خوش آمدید

خدمات سئو سایت

خط و نشان شمس آذر برای قرمزهای پایتخت_تاشکن


به گزارش تاشکن

سرمربی تیم شمس آذر می‌گوید: شمس آذر سه‌شنبه نه برای آبی‌ها و نه برای قرمزها بازی نمی‌کند.

ادامه مطلب
کنایه مدیر پرسپولیسی به قرارداد بازیکنان استقلال


به گزارش

خبرگزاری موج


، سعید دقیقی سرمربی تیم فوتبال شمس آذر در اغاز بازی روز سه شنبه با پرسپولیس با انتشار کردن پستی در فضای مجازی هواداران خواست تا با وجود خود در ورزشگاه روزی به یادماندنی را رقم بزنند.

دقیقی در حالی این نوشته را انتشار کرده که در قسمت هایی از این از آخر سخن حرف های و برخی ها این سخن بگویید را به نوعی خداحافظی سعید دقیقی از شمس آذر در آخر فصل قلمداد کرده اند.

دقیقی در این مطلب گفتن کرده است:

قدم به قدم به آخر یک لیگ سخت و یقیناً خاطره انگیز نزدیک شدیم و اکنون من بیشتر از هر وقتی رسیدن به لحظه ی آخر را حس می کنم.

آخر یقیناً همیشه بد نیست، هنگامی که در امتداد یک فصل رضایت شما هواداران و ستایش اهالی فوتبال همراه باشد.

ادامه مطلب
پاکستان و بلاروس برای ساخت پایگاه تحقیقاتی در ماه به یاری چین می‌روند

هنگامی که از عمق ناباوری روزگاری برآمده باشد که برای فرار از سقوط در لیگ یک تلاش می کردیم و سال سپس صعودی بی همانند به لیگ برتر را رقم زده باشیم.

هنگامی که در اغاز یک لیگ سخت کاندید اول سقوط باشیم و در آخر همان لیگ فارغ از سقوط به یک آخر با شکوه بیاندیشیم

یقیناً قرعه، آخر همراهی ما با شما هواداران را یک هفته سریعتر رقم زد اما جای شکرش باقی است که سه شنبه ی پیش رو زمان دیدار با شما هواداران همیشه همراه خواهد می بود و من و بازیکنانم این زمان را داریم که در یک بازی بزرگ، پایانی خوش را روبه رو چشمان شما رقم بزنیم.

آخرین دیدار با شما که به رسم معمول به لحظه ی نزدیک آخر منجر خواهد شد اما چه بهتر که این آخر با وجود با شکوه شما، پیروزی شرافتمندانه ما و اعتبار و آبروی همه‌ی قزوین همراه باشد.

ادامه مطلب
تمرین پرسپولیس با چهار بازیکن و یک مربی تازه برگزار شد

ما سه شنبه نه برای آبی‌ها بازی می‌کنیم و نه برای قرمزها…. ما فقط برای شما هواداران همیشه همراه بازی می کنیم که برای یک خداحافظی باشکوه ورزشگاه را لبریز از جمعیت خواهید کرد، چنانکه که پیشتر در هفته‌های پایانی لیگ یک نیز ثابت کردیم که فارغ از قهرمانی خود به اعتبار شهر و احترام جوهره ی پاک فوتبال بیشتر از هر چیزی دقت داریم.

وعده دیدار ما سه شنبه ساعت بیست ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برای یک خداحافظی باشکوه!!




آیا این خبر سودمند می بود؟




دسته بندی مطالب

کسب وکار

اخبار ورزشی

اخبار اقتصادی

فرهنگ وهنر

سلامتی

اخبار تکنولوژی



منبع