خوش آمدید

دانگ فنگ KX520

شرایط فروش کشنده دانگ فنگ KX520 از سوی سایپا اظهار شد [خرداد ۱۴۰۳]_تاشکن


به گزارش تاشکن

سایپا برای خردادماه ۱۴۰۳، شرایط فروش کشنده دانگ فنگ KX520 را با قیمت تازه خبرداد. این کشنده اکنون نزدیک به ۶.۵ میلیارد تومان قیمت دارد. علاقه‌مندان به ثبت‌نام این کشنده، می‌توانند برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات زیاد تر به نمایندگی‌های سایپادیزل در سراسر سرزمین مراجعه کنند.

جدول تغییرات قیمت کشنده دانگ فنگ KX520:

ماشین قیمت قبل قیمت تازه مقدار افزایش
دانگ فنگ KX520 ۵,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ۶,۴۲۷,۰۰۰,۰۰۰ ۱,۰۲۷,۰۰۰,۰۰۰

مطابق آن‌چه در جدول بالا می‌بینیم، سایپا با اظهار شرایط فروش کشنده دانگ فنگ KX520، قیمت این محصول را نزدیک به یک میلیارد تومان افزایش داده است. باید اشاره کنیم که سایپا این کشنده را با نام آرتا نیز معارفه کرده است. این چنین دیگر اعضای خانواده KX از کشنده‌های دانگ فنگ با نام کاوه نیز به بازار ایران اراعه شده‌اند.

ادامه مطلب
«نیسان آبی2»؛ خالی تر و بی محتواتر از قبلی/ هیچ ردپایی از خانواده نیست

دانگ فنگ KX520 یک کشنده تک‌محوره یا ۴*۲ است. این ماشین نسخه بهبودیافته کشنده KX480 به حساب می‌آید که قوت و امکانات بیشتری نسبت به مدل قبلی خود دارد. هر دو مدل این کشنده از پیشرانه ۱۳ لیتری شش سیلندر منفعت می‌برند که در نسخه نیرومندتر، ۵۲۰ اسب‌بخار قوت و ۲۴۶۰ نیوتن‌متر گشتاور آزاد می‌کند. این پیشرانه با کد ISZ520 شناخته می‌شود و در تأسیسات مشترک دانگ‌فنگ و کامینز در چین به تشکیل می‌رسد.

شرایط فروش کشنده دانگ فنگ KX520 از سوی سایپا اظهار شد [خرداد ۱۴۰۳]_تاشکن ۱۴

گیربکس دانگ فنگ KX520 با جعبه دنده مدل KX480 مشترک است. هر دو کشنده از گیربکس اتوماتیک ZF منفعت می‌برند که ۱۲ دنده به جلو و ۲ دنده به عقب دارد. این گیربکس با وجود اتوماتیک بودن، فاقد اینتاردر هیدرولیکی است. همین نوشته یکی از نقاط ضعف بزرگ دانگ فنگ KX520‌ در قیاس با کشنده‌های اروپایی دست‌دوم به حساب می‌آید.

ادامه مطلب
صعود ۲۶ پله زنان بسکتبالیست ایران در رنکینگ جهانی
آخرین مطالب

ارتقا سیستم تعلیق کابین یکی از بهبودهای دانگ فنگ KX520‌ نسبت به مدل قبلی است. کابین این کشنده اکنون بر چهار بالن سوار است که نسبت به مدل‌های دوبالنه، نرمی و راحتی بیشتری دارند. وزن خالص کشنده نیز مطابق اظهار سازنده در نزدیک به ۸.۹ تن و وزن مجاز ناخالص آن هم ۴۵ تن اظهار شده است.

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

ادامه مطلب
سایپادیزل به جای ولوو FH500، کشنده‌های چینی را تحویل می‌دهد_تاشکن

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی