هیچگاه از مسیر انقلاب خارج نشد اما اجازه نداد یک جناح سیاسی حس کند درب مملکت به رویش بسته شده و بخواهد به جای فرد دیگر پناه ببرد. او گوشی شنوا برای همه نگاه‌های سیاسی می بود و بعد از شهادت هم از همه جناح‌ها این نوشته را تایید کردند.

ادامه مطلب
سپاهان عازم عربستان شد

وی با گفتن این که در دولت ایشان همه برادرانه و با تعامل کار را پیش می‌بردند. ایشان غیرسازی نداشت و همه در یک خانواده کار می‌کردند، افزود: هنگامی حواست به این باشد که فسادی داخل نشود، آنقدر قوی می‌شویم که عملیات وعده صادق را انجام دهیم. در عین مذاکرات، عملیات اقتداری انجام داده و به دنیا نشان دهیم که تحت هیچ شرایطی از مسیر انقلاب منحرف نخواهیم شد.

سخنگوی دولت در ادامه گفت: اگر می‌خواهیم این راه مطمعن مردم ادامه اشکار کند، ما مسئولان باید این ویژگی‌ها را در خود تشکیل کنیم و مردم هم ملاک انتخابشان را همین ویژگی‌ها قرار دهند و اشخاص بعدی را با همین معیارها محک بزنند.

انتهای مطلب

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع