خوش آمدید

خدمات سئو سایت

همه چیز جام به روز آخر موکول شد/ استقلال با یک گل گل گهر را برد_تاشکن


به گزارش تاشکن


به گزارش

خبرگزاری موج


​، تا چهار روز قبل و در همین ساعات، همه ابتکار عمل و تعیین سرنوشت لیگ در دستان استقلال و جواد نکونام می بود اما توقف آبی ها در قائمشهر و پیروزی پرسپولیس برابر استقلال خوزستان، جهت شد تا جای صدرنشین و تیم دوم عوض شده و اکنون آبی ها باید در این دو هفته ای که از لیگ برتر باقی مانده، به پیروزی برسند و امیدوار باشند تا رقیب دیرینه، حداقل در یکی از دو تقابلش برابر شمس آذر یا مس رفسنجان امتیاز از دست بدهد.

ادامه مطلب
قطر از سد لبنان گذشت

امشب و در دیداری از هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، استقلال در استادیوم آزادی به مصاف گل گهر می رود. آبی پوشان چشم به راه رسیدن خبرهای خوش از قزوین می باشند تا بتوانند مجدد به صدر جدول رده بندی بازگردند. یقیناً آنها کار سختی هم روبه رو میهمان امروزشان دارند و باید خودشان گل گهر را ناکامی دهند.

تیم سیرجانی علی رغم این که تا مرحله نیمه نهایی جام حذفی نیز پیش رفته، اما در هفته های قبل و در مسابقات لیگ برتر، کارکرد ضعیفی داشته و اکنون به جستوجو جبران این نوشته است تا بتواند به روال پیروزی برگردد.

 

گروه قضاوت: وحید کاظمی / پشتیبانی ها: حسن انتظاری ، علیرضا مرادی ؛ داور چهارم: امیرسامان سلطانی / ناظر: یدالله جهانبازی

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

ادامه مطلب
معارفه داوران مسابقه تئاتر کودک جشنواره تئاتر کودک و نوجوان اردکان

 

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، ایمان سلیمی، زبیر نیک نفس، روزبه چشمی، ابوالفضل جلالی، صالح حردانی، رافائل سیلوا، آرش رضاوند، جلال الدین ماشاریپوف، مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو

سرمربی: جواد نکونام

 

ترکیب گل گهر: محمدرضا اخباری، ابوالفضل رزاق پور، علیرضا آرتا، سامان فلاح، بهنام برزای، عباس شرقی، روبرتو تورس، احمدرضا زنده روح، اریک باگناما، امیررضا اسلام طلب، سعید سحرخیزان

سرمربی: ماریوس اوزونیدوس

 

شرح گل:

استقلال یک – صفر گل گهر (دقیقه ۲+۴۵: روزبه چشمی): ارسال صالح حردانی به روی دروازه با کنترل سینه بلانکو برای چشمی همراه شد و این بازیکن با یک ضربه بغل پای دیدنی، توپ را داخل دروازه کرد تا بازی یک بر صفر شود.

 

لحظات حساس:

دقیقه ۸: شوت خطرناک و راه دور ابوالفضل رزاق‌پور با عکس العمل دیدنی سیدحسین حسینی همراه شد که سنگربان آبی‌ها در ادامه به تیرک دروازه برخورد کرد و برای لحظاتی روی زمین افتاد.

ادامه مطلب
ماجرای مسیر پرپیچ وخمی که «بچه زرنگ» و «ببر مازندران» را به سینما رساند!/ ناگفته هایی از پرفروش ترین انیمیشن سینما + فیلم

دقیقه ۳۵: شوت دیدنی و محکم ماشاریپوف از پشت محوطه جریمه را رزاق‌پور به شکل عجیبی و با سر از روی خط دروازه برگشت داد و راهی کرنر کرد.

دقیقه ۳۵: ارسال کرنر جلالی روبه رو دروازه به سلیمی رسید که ضربه ضعیف او به بیرون رفت.

دقیقه ۴+۴۵: یک ارسال از سمت چپ به روی دروازه در تیر دوم به روبرتو تورس رسید که شوت او بعد از برخورد به جلالی تحول مسیر داد و حسینی با عکس العمل دیدنی، توپ را راهی کرنر کرد.

دقیقه ۴۹: استقلال صاحب یک ضربه کاشته شد که ارسال زبیر نیک نفس را اخباری راهی کرنر کرد.

دقیقه ۶۱: تورس از گوشه محوطه جریمه با یک ضربه فنی دروازه استقلال را تهدید کرد که شوت او به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

ادامه مطلب
جنایت رفح بیانگر ناکامی نظامی دشمن است_تاشکن

دقیقه ۶۶: گوستاوو بلانکو در موقعیت تک به تک با محمدرضا اخباری قرار گرفت که ضربه او را سنگربان گل گهر راهی کرنر کرد.

دقیقه ۶۶: ارسال کرنر جلالی با ضربه سر بلانکو به بیرون رفت.

 



آیا این خبر سودمند می بود؟




دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع