خوش آمدید

پلمب ۳ مرکز غیرمجاز سقط جنین و زیبایی در هرمزگان

پلمب ۳ مرکز غیرمجاز سقط جنین و زیبایی در هرمزگان_تاشکن


به گزارش تاشکن

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به انجام ۵۷۱ بازدید از مراکز درمانی و کلینیک‌های زیبایی، از پلمب ۳ مرکز غیرمجاز سقط جنین و زیبایی در هرمزگان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا هرمزگان، منوچهر کمالی او گفت: در فروردین و اردیبهشت‌ماه سال جاری تعداد ۱۸۱ شکایت از حوزه‌های درمانی ثبت و همه پرونده‌ها بازدید شد.

او گفت: از این تعداد، ۱۰ مرکز غیرمجاز به دادگاه معارفه شدند و یک مرکز سقط جنین و یک مرکز زیبایی غیرمجاز با همکاری کارشناسان نظارت بر درمان و مقامات قضائی پلمب شد، ضمن این که ۸ پرونده در حال بازدید است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اضافه کرد: ۱۱ پرونده مراکز متخلف، به کمیسیون ماده ۱۱ ارجاع شده است که از این تعداد، ۲ پرونده به نظام پزشکی ارجاع و ۹ پرونده در حال بازدید است.

ادامه مطلب
برد انگلیس روبه رو صربستان در یورو ۲۰۲۴_تاشکن
آخرین مطالب

کمالی در آخر از مردم خواست ضمن خودداری از مراجعه به واحدها و مؤسسات درمانی غیرمجاز، هرگونه تخلف مربوط به حوزه درمانی یا دخالت افراد فاقد صلاحیت در درمان‌های پزشکی را به سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت و یا اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی خبر دهند.

دسته بندی مطالب

کسب وکار

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی

ادامه مطلب
ماجرای کرکس ریش دار و همای سعادت به تلویزیون کشیده شد



منبع