خوش آمدید

خدمات سئو سایت

پرسپولیس امروز مال یحیی هم هست_تاشکن


به گزارش تاشکن

سرمربی پرسپولیس:

سرمربی تیم پرسپولیس او گفت: الان برای جشن‌گرفتن سریع است. قبل از آنکه چیزی را به دست آورید نمی‌توان برای آن جشن گرفت.

ادامه مطلب
گوش‌‌ها و چشم‌های شما می‌توانند با یکدیگر سخن بگویید ‌کنند


به گزارش

خبرگزاری موج


​، اوسمار ویرا بعد از پیروزی سه بر یک شاگردانش روبه رو شمس‌آذر قزوین او گفت: ابتدا باید از مردم قزوین و هوادارانمان سپاس کنم که از دیروز استقبال خوبی داشتند و امروز هم در استادیوم جو زیاد خوبی را تشکیل کردند. به تیم شمس‌آذر هم برای داشتن این هواداران و زمین خوب تبریک می‌گویم.

سرمربی تیم پرسپولیس در ادامه گفت: امروز بازی زیاد سختی داشتیم. تیم شمس‌آذر زیاد خوب از زمین ما پرس می‌کرد که بازی را برای ما سخت می‌کرد. امکان این که از خط‌ها عبور کنیم سخت می بود اما روی یک نادرست فردی گل اول را زدیم و راحت‌تر بازی کردیم. امروز همانند دیگر بازی‌ها گردش توپ و مالکیت خوبی نداشتیم اما خوشبختانه امتیاز ملزوم را گرفتیم و در نیمه دوم به برتری رسیدیم.

ادامه مطلب
فیلم‌های آخر هفته تلویزیون؛ از آقای رئیس جمهور تا محمدرسول‌الله_تاشکن

اوسمار درمورد قضاوت بازی نیز او گفت: هیچوقت درمورد قضاوت نظر نمی‌دهم و زیاد تر تلاش می‌کنم درمورد مسائل فنی سخن بگویید کنم.

او در جواب به این سوال که آیا از الان جشن قهرمانی را بر پا می‌کنند، اظهار کرد: الان برای جشن‌گرفتن سریع است. قبل از آنکه چیزی را به دست آورید نمی‌توان برای آن جشن گرفت.

سرمربی سرخپوشان درمورد کارکرد خوب دفاعی پرسپولیس نیز او گفت:‌ دیروز گفتم که این مسابقه با بازی استقلال خوزستان زیاد فرق داشت. شمس‌آذر روی زمین بازی می‌کند و از کناره‌ها سانترهای خوبی انجام می‌دهد. با این حال امروز دفاع ما زیاد خوب کار کرد و در دفاع کارکرد قابل قبولی داشتیم.

سرمربی تیم پرسپولیس درمورد سخن بگویید‌هایش با آل‌ کثیر لحظاتی پیش از گل دوم پرسپولیس نیز او گفت: اینگونه سوالات برای سرمربی خوب است چون می‌تواند از آنها به سود خود منفعت گیری کند. من درمورد بازی با او سخن بگویید نکردم و از مقدار ناراحتی او برای صدمه دیدن از ناحیه چشم سوال کردم. زیاد خوشحالم که مسعود این گل را زد چون پستی که او بازی می‌کند زحمت زیاد بسیاری دارد. مسعود در پست مورچه‌ای بازی می‌کند و ما در برزیل به پستی که او بازی می‌کند پست مورچه‌ای می‌گوییم چون زیاد زحمت می‌کشند اما دیده نمی‌شوند.

ادامه مطلب
استقلال ۲۱ فروردین به فروش می‌رسد_تاشکن

او در جواب به این سوال که آیا برای وجود او روی نیمکت پرسپولیس در فصل آینده صحبتی شده است، اظهار کرد: قبلا هم حرف های بودم که الان با اهمیت ترین چیز تمرکز روی بازی‌های باقیمانده است تا پرسپولیس به قهرمانی برسد. هنگامی بازی‌ها همه شد روی این نوشته تمرکز می‌کنیم و امیدوارم خبر خوبی برای هواداران داشته باشیم.

اوسمار درمورد علت عصبانیتش در آخر بازی نیز او گفت: از پنج دقیقه زمان اضافه‌ای که گرفته بودند قبل می بود و به همین علت عصبی شدم.

او در جواب به این سوال که آیا سپس از پیروزی‌هایی که به دست می‌آورد گل‌محمدی به او تبریک می‌گوید، اظهار کرد: این سوال مقداری شخصی است اما من و یحیی با هم دوست هستیم و دوست‌ها با همدیگر سخن می‌زنند و رفت‌وآمد دارند. این تیمی که الان می‌بینید حاصل کار یحیی گل‌محمدی هم هست تنها کار من نیست. دو سه روز قبل یحیی در خانه من می بود و با هم چای خوردیم.

ادامه مطلب
پرسپولیس یک تیم روی نیمکت و یک تیم در زمین دارد




آیا این خبر سودمند می بود؟




دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع