خوش آمدید

واتس‌اپ و هوش مصنوعی

واتس‌اپ به گمان زیادً به قابلیت تشکیل عکس با هوش مصنوعی تجهیزمی‌شود_تاشکن


به گزارش تاشکن

واتس‌اپ یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های مطلب‌رسان در جهان است که بیشتر از ۲.۴ میلیارد کاربر فعال ماهانه دارد و به‌راحتی می‌توانیم علت آن را فهمیدن کنیم؛ چون این برنامه دائماً به جستوجو راه‌هایی برای اراعه راهی امن، قابل مطمعن و سرگرم‌کننده برای برقراری ربط شما با دوستان، خانواده و دیگر افراد است. برای بهبود واتس‌اپ، کمپانی مالک این برنامه یعنی متا، می‌خواهد در آینده قابلیت تشکیل تصاویر با هوش مصنوعی را در هر مکالمه‌ای فراهم می‌کند.

شایعه ها تازه حاکی از آن است که متا شدیداً روی گسترش قابلیت‌های مصنوعی برای واتس‌اپ متمرکز شده است. به این علت به‌نظر می‌رسد که قابلیت تشکیل تصاویر با هوش مصنوعی راه خود را به چت‌های شما باز خواهد کرد؛ وب‌سایت «WABetaInfo» با انتشار کردن عکسی نشان داده که واتس‌اپ درحال کار روی یک ویژگی برای تشکیل سریع تصاویر با هوش مصنوعی است.

این قابلیت واتس‌اپ فعلاً در مرحله های گسترش اولیه قرار دارد

تا این مدت هیچ راهی برای منفعت گیری از این قابلیت وجود ندارد، چون این ویژگی فعلاً درحال گسترش است، به این علت باید مقداری زیاد تر چشم به راه بمانیم تا آن را در عمل ببینیم. این ویژگی تا این مدت حتی برای آزمایش‌کننده‌های بتا نیز آماده نیست.

ادامه مطلب
ستاره انگلیسی رئال مادرید دوست دارد همبازی ام باپه باشد

بااین‌حال با انتخاب گزینه Imagine که در قسمت منو ظاهر می‌شود، می‌توانید با هوش مصنوعی عکس بسازید و آن را به مکالمه خود اضافه کنید. به گمان زیادً در آپدیت‌های بعدی این قابلیت در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

اکنون سرنخ‌هایی از این ویژگی تازه در نسخه بتای واتس‌اپ ۲.۲۴.۱۲.۴ اندروید یافت شده است. باید چشم به راه ماند و دید که قابلیت تشکیل عکس با هوش مصنوعی در واتس‌اپ، چه وقتی در نسخه‌های بتای این اپلیکیشن در دسترس قرار می‌گیرند.

ادامه مطلب
هوش مصنوعی مرموز GPT2-Chatbot انگارً حتی از GPT-4 هم بهتر است_تاشکن

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی