خوش آمدید

روایت بازیگر سریال «گیلدخت» از چالش با کمدی!

روایت بازیگر سریال «گیلدخت» از چالش با کمدی!_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش خبرنگار فرهنگی ، فرهاد شهریزی متولد شیراز، بازیگر تئاتر،سینما و تلویزیون است. او پیش از این در نقش (سنجر) در سریال «گیلدخت» بازی کرده می بود در سینمایی «سال گربه» نیز در نقش (داریوش) ایفای نقش کرده است. بیگانه‌ای با من است، محکومین ، و… آثاری‌اند که این بازیگر در آن نقش‌آفرینی کرده است. 
 
او درمورد این روزهای خود او گفت: یک سریال خانگی قرارداد بستم که تا این مدت جلو دوربین نرفتم و اجازه دادن اطلاعات زیاد تر درمورد آن ندارم، این چنین مشغول تمرین و یک سری کارهای عقب افتاده شخصی‌ هستم.
 
شهریزی درمورد توانایی بازی در «گیلدخت» نیز گفت: «گیلدخت» به‌خاطر فضای تاریخی  که داشت زیاد تر لوکیشن‌ها فضای جنگل، روستا با فضای گل و رودخانه و زیر بارون و سرما می بود که قطعاً کار را  سخت‌تر می‌کرد، به هر روی یک توانایی متفاوت و با چالش‌های سخت ، آموزنده و شیرین می بود.

ادامه مطلب
انتقاد حدادعادل به پخش آگهی های تلویزیون با واژگان بیگانه_تاشکن

او گفت: در این پروژه  اولین بار می بود که با اسب ، درشکه، گاری  و سر و کله زدن با اسب و گوسفند و … روبه رو می‌شدم و از آنجایی که نه سوار کاری بلد بودم نه تاحالا درشکه سوار شده بودم برای تمرین و آموزش با محدودیت زمان روبه رو بودیم در نتیجه چالش سخت و‌ جذابی تشکیل کرده می بود. برای دارم در سکانسی که باید از رودخانه با گاری رد می‌شدیم و کاری گیر می‌کند و از آنجایی زیاد تر بقیه بازیگران پشت گاری نشسته بودند این مسئولیت من را زیاد تر  و حساس‌تر می‌کرد. اما مسئله تلخ این سریال هم‌وقتی فیلمبرداری با اغاز ایام کرونا می بود. در کل باید بگویم که «گیلدخت» هم درس بازیگری می بود هم زندگی. 

این بازیگر این چنین او گفت: «سال گربه» اولین توانایی سینمایی من می بود و توانایی خوبی هم شد و مورد دقت مخاطب قرار گرفت و توانست رکورد ثبت کند، کار فضای دلنشین و فانتزی‌ داشت و رنگ‌بندی و ترکیب  زیبایی داشت. هم‌بازی شدن با بهرام افشاری هم جذابیت‌های خاص خود را داشت و یقیناً  بودن در کنار عوامل حرفه‌ای و کاربلد  لذت قسمت می بود. مصطفی تقی‌زاده می‌داند چه می‌خواهد و تسلط بسیاری روی کاری انجام می‌دهد را دارد! از مطمعن و‌ فرصتی که در اختیارم قرار داده سپاس می‌کنم.
 
این هنرمند خاطرنشان کرد: به گفتن بازیگر همه تلاش بر این است  که بتوانم بر توانمندیهایم افزوده و بر هر دو ژانر تسلط کامل اشکار کنم، اما به نظرم کمدی سخت‌تر و چالش‌های بیشتری نسبت به موقعیت جدّی دارد.

ادامه مطلب
تهیه کننده پیشکسوت تلویزیون درگذشت_تاشکن

انتهای مطلب/

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع