خوش آمدید

برنامه‌های انتخاباتی تلویزیون به روایت جبلی

برنامه های انتخاباتی تلویزیون به روایت جبلی_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش خبرنگار فرهنگی ، پیمان جبلی رییس صداوسیما با وجود در قسمت خبری ساعت ۲۱ درمورد برنامه‌های انتخاباتی رادیو و تلویزیون در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری توضیحاتی داد.

او او گفت: کمتر از یک ماه دیگر انتخابات ریاست جمهوری را در پیش داریم. انتخاباتی که از دیدگاه‌ها و سلیقه‌ها و چه رویکردهای گوناگون این‌بار به جهت فوریت آن از پیچیدگی‌هایی هم برخوردار است. اگر نگوییم بزرگترین اتفاقات سیاسی سرزمین، انتخابات ریاست جمهوری یکی از با اهمیت ترین عرصه‌های شراکت اجتماعی و تعیین سرنوشت سرزمین است.

جبلی پافشاری کرد: در این دوره انتخابات، رسانه ملی نیز همچون دیگر ارگان‌ها و سازمان‌های ذیربط در برگزاری انتخابات، با شرایط پیچیده‌ای روبروست. چون مدام این انتخابات از یک تقویم خاصی برخوردار می بود و در طول یک سال ستادهای انتخاباتی و طراحی زیرساخت‌ها شکل می‌گرفت اما این بار همه چیز در طول یک ماه انجام می‌شود.

ادامه مطلب
تمرین تیم ملی در چمن مصنوعی قبل از تقابل با ترکمنستان_تاشکن

رئیس صداوسیما به اغاز کار ستاد انتخاباتی صداوسیما یک روز بعد از شهادت آیت‌الله رئیسی، او گفت: سه‌شنبه یک روز بعد از شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهانش اولین جلسه را برای راه اندازی ستاد انتخاباتی صداوسیما و طراحی و اراعه  پیشنهادها را داشته باشیم. از آن روز به سپس روزانه این جلسات را داریم سه شنبه یک روز سپس از شهادت آیت الله رئیسی جلسه ستاد انتخاباتی و همزمان زیرساخت‌های تشکیل و فنی به اختصاصی مناظره‌ها پیش می‌رود.

وی در خصوص ساخت برنامه‌های گوناگون انتخاباتی در قالب‌های گوناگون خصوصا مناظره‌های انتخاباتی، خاطرنشان کرد: صداوسیما در کنار برگزاری مناظره‌های میزگرد برنامه‌های او گفت‌وگومحور، کارنامه‌محور و او مباحثه با مخاطبان به تعداد استان‌های سرزمین از قالب‌های تازه منفعت گیری خواهد کرد. همه این اتفاقات در حالی خواهد افتاد که نامزدها در فضایی عادلانه از زمان‌های رسانه‌ای منفعت گیری کنند.

ادامه مطلب
بیوگرافی سم آلتمن | مدیر شرکت OpenAI و خالق ChatGPT

رئیس صداوسیما افزود: بالأخره برای شرایط پیچیده‌ای که داریم و همانند قبل متنوع‌تر و بهتر هم برنامه‌های زنده و هم ضبطی در جدول برنامه‌های انتخاباتی خواهیم داشت. از قالب‌های متنوع برنامه سازی منفعت می‌بریم تا ان‌شاالله ماموریت خودمان را به درستی انجام دهیم؛ در این رایتا از دیدگاه‌ها و پیشنهادها و شراکت بیشتری را خواهیم داشت.

وی پافشاری کرد: هرچه قدر شراکت زیاد تر بشود دولت آینده از قوت و توان بیشتری برخوردار خواهد می بود. ما به این اتفاق پشتیبانی می کنیم که ناظر افزایش شراکت و بالا بردن قوت توان مدیریتی باشیم.

جبلی با اشاره به تشکیل سامانه تلوبیون برای هرکدام از نامزدها، او گفت: در سامانه تلوبیون کانال اختصاصی را به همه تعلق خواهیم داد. در دکور مناظره و فراهم کردن فضای اداری برای استقرار ۲۴ ساعتها نامزدها و همراهانشان و این چنین فراهم ملزومات برنامه‌ها را در دستور کار داریم. توانایی‌های ارزنده‌ای به واسطه انتخابات قبل اتفاق افتاد که یقیناً با صدمه‌ها و اشکالاتی نیز همراه بوده که تلاش می‌کنیم این صدمه‌ها کمتر شود.

ادامه مطلب
رای شورای رقابت مبنی بر ضد رقابتی بودن عمل «اسنپ» پابرجاست_تاشکن

انتهای مطلب/

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع