خوش آمدید

دبیر ستاد انتخابات رادیو منصوب شد

دبیر ستاد انتخابات رادیو منصوب شد_تاشکن


به گزارش تاشکن

به گزارش ، سپس از انتخاب صائب به گفتن رئیس ستاد انتخاباتی صدا و سیما، مدیر شبکه تهران به گفتن رئیس ستاد انتخاباتی معاونت سیما و انتخاب مسئول ستاد انتخاباتی صداوسیمای استان‌ها، علی بخشی‌زاده معاون صدا  در حکمی رضا کوچک‌زاده تهمتن را به گفتن دبیر ستاد انتخابات معاونت صدا منصوب کرد.

در این حکم آمده است: با دقت به اسبق و تجارب مورد قیمت جناب‌عالی، به جهت این حکم به گفتن «دبیر ستاد انتخابات معاونت صدا» در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری منصوب می‌شوید. 

ربط مستمر با ستاد انتخابات رسانه ملی و ابلاغ مصوبات به شبکه های رادیویی، هماهنگی و ربط با نمایندگان انتخابات شبکه های رادیویی از طریق برگزاری جلسات مستمر برای اعتلا بخشی به نقش معاونت صدا در عرصه‌سازی هنرمندانه برای انتخابات پرشور و برنامه‌ریزی مناسب برای ضبط برنامه‌های قانونی نامزدها در رادیو از با اهمیت ترین ماموریت های محوله است.

ادامه مطلب
وزارت ورزش به مناسبت قهرمانی تیم ملی وزنه برداری جوانان در جهان مطلب تبریک فرستاد

منفعت‌گیری بهینه از همه ظرفیت‌های رادیو با جمع‌آوری مطرح‌های انتخاباتی شبکه‌ها و برنامه‌ریزی مناسب برای تشکیل برنامه‌های متنوع و خلاقانه رادیویی با مقصد افزایش آگاهی‌های عمومی، عرصه‌سازی شکل‌گیری وجود حداکثری مردم در انتخابات، برسی و نظارت مستمر برنامه‌های انتخاباتی شبکه‌های رادیویی در چارچوب سیاست‌های مصوب از دیگر مأموریت‌های جنابعالی است.

توفیق شما را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و انجام ماموریت های محوله از خداوند قادر متعال مسئلت می‌نمایم.»

انتهای مطلب/

ادامه مطلب
ایران از موفق ترین صادرکنندگان دارو در منطقه است - تاشکن

دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع