خوش آمدید

گلکسی S24 اولترا

مشکلات دوربین گلکسی S24 اولترا به گمان زیادً با One UI 6.1.1 رفع می‌شود_تاشکن


به گزارش تاشکن

بعد از اراعه گلکسی S24 اولترا، سامسونگ اولین آپدیت نرم‌افزاری مرتبط با دوربین را انتشار کرد. چند ماه سپس، یک به‌روزرسانی کوچک دیگر نیز در همین جهت انتشار کردن یافت. بااین‌حال، تا این مدت همه مشکلات مربوط به دوربین این دستگاه از بین بردن نشده‌اند و این شرکت در نظر دارد به‌زودی با یک آپدیت دیگر همه این مشکلات را حل کند.

مطابق حرف های‌های منبع آگاهی به نام «Ice Universe»، سامسونگ تست به‌روزرسانی بعدی را برای Galaxy S24 Ultra اغاز کرده است. این منبع ادعا می‌کند که این آپدیت شامل تعداد بسیاری از پیشرفت‌های مرتبط با دوربین است و بزرگترین به‌روزرسانی نرم‌افزاری برای گلکسی S24 اولترا از زمان اراعه آن خواهد می بود. این به‌روزرسانی به گمان زیادً در ژوئیه ۲۰۲۴ انتشار خواهد شد؛ به گمان زیادً همزمان با اراعه گلکسی Z Flip 6 و Galaxy Z Fold 6 و انتشار کردن One UI 6.1.1 برای پرچمداران سامسونگ.

مشکلات دوربین گلکسی S24 اولترا سامسونگ

کاربران گلکسی اس ۲۴ اولترا از مشکلات دوربین همانند آسمان کثیف و پرنویز به خصوص در شرایط کم‌نور شکایت دارند. دیگر مشکلات عبارت هستند از تاری حرکت، وجود خطوط اعوجاج در آسمان، نوردهی بیشتر از حد در تکه‌های خاص کادر، نویز زیاد در فیلم‌های ضبط‌شده در شرایط کم‌نور و نمود‌ای همانند به رنگ روغن در عکس‌هایی که با منفعت گیری از سطوح زوم ۱۰ برابری یا بالاتر گرفته شده‌اند.

ادامه مطلب
تلویزیون به جای خود؛ سینما هم برای 15 خرداد داخل میدان شود_تاشکن

به‌روزرسانی بعدی سامسونگ به گمان زیادً همه مشکلات یادشده را حل خواهد کرد. اگر کاربر گلکسی اس ۲۴ اولترا هستید، باید چشم به راه بروزرسانی ژوئیه ۲۰۲۴ باشید تا ناظر بهبود کیفیت دوربین باشید.

در کل به غیر از ایرادات در عرصه دوربین، این گوشی یکی از بهترین پرچمداران حاضر در بازار است که به‌واسطه قابلیت‌های هوش مصنوعی و ویژگی‌های اختصاصی دیگر، توانسته فروش خوبی را در سراسر دنیا توانایی کند.

دسته بندی مطالب

ادامه مطلب
«روزهای ابدی2» در مرحله آخر نگارش / آیا این سریال الف اختصاصی امسال کلید می خورد؟

کسب وکار

اخبار ورزشی

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی