خوش آمدید

در نیم‌فصل دوم پرسپولیس بهتر امتیاز گرفت/تصمیم ما برای بازی فردا پیروزی است

در نیم‌فصل دوم پرسپولیس بهتر امتیاز گرفت/تصمیم ما برای بازی فردا پیروزی است_تاشکن


به گزارش تاشکن

او همین طور گفت: با اهمیت ترین بازی لیگ ماست که زیاد سخت است. روبه رو تیمی بازی داریم که نسبت به نیم فصل اول تفاوت بسیاری دارد. امیدوارم بتوانیم سه امتیاز را بگیریم و جشن قهرمانی را به همراه هوادارانمان برگزار کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه گفت: می دانم که فردا هواداران ورزشگاه را پر می کنند و این مسئولیت ما را سنگین می کند که بازی خوبی را انجام دهیم و با قهرمانی آنها را خوشحال کنیم. امیدوارم بازی خوبی باشد و بتوانیم سه امتیاز را بگیریم. مهم این است که ما بتوانیم بازی را ببریم. این با اهمیت ترین مقصد ماست و برای رسیدن به آن خواهیم جنگید.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه گفت: همه عوامل باشگاه تلاش می کنند تا تیم با بهترین شرایط برای این دیدار آماده شود. همه ما برای پیروزی پرسپولیس تلاش می کنیم و امیدوارم این همدلی بتواند در نهایت تبدیل قهرمانی شود و روز شنبه جشن بگیریم.

ادامه مطلب
بهترین گوشی های تا 7 میلیون تومان سامسونگ

اوسمار ویه را در ادامه خاطرنشان کرد: کارکرد یک تیم فقط در یک تکه زمین نیست. درست است که در یک بازی نباید گل بخوریم و باید گل بزنیم، اما مهمتر از همه بردن یک بازی است. تصمیم ما برای بازی فردا پیروزی است. کارکرد کلی تیم است که مهم است.

سرمربی سرخپوشان در رابطه هفته ها صدرنشینی استقلال و کارکرد تیم خودش او گفت: در چند نشست خبری قبل هم گفتم، در نیم‌فصل دوم پرسپولیس بهتر امتیاز گرفت. باید ببینیم میانگین امتیازگیری‌مان چطور است. ما همه با هم بودیم، کار و تلاش کردیم تا به چیزی که هدفمان‌ می بود، برسیم، امیدوارم فردا این اتفاق بیفتد.

ادامه مطلب
کمیته انضباطی نتایج شکایت از قراردادها را خبرداد

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع