خوش آمدید

کیا سلتوس فیس‌لیفت

کیا سلتوس فیس‌لیفت با کوشاخودرو به ایران می‌آید_تاشکن


به گزارش تاشکن

شرکت خودروسازی کره‌ای کیا، در آخر سال ۲۰۲۳ از مدل فیس‌لیفت سلتوس رونمایی کرد. مدتی پیش در دیجیاتو به بازدید این نوشته پرداختیم و اکنون کوشاخودرو با نصب تابلوهای تبلیغاتی تازه، وجود کیا سلتوس فیس‌لیفت را در ایران قبول کرده است. این ماشین علاوه‌بر تغییرات ظاهری، با مشخصات فنی جدیدی نیز به بازار ایران خواهد آمد. استقبال از خودروهای کیا در بازار ایران مدام قابل‌دقت بوده است و اراعه کیا سلتوس فیس‌لیفت با امکانات زیاد تر و پیشرانه نیرومندتر، علتمحبوبیت زیاد تر این ماشین در کشورمان خواهد شد.

این چنین بخوانید: کیا سلتوس ۱۴۰۰ با پیشرانه توربوشارژر به بازار ایران می‌آید

تغییرات ظاهری و فنی کیا سلتوس فیس‌لیفت

در قسمت ظاهر، این تغییرات در مدل فیس‌لیفت کیا سلتوس به وقوع مدام‌اند: بزرگ‌تر شدن جلوپنجره، فلاپ‌های تازه جلو، کاسه‌ چراغ‌های تازه برای نمای جلو، یکپارچه شدن چراغ‌های عقب و شبرنگ‌های قرمز رنگ تازه. این چنین با تحول سپرها، این ماشین اکنون ۷۰ میلی‌متر طول بیشتری نسبت به مدل‌های قبل از فیس‌لیفت دارد.

ادامه مطلب
گوش‌‌ها و چشم‌های شما می‌توانند با یکدیگر سخن بگویید ‌کنند
کیا سلتوس فیس‌لیفت با کوشاخودرو به ایران می‌آید_تاشکن ۱۹

بزرگ‌ترین تحول کیا سلتوس فیس‌لیفت در قیاس با مدل‌ جاری حاضر در بازار، تحول پیشرانه است. نخستین سری از کیا سلتوس با پیشرانه ۱.۶ لیتری چهارسیلندر تنفس طبیعی به بازار ما اراعه شدند اما کیا سلتوس تازه به موتور ۱.۴ لیتری توربوشارژر تجهیزاست. این پیشرانه حداکثر ۱۴۰ اسب‌بخار قوت و ۲۴۲ نیوتن‌متر گشتاور آزاد می‌کند. گیربکس هفت سرعته دوکلاچه اتوماتیک نیز ماموریت انتقال قوت را در این کراس‌اوور بر مسئولیت دارد. با وجود تحول قوای فنی، نسخه فیس‌لیفت سلتوس هم چنان یک کراس‌اوور دیفرانسیل جلو به حساب می‌آید و قابلیت بیراهه‌نوردی ندارد.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
برنز کشور بر گردن دختر شمشیرباز خراسانی

امکانات و تجهیزات

بر پایه اظهار کوشاخودرو، تجهیزات ایمنی کیا سلتوس تازه به این شرح می باشند: سیستم‌های ایمنی ABS-EBD-ESC-HAC-VSM و BAS، محدودکننده شدت، رادار نگهدارنده بین خطوط، سیستم جلوگیری از انحراف، سیستم جلوگیری تصادف از جلو، سیستم تشخیص حواس‌پرتی راننده، نور بالا اتوماتیک، کروز کنترل هوشمند، سنسور پارک عقب و جلو به همراه شش کیسه هوا.

kia seltos
کیا سلتوس فیس‌لیفت با کوشاخودرو به ایران می‌آید_تاشکن ۲۰

در قسمت تجهیزات رفاهی نیز این موارد را در کیا سلتوس ۱۴۰۰ خواهیم دید: سیستم تهویه مطبوع تک‌کاناله، صندلی‌های برقی جلو همراه گرمکن، سیستم چندرسانه‌ای همراه نمایشگر ۸ اینچی، دوربین عقب و دوربین ۳۶۰ درجه، سیستم ورود و استارت بدون کلید.

دسته بندی مطالب

کسب وکار

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

ادامه مطلب
آخر بیست‌وسومین دوره رقابت‌های جام جهانی فوتبال ساحلی

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی