خوش آمدید

خدمات سئو سایت

حساس‌ترین هفته لیگ برتر به گفتن صرفه‌جویی در مصرف آب نام‌گذاری شد_تاشکن


به گزارش تاشکن


به گزارش

خبرگزاری موج


، بهنام بخشی با اشاره به بیست‌ونهمین هفته رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران که شب قبل در هفت شهر سرزمین برگزار ‌شد، او گفت: با هوشمندی سازمان لیگ برتر فوتبال ایران، حساس‌ترین هفته این رقابت‌ها به گفتن صرفه‌جویی در مصرف آب نام‌گذاری شد.

به حرف های وی، طی ماه‌های تازه پویشی در استان تهران و پایتخت با گفتن “تهران، شهر حساس به آب” راه‌اندازی شده که این حساسیت از منظر دلسوزی، دقت و مدیریت مصرف آب مورد نظر بوده است. 

ادامه مطلب
حضور 2 هزار هوادار استقلال در بازی برابر شمس آذر در قزوین

وی اظهار داشت: جامعه هوشمند ورزشی که همیشه در کنار افتخارآفرینی‌ها، منشا فرهنگ‌سازی در جامعه نیز بوده ‌است، دیشب در ورزشگاه‌های محل برگزاری رقابت‌های هفته ۲۹ لیگ برتر به طور فراگیر نوشته مدیریت مصرف آب و دقت به این ثروت بی‌بدیل الهی را به مردم یادآوری کرد.

وی با گفتن این که آب برای ورزشکاران گواراترین نوشیدنی است، افزود: همزمان با اغاز بازی‌های شب قبل نوجوانانی ملبس با لباس‌هایی که روی آن عبارت “آب بهتر است یا ثروت” نقش بسته است، همراه با بازیکنان و داوران داخل زمین بازی شده و مطلب مدیریت مصرف آب را به همه اهالی ورزش، مردم و تماشاچیان انتقال دادند.

وی با اظهار این که آب ثروت‌آفرین است و چنانچه آب نباشد، هیچ ثروتی تشکیل نخواهد شد، تصریح کرد: با نبوده است آب سلامتی افراد، آینده نوجوانان و ورزشکاران ما تحت‌الشعاع قرار خواهد گرفت.

ادامه مطلب
ایران امسال می‌خواهد اتفاق بزرگی را در آسیا رقم بزند

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

وی با اشاره به بارندگی‌های خوب هفته‌های تازه بعد از ماه‌ها خشکسالی، او گفت: این مسئله را در نظر داشته باشیم که بارندگی‌ها دلیلی بر پرمصرفی و بدمصرفی نباید باشد اما متاسفانه هم چنان مشاهده می‌شود که برخی افراد ماشین، فرش، محیط پیرامونی و … را با آب شرب شست‌وشو خواهند داد و الزامی است تا با تحول نگرش و تحول حرکت نسبت به نوشته آب حساس شوند و در کنار مدیریت تامین و توزیع آب که ماموریت شرکت‌های آبفا است، همه با هم در کنار یکدیگر نوشته مدیریت مصرف آب را مورد نظر قرار دهیم.

وی خاطرنشان کرد: همان‌گونه که نقش آب در سلامتی ورزشکاران در میدان‌های ورزشی از الزام‌ها است و قابل کتمان نیست، امروز نیازمند پشتیبانی و همراهی ورزشکاران و ورزش‌دوستان به‌اختصاصی فوتبالیست‌های گرامی هستیم تا در این شرایط پشتیبانی‌دهنده ما درانتقال مطلب مهم مدیریت مصرف آب باشند.

ادامه مطلب
رده پنجم آسیا برای لیگ برتر فوتبال ایران ثبت شد_تاشکن

دیدارهای هفته ۲۹ بیست‌وسومین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران که به گفتن “صرفه‌جویی در مصرف آب” نام‌گذاری شده است، دیشب از ساعت ۲۰ با برگزاری هشت مسابقه در ورزشگاه‌های گوناگون پیگیری ‌شد که در حساس‌ترین مسابقه‌ها تیم استقلال تهران در ورزشگاه آزادی از تیم گل‌گهر سیرجان کرد و تیم پرسپولیس تهران صدرنشین جاری جدول رده‌بندی این پیکارها در ورزشگار سردار آزادگان قزوین میهمان تیم شمس‌آذر این شهر می بود.

در دیگر بازی‌های این هفته، تیم‌های فولاد خوزستان و پیکان تهران در ورزشگاه فولاد آرنا شهر اهواز، هوادار تهران و نساجی مازندران در ورزشگاه پاس قوامین تهران، آلومینیوم اراک و سپاهان اصفهان در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک، مس رفسنجان و استقلال خوزستان در استادیوم شهدای مس، تراکتور تبریز و ملوان انزلی در ورزشگاه یادگار امام تبریز و ذوب‌آهن اصفهان و صنعت نفت آبادان در استادیوم فولادشهر به مصاف هم رفتند.

ادامه مطلب
دستورالعمل پیشنهادی سازمان لیگ درمورد جلوگیری از حاشیه‌های غیرمتعارف ابلاغ شد_تاشکن

شرکت آب و فاضلاب استان تهران با هماهنگی سازمان لیگ برتر فوتبال برنامه‌های اختصاصی‌ای را برای ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب در جریان دیدار حساس تیم‌های استقلال تهران و گل‌گهر سیرجان در ورزشگاه بزرگ آزادی تهران ازجمله تبلیغات حوالی ورزشگاه با مطلب‌های “تهران، شهر حساس به آب” و “شهروندی در مدار آب” تدارک دیده می بود.

این چنین به نظر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان تهران برنامه‌های شبیهی در دیگر ورزشگاه‌های محل برگزاری رقابت‌های این هفته لیگ برتر فوتبال اجرا شد که مطلب “ایران، سرزمین حساس به آب” از آن جمله می بود.



آیا این خبر سودمند می بود؟




دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

ادامه مطلب
پرسپولیس با دو گل از سد پیکان گذشت_تاشکن

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع