خوش آمدید

فورتنایت

۱۰ بتل‌ بعد برتر در تاریخ بازی فورتنایت_تاشکن


به گزارش تاشکن

جای تعجبی ندارد که بگویم فورتنایت بهترین بازی بتل ‌رویال تاریخ است! با اغاز سونامی بازی‌های بتل رویال در سال ۲۰۱۷ و تولد عناوینی چون پابجی، استودیوهای بزرگی به فکر ساخت بازی‌های بتل رویال افتادند و اپیک گیمز نیز جزو آن‌ها می بود. ایپک گیمزی که پیش‌تر با معارفه قسمت Save the World بازی فورتنایت، موفق شده می بود تا نمایشی بسیار از خودش داشته باشد و حال با اضافه کردن قسمت بتل‌ رویال به این بازی، آن‌ها در سال ۲۰۱۷ به طور Early Access برای کنسول‌های نسل هشتمی و پی‌سی انتشار کرد. محبوبیت فورتنایت به قدری می بود که ایپک گیمز بعدها این بازی را برای موبایل و کنسول‌های نسل نهمی نیز پورت کرد.

درواقع یکی از مهم‌ترین و دلنشین‌ترین دلایلی که بازی فورتنایت را دوست داشتنی می‌کرد، وجود بتل‌ بعد‌های گوناگون در این بازی می بود. بتل‌ بعد یک مکانیزم درون برنامه‌ای می بود که شما با پرداخت هزینه‌ای و خرید آن، می‌توانستید به انبوهی از اسکین‌ها، ایموت‌ها و آیتم‌های دوست داشتنی دسترسی داشته باشید. بعد اگر طرفدار بازی فورتنایت هستید، در این نوشته از ویجیاتو همراه ما باشید تا نگاهی به ۱۰ بتل بعد شاهکار در تاریخ بازی فورتنایت داشته باشیم.

بتل‌ بعد سیزن ۳ چپتر ۱


۱۰ بتل‌ بعد برتر در تاریخ بازی فورتنایت_تاشکن ۷۱

سیزن ۳ چپتر ۱، قطعا یکی از بهترین بتل‌ بعد‌های تاریخ فورتنایت را داشت. بتل‌ بعد این سیزن مملو می بود از اسکین‌های قدیمی و کلاسیکی که امروزه OG محسوب خواهد شد. طولی نکشید که بتل‌ بعد سیزن ۳ چپتر ۱ فورتنایت، جایگاهش را در بین گیمرها اشکار کرد و تبدیل به یکی از بهترین بتل‌ بعد‌های تاریخ این بازی دوست داشتنی شد. این چنین دلنشین است بدانید که ایموت Take the L نیز درست در دل همین بتل‌ بعد قرار داشت.

ادامه مطلب
منفعت‌مندی ۵۸۵ نفر از خدمات اورژانس در راهپیمایی ۲۲ بهمن - تاشکن
آخرین مطالب
۱۰ فیلمی که می‌توانند بازی‌ های ویدیویی عالی بسازند

این چنین یکی از بهترین اسکین‌های بازی به نام The Reaper نیز در این بتل‌ بعد وجود داشت و جهت جذابیت آن می‌شد. ریپر کلونی برای جان‌ ویک می بود و پیش از آن‌که اسکین رسمی این کاراکتر به بازی اضافه شود، تعداد بسیاری از او به گفتن جان ویک بازی فورتنایت یاد می‌کردند.

بتل بعد سیزن ۴ چپتر ۲


فورتنایت
۱۰ بتل‌ بعد برتر در تاریخ بازی فورتنایت_تاشکن ۷۲

یک بتل‌ بعد همه مارولی، قطعا چیزی‌ست که هر گیمری را می‌تواند شگفت‌زده کند و اپیک گیمز در سیزن ۴ چپتر ۲، این‌کار را به خوبی انجام داد. آن‌ها با قراردادی که با مارول بسته بودند، یک بتل بعد همه مارولی به بازی اضافه کردند. بتل پسی که اسکین‌های کمیک‌بوکی ابرقهرمان‌های دوست داشتنی‌مان در آن وجود داشت. از ثور و هالک بگیرید، تا ایرون‌من و حتی ولورین! همین نوشته علتشد تا بتل بعد سیزن ۴ چپتر ۲، تبدیل به یکی از بهترین بتل بعد‌های تاریخ بازی شود.

این چنین با اضافه شدن لوکیشن‌های مارولی در این سیزن به بازی فورتنایت، جذابیت این بتل بعد چندین برابر شد. تنها فکر کنید که با اسکین هالک، سری به Stark Industries بزنید و با تفنگ‌های لیزری تونی استارک، دیگر بازیکنان را ناکامی دهید.

ادامه مطلب
۱۰ بازی شوتر دلنشین که بهترین خط داستانی را داشتند_تاشکن

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

بتل بعد سیزن ۵ چپتر ۲


فورتنایت
۱۰ بتل‌ بعد برتر در تاریخ بازی فورتنایت_تاشکن ۷۳

سیزن ۵ چپتر ۲ فورتنایت، تلاش داشت تا این بازی را به ریشه‌هایش بازگرداند. ما در این سیزن بتل ‌پسی داشتیم که شامل جنگجویانی از دنیاهای موازی می‌شد؛ از شکارچیان هیولا بگیرید، تا گلادیاتورها و حتی وایکینگ! درواقع وجود اسکین‌های دلنشین در این بتل ‌بعد، جهت جذابیت این قسمت از بازی شده می بود و حتی این محبوبیت به قدری شد که اپیک گیمز در سیزن‌های بعدی بازی فورتنایت، استایل‌های جدیدی را به اسکین‌های بتل‌ پسی اضافه کرد.

اما برای طرفداران دنیای استار وارز، این بتل‌ بعد دوست داشتنی‌تر هم شده می بود. به طوری که یکی از بهترین اسکین‌های قراردادی تاریخ فورتنایت، در این بتل بعد قرار داشت و آن چیزی نبوده است جز اسکین مندلورین! اسکینی که حتی کوئست‌های هفتگی مخصوص خودش را داشت!

بتل بعد سیزن ۴ چپتر ۳


فورتنایت
۱۰ بتل‌ بعد برتر در تاریخ بازی فورتنایت_تاشکن ۷۴

برای گیمرهایی که قسمت داستانی بازی فورتنایت برایشان مهم است، سیزن ۴ چپتر ۳، قطعا سیزنی فراموش‌نشدنی خواهد می بود. سیزنی که بتل ‌بعد شاهکاری نیز داشت و اگر این بتل بعد را تهیه نکرده‌اید، باید بگویم که متاسفانه چیز بزرگی را از دست داده‌اید. در این سیزن از بازی، داستان فورتنایت کامل‌تر از همیشه شد و به تعداد بسیاری سوالات ما جواب داد.

ادامه مطلب
خالق پاورپوینت در سن 76 سالگی درگذشت

منتهی احتمالا یکی از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین دلایل محبوبیت این بتل بعد، اسکین اسپایدرگوئن از دنیای انیمیشنی Spider-Man: Into the Spider-Verse می بود و صادقانه بگویم، یکی از بهترین اسکین‌های مارولی می بود که تا بحال به دنیای بازی فورتنایت اضافه شده!

بتل بعد سیزن ۱ چپتر ۴


1717100094 291 ۱۰ بتل‌ بعد برتر در تاریخ بازی فورتنایت تاشکن
۱۰ بتل‌ بعد برتر در تاریخ بازی فورتنایت_تاشکن ۷۵

با اغاز چپتر ۴ بازی فورتنایت، اپیک گیمز دست به تغییراتی بزرگ در گرافیک و نمود‌های بصری این بازی زد. سیزن ۱ چپتر ۴، گرافیک شاهکاری داشت و زبان طراحی اسکین‌های بازی نیز کاملا تحول کرده می بود. این چنین این سیزن، میزبان شگفت‌ترین قراردادهای بازی فورتنایت می بود. به طوری که اسکین گرالت از دنیای ویچر و اسکین دوم گای از دنیای فرنچایز Doom، در این بتل‌ بعد وجود داشتند!

این چنین اسکین‌های این بتل بعد به قدری طراحی خوبی داشتند که فورا تبدیل به محبوب‌ترین اسکین‌های بازی شدند و همه‌چیز به نوعی دست به دست هم داده می بود تا سیزن ۱ چپتر ۴، یکی از بهترین سیزن‌های بازی فورتنایت باشد که بتل‌ بعد واقعا جذابی داشته باشد.

بتل بعد سیزن ۲ چپتر ۴


1717100094 28 ۱۰ بتل‌ بعد برتر در تاریخ بازی فورتنایت تاشکن
۱۰ بتل‌ بعد برتر در تاریخ بازی فورتنایت_تاشکن ۷۶

با اغاز دومین سیزن از چپتر ۴ فورتنایت، اپیک گیمز تعداد بسیاری از لوکیشن‌های بازی را تحول داد. آن‌ها با اضافه کردن شهر بزرگی به نام Mega City به مپ بازی فورتنایت، تم این بازی را آینده‌نگرانه کردند. تمی که با اتمسفر کلی بازی فورتنایت، هماهنگ می بود و علتمی‌شد تا سیزن ۲ چپتر ۴، سخن برای گفتن داشته باشد. این چنین اسکین‌هایی که در بتل بعد این سیزن نیز وجود داشتند، جهت جذابیت هرچه زیاد تر بازی فورتنایت شده بودند.

ادامه مطلب
گوگل با هوش مصنوعی خود به تشکیل نقشه ماهواره‌ای نشت متان پشتیبانی می‌کند

اسکین‌های بتل بعد سیزن ۲ چپتر ۴، به قدری محبوب شد که حتی استایل‌های مختلفی نیز دریافت کردند و همه‌چیز دست به دست هم داد تا این سیزن از بازی فورتنایت، یکی از بهترین اسکین‌های بتل پسی را داشته باشد. بتل پسی که گیمرها با پرداخت ۹۵۰ ویباکس می‌توانستند آن را تهیه کنند.

بتل بعد سیزن ۳ چپتر ۳


1717100094 80 ۱۰ بتل‌ بعد برتر در تاریخ بازی فورتنایت تاشکن
۱۰ بتل‌ بعد برتر در تاریخ بازی فورتنایت_تاشکن ۷۷

سیزن ۳ چپتر ۳ فورتنایت با نام Fortnite: Resistance در ۱۷ سپتامبر سال ۲۰۲۲ اراعه شد. این سیزن بیست و یکمین سیزن از کل بازی فورتنایت می بود و بتل‌ بعد آن نیز، واقعا دوست داشتنی می بود. اپیک گیمز در طراحی اسکین‌ها، آیتم‌ها و استایل‌های بتل بعد سیزن ۳ چپتر ۳، سنگ همه گذاشته می بود و همین نوشته نیز علتشد تا این سیزن بتل بعد واقعا زیبایی داشته باشد که گیمرها می‌توانستند روی آن حساب اختصاصی‌ای باز کنند.

قطعا یکی از بهترین اسکین‌های این بتل‌بعد دوست داشتنی، اسکینی به نام دارث ویدر می بود که اگر طرفدار دنیای سینمایی استار وارز باشید، با آن آشنایی دارید. شما می‌توانستند با رسیدن به لول ۱۰۰ بتل‌ بعد، این استایل را تهیه کنید و از بازی کردن با آن، لذت ببرید.

بتل بعد سیزن ۲ چپتر ۵


1717100094 277 ۱۰ بتل‌ بعد برتر در تاریخ بازی فورتنایت تاشکن
۱۰ بتل‌ بعد برتر در تاریخ بازی فورتنایت_تاشکن ۷۸

با اغاز سیزن ۲ چپتر ۵ بازی فورتنایت، یک چیز اشکار می بود. این سیزن قرار می بود فصلی طویل و دلنشین برای گیمرها باشد. ایپک گیمز برای روایت هرچه بهتر این فصل، به سراغ اساطیر یونان باستان رفت و ما بتل پسی داشتیم که برگرفته از اساطیر یونان بودند. از اسکین زئوس، آترئوس و هیدیس بگیرید، تا خدایان دیگر کوه المپ! توانایی این اسکین‌ها قطعا موضوعی دوست داشتنی برای فورتنایت گیمرها در آن زمان می بود.

ادامه مطلب
سرپرست سازمان لیگ بسکتبال استعفا داد_تاشکن

این چنین یکی دیگر از چیزهایی که دنیای این بازی را دوست داشتنی می‌کرد، اضافه شدن لوکیشن‌های جدیدی به مپ بازی فورتنایت می بود. لوکیشن‌هایی که سخن برای گفتن داشتند و علتشده بودند تا سیزن ۲ چپتر ۵ فورتنایت، یک توانایی شوق‌انگیز باشد.

بتل بعد سیزن ۱۰ چپتر ۱


1717100094 957 ۱۰ بتل‌ بعد برتر در تاریخ بازی فورتنایت تاشکن
۱۰ بتل‌ بعد برتر در تاریخ بازی فورتنایت_تاشکن ۷۹

از زمان انتشار کردن بازی فورتنایت در سال ۲۰۱۷، تا بحال صدها اسکین گوناگون برای این بازی اراعه شده است. اسکین‌هایی که تبدیل به بخشی از تاریخ این بازی بسیار شده‌اند. برخی از همین اسکین‌های دوست داشتنی، برای اولین‌بار در سیزن ۱۰ چپتر ۱ معارفه شدند. سیزنی که برخی از اسکین‌های نمادین بازی فورتنایت را در دل خودش جای داده می بود.

بتل پسی کخ اسکین‌هایش تا این مدت هم که تا این مدت است، جزو محسوب‌ترین بتل‌بعد‌های تاریخ بازی فورتنایت حساب می‌شود و اگر بتل‌بعد این سیزن را نگرفته‌اید، چیز بسیاری از دست داده‌اید.

بتل بعد سیزن ۲ چپتر ۲


1717100094 126 ۱۰ بتل‌ بعد برتر در تاریخ بازی فورتنایت تاشکن
۱۰ بتل‌ بعد برتر در تاریخ بازی فورتنایت_تاشکن ۸۰

در نهایت به سیزن ۲ چپتر ۲ می‌رسیم. این سیزن نه‌تنها بتل بعد بسیار‌ای داشت، بلکه از نظر داستانی نیز تاثییر بسزایی در روایت کلی داشت! بتل بعد سیزن ۲ چپتر ۲ اسکین‌های بسیار‌ای داشت که جهت جذابیت بازی شده بودند.

این چنین یکی از بهترین نکات این بتل بعد، وجود ددپول به گفتن اسکین مخفی می بود و علتشد تا این سیزن سخن برای گفتن داشه باشد.

زیاد تر بخوانید:

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی