خوش آمدید

گوگل کروم در آیفون با امکان سفارشی‌سازی نوار منو به‌روز شد

گوگل کروم در آیفون با امکان سفارشی‌سازی نوار منو به‌روز شد_تاشکن


به گزارش تاشکن

نسخه آیفون گوگل کروم به‌روزرسانی جدیدی دریافت کرده است که به‌جهت آن کاربران می‌توانند نوار منو را سفارشی‌سازی کنند.

نوار منو که در گوگل کروم با انتخاب سه نقطه سمت راست بالای صفحه باز می‌شود و یک منو را مشخص می کند، اکنون در تکه پایین صفحه، دارای گزینه شخصی‌‌سازی تحت گفتن «Customize Menu» شده است و به کاربران آیفون این امکان را می‌دهد تا بتوانند نوار منوی گوگل کروم را شخصی‌سازی کنند. هنگامی کاربران روی صفحه گوگل کروم اسکرول کرده و به تکه پایین صفحه بروند این گزینه را می‌توانند مشاهده کنند.

گوگل کروم در آیفون با امکان سفارشی‌سازی نوار منو به‌روز شد_تاشکن ۱۴

کاربران نسخه آیفون گوگل کروم می‌توانند چیدمان هوشمند نوار منو را غیرفعال کنند

همانطور که حرف های شد آخرین آپدیت نسخه آیفون گوگل کروم به کاربران امکان شخصی‌سازی نوار منو را می‌دهد. یکی از قابلیت‌های خوب این شخصی‌سازی امکان غیرفعالکردن چیدمان هوشمند نوار منو است.

ادامه مطلب
گوگل کروم با سه قابلیت دلنشین هوش مصنوعی به‌روز می‌بشود

در نوار منو طبق معمولً مواردی که توسط کاربر زیاد تر منفعت گیری می‌شود، در ابتدا قرار می‌گیرند. این موارد با دقت به منفعت گیری کاربر، تحول می‌کنند. این حالت برای برخی کاربران آزاردهنده است. اکنون کاربران می‌توانند ویژگی چیدمان هوشمند نوار منو را غیرفعال کنند.

این چنین کاربران می‌توانند به غیر از گزینه تنظیمات و اطلاعات وب‌سایت، بقیه موارد را از این منو حذف کنند. برای مثال کاربران می‌توانند بوک‌مارک‌ها، دانلودها، تاریخچه و قسمت مدیریت پسوردها را تحول حالت داده و چیدمان فهرست را عوض و شخصی‌سازی کنند.

ادامه مطلب
علت منفعت گیری زیاد از نمک در پخت نان/ مقدار نمک مصرفی ایرانی‌ها - تاشکن

گفتنی است تغییرات نوار منو اکنون تنها در نسخه آیفون گوگل کروم در دسترس قرار گرفته است و به‌زودی کاربران آیپد نیز می‌توانند آن را در اختیار داشته باشند. گوگل کروم برای iOS این بهبود و به‌روزرسانی را دریافت کرده است و می‌تواند برای کاربران کاربردی باشد. باید دید این نوشته تا چه اندازه می‌تواند برای کاربران مورد دقت قرار گیرد.

دسته بندی مطالب

کسب وکار

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی