خوش آمدید

سامسونگ با اولین اعتصاب گسترده اتحادیه کارگری خود روبرو می‌شود

سامسونگ با اولین اعتصاب گسترده اتحادیه کارگری خود روبرو می‌شود_تاشکن


به گزارش تاشکن

یک اتحادیه بزرگ به نمایندگی از ده‌ها هزار نفر که در سامسونگ مشغول به کار می باشند، خبرداد که کارگران برای اولین بار دست به اعتصاب خواهند زد و به‌طور بالقوه زنجیره‌های تامین مهم نیمه‌هادی در سراسر جهان را تهدید خواهد کرد.

به گزارش گاردین، یکی از سخنگویان این اتحادیه می‌گوید اعضای آن که نزدیک به ۲۰ درصد از نیروی کار شرکت یا ۲۸۰۰۰ نفر از آن‌ها را راه اندازی خواهند داد از مرخصی سالانه خود برای اعتصاب یک روزه در ۷ ژوئن (۱۸ خرداد) منفعت گیری خواهند کرد و گمان وقوع یک اعتصاب عمومی در آینده را افزایش خواهند داد.

سامسونگ با اولین اعتصاب گسترده اتحادیه کارگری خود روبرو می‌شود_تاشکن ۱۹

انگارً تیم مدیریت سامسونگ که بزرگ‌ترین تولیدکننده تراشه‌های حافظه در جهان محسوب می‌شود، از ژانویه در حال مذاکره با این اتحادیه بر سر دستمزد بوده است، اما دو طرف نتوانسته‌اند تا بحال اختلافات خود را افت دهند.

ادامه مطلب
سامسونگ باگ حسگر تاثییر انگشت گلکسی S23 در One UI 6.1 را رفع می‌کند_تاشکن

سخنگوی اتحادیه ملی سامسونگ الکترونیکس (National Samsung Electronics Union) می‌گوید:

«ما در برابر بی‌توجهی این شرکت به کارگران اظهار اعتصاب می‌کنیم. ما تلاش کرده‌ایم این نوشته را از طریق او گفت‌و‌گو حل کنیم.»

خواسته‌های اتحادیه کارگری سامسونگ

با این حال، رئیس اتحادیه اظهار کرده که آن‌ها افزایش دستمزد پیشنهادی توسط شرکت را پذیرفته‌اند، اما هم چنان خواستار یک تعطیلی اضافی به علاوه «یک سیستم شفاف برای اندازه‌گیری پاداش کارکرد بر پایه سود فروش» می باشند.

1717063665 560 سامسونگ با اولین اعتصاب گسترده اتحادیه کارگری خود روبرو می‌شود تاشکن
سامسونگ با اولین اعتصاب گسترده اتحادیه کارگری خود روبرو می‌شود_تاشکن ۲۰

سامسونگ الکترونیکس یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان تلفنهای هوشمند در جهان و یکی از تنها شرکت‌هایی است که در سطح جهان تراشه‌های حافظه با کیفیتی را تشکیل می‌کند که برای هوش مصنوعی مورد منفعت گیری قرار می‌گیرند. برای تقریباً ۵۰ سال، سامسونگ الکترونیکس از راه اندازی اتحادیه کارکنان خود اجتناب کرد (و بعضی اوقات اوقات تاکتیک‌های نه‌چندانی مناسبی را جستوجو کرده است) در حالی که به بزرگترین تولیدکننده تلفنهای هوشمند و نیمه‌رسانا در جهان تبدیل شد.

ادامه مطلب
سامسونگ پرظرفیت‌ترین تراشه حافظه تاریخ را معارفه کرد + عکس

بنیانگذار سامسونگ، «لی بیونگ چول»، که در سال ۱۹۸۷ درگذشت، به شدت با اتحادیه‌ها ناموافق می بود و حرف های می بود تا وقتی که زنده است با آن‌ها مخالفت خواهد کرد.

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی