خوش آمدید

شرایط فروش هونگچی E-QM5

شرایط فروش هونگچی E-QM5 توسط گروه بهمن اظهار شد + جدول خرداد ۱۴۰۳_تاشکن


به گزارش تاشکن

هونگچی E-QM5 یکی از خودروهای اراعه‌شده در سامانه یکپارچه خودروهای الکتریکی است که توسط گروه بهمن به ایران داخل می‌شود. اکنون و بعد از آخر ثبت‌نام خودروهای برقی، شرایط فروش هونگچی E-QM5 از سوی گروه بهمن اظهار شده است. این شرکت از متقاضیان می‌خواهد با پرداخت کامل بهای ماشین در یک مرحله، هونگچی E-QM5 را خریداری کنند و آن را چندماه سپس تحویل بگیرند.

شرایط فروش هونگچی E-QM5 از نوع فروش قطعی با موعد تحویل سریع است. قیمت هونگچی E-QM5 از سوی گروه بهمن معادل دو میلیارد و ۱۳۷ میلیون تومان اظهار شده است. مشتریان با پرداخت کامل بهای این ماشین، می‌توانند هونگچی E-QM5 را در هفته آخر مهرماه ۱۴۰۳ تحویل بگیرند. با این حساب می‌توان او گفت که موعد تحویل در شرایط فروش هونگچی E-QM5 برابر ۹۰ روز است.

ادامه مطلب
فدراسیون جرات اجرای دستورالعمل سقف قرارداد را ندارد/ به لوکادیا نظر دادیم

شرایط فروش هونگچی E-QM5، خرداد ۱۴۰۳:

ماشین رنگ تریم رینگ قیمت سود انصراف سود شراکت جریمه تاخیر مدل زمان تحویل
هونگچی E-QM5 سفید مشکی ۱۸ اینچ ۲,۱۳۷,۰۴۸,۰۰۰ ۰% ۰% ۳% ماهانه ۲۰۲۳ هفته آخر مهرماه ۱۴۰۳

هونگچی E-QM5 یک سدان برقی بین‌رده و لوکس است. این ماشین در ابتدا به‌گفتن نامزدی جهت منفعت گیری در ناوگان تاکسیرانی به ایران آمد؛ بااین‌حال اکنون به‌گفتن یک ماشین شخصی به مشتریان فروخته شده است. هونگچی E-QM5 با دارا بودن فاصله بین‌ دومحور ۲۹۹۰ میلی‌متر، یک سدان جادار و راحت به حساب می‌آید. صندوق بار این ماشین الکتریکی نیز ۴۳۳ لیتر جا دارد که رقم مساعد برای یک سدان‌ بین‌رده است.

شرایط فروش هونگچی E-QM5 توسط گروه بهمن اظهار شد + جدول خرداد ۱۴۰۳_تاشکن ۱۴

تک موتور الکتریکی نصب‌شده روی محور جلو هونگچی E-QM5، ماموریت به حرکت در‌آوردن این ماشین را بر مسئولیت دارد. این پیشرانه حداکثر ۱۹۰ اسب‌بخار قوت و ۳۲۰ نیوتن‌متر گشتاور آزاد می‌کند. پکیج باتری‌های این ماشین نیز ۵۴ کیلووات ساعت ظرفیت دارند که با یکبار شارژ،‌ بردی معادل ۴۳۱ کیلومتر را برای ماشین فراهم می‌آورند. دوربین و سنسور پارک عقب، کروز کنترل، رینگ‌های ۱۸ اینچی، صندلی‌های برقی، تریم چرمی کابین و فرمان، تهویه صندلی راننده، سیستم چندرسانه‌ای به همراه نمایشگر ۱۰ اینچی، چراغ‌های LED، نورپردازی داخلی، سنسور نور و باران و سیستم تهویه اتوماتیک دو کاناله به همراه فیلتر تصفیه هوا از جمله تجهیزات سدان برقی گروه بهمن می باشند.

ادامه مطلب
قیمت هیوندای الانترا 2023 در بازار اشکار شد
آخرین مطالب

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی