خوش آمدید

خدمات سئو سایت

نتایج بزرگی یک مربی را اشکار می‌کند/ داخل حواشی نمی‌شویم_تاشکن


به گزارش تاشکن


به گزارش

خبرگزاری موج


​، تیم فوتبال پرسپولیس در جریان هفته بیست‌ونهم لیگ برتر فوتبال ایران عصر فردا سه‌شنبه از ساعت ۲۰ در ورزشگاه آزادگان قزوین میهمان شمس‌آذر این شهر است.

اوسمار ویرا در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: بازی‌ مهمی فردا داریم. شمس‌آذر بازی‌های خوبی انجام می‌دهد و ما نیم فصل اول بازی سختی برابر این تیم داشتیم. به هواداران این تیم بابت تیم خوبی که دارند تبریک می‌گویم. این سه بازی آخر برای شهادت رئیس جمهور فشرده شد و بازی قبلی هم برای ما فشرده می بود که توانستیم چهار بر سه به پیروزی برسیم. با این حال به جستوجو پیروزی در بازی فردا هستیم.

ادامه مطلب
نیم‌ فصل دوم کلا کار سخت است/ملوان نیم فصل عالی نتیجه گرفته بود_تاشکن

او در ادامه درمورد شرایط خط دفاع تیمش هم او گفت: در بازی قبلی دفاع متزلزلی داشتیم اما در روزهای تازه استراحت کردیم و شرایط را بازدید کردیم. با این حال شرایط تیم شمس‌آذر متفاوت است و ما باید به فکر بازی فردا باشیم.

اوسمار هم‌این چنین درمورد این که درمورد قضاوت بازی فردای تیمش دغدغه دارد یا خیر؟ او گفت: امیدوارم فردا روز خوبی داشته باشند و قضاوت خوبی انجام بدهند.

وی هم‌این چنین درمورد اظهارات مربیان تیم فوتبال استقلال او گفت: درمورد چیزی‌هایی که روی آن کنترل ندارم نمی‌خواهم سخن بگویید کنم اما آن چیزی که در اختیار ما است تاکتیک‌ها و استراتژی بازی است. مسائل دیگر نظیر قضاوت و برنامه‌ریزی سازمان لیگ در اختیار ما نیست و صحبتی درمورد آن ندارم.

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

ادامه مطلب
قاضی دادگاه پاداش 56 میلیارد دلاری «ایلان ماسک» در تسلا را باطل کرد

سرمربی پرسپولیس در جواب به این سوال که آیا به بازیکنانش حرف های درمورد مسائل قضاوت و حواشی سخن بگویید نکنند؟ او گفت: از ابتدا پرسپولیس هیچ زمان داخل حاشیه نشده است و همه به جستوجو این بوده‌اند کار خودشان را انجام بدهند.

اوسمار هم‌این چنین او گفت: همکاران ما در قسمت آنالیز به خوبی کار می‌کنند و بازی‌ها را آنالیز می‌کنند. شمس‌آذر امسال فصل خوبی را پشت سر گذاشته و شرایط خوبی دارد. آن‌ها در خانه به خوبی پرس می‌کنند و فضاها را برای دعوا به خوبی تشکیل می‌کنند.

او در جواب به این سوال که آیا شمس‌آذر اتفاق لیگ است؟ هم او گفت: آن‌ها تیم خوبی می باشند و توانستند خود را نگه داری کنند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در قسمت فرد دیگر از سخن بگویید‌های خود درمورد اظهارات جواد نکونام که گفتن کرده می بود نمی‌گذارند استقلال قهرمان شود هم او گفت: درمورد این نوشته نظری ندارم و همیشه افکار خودم را جستوجو می‌کنم.

ادامه مطلب
صهیونیست‌ها به‌دنبال تلافی شکست بزرگ خود از مجاهدان مقاومت با نسل‌کشی هستند

اوسمار درمورد این که در ابتدا که سرمربی پرسپولیس شد هواداران این تیم او را نمی‌پذیرفتند هم او گفت: بزرگی یک مربی را از روی نتایج او قضاوت می‌کنند. برای همین یک مربی نمی‌تواند بگوید برای یک نیمکت بزرگ هستم یا نیستم.

وی درمورد بازیکنان قزوینی تیمش هم او گفت: درمورد ایران نمی‌توانم بگوییم شمال بهتر است یا جنوب. اما بازیکنان خوب الگوی خوبی برای بازیکنان جوان می باشند. هنگامی تیمی دو بازیکن از یک شهر دارد فکر می‌کنم نماینده خوبی برای آن شهر باشند.

او هم‌این چنین او گفت: هواداران همیشه کنار ما بودند همیشه به تیم پشتیبانی کرده‌اند و امیدوارم فردا هم کنار ما باشند.



آیا این خبر سودمند می بود؟




ادامه مطلب
منتظر کاهش چشمگیر ‌قیمت ارز در روزهای آینده باشید
-->

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع